Λαδάκι από καπάκι κεφαλής .....

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Είπα να κουνήσω το Κ μετά από ένα χρόνο που το είχα με κατατεθειμένες πινακίδες (και ίσα που το έβαζα μπροστά μια στο τόσο και του έκανα ένα γύρο το τετράγωνο).
Στην τελευταία χρονική συγκυρία είχα να το βάλω μπρος κάνα μήνα καθώς είχα στουμπώσει και στη Σερβία για ολίγον με τα τεστ κορωνοϊού και λοιπές τρίχες ......

Τοποθέτησα μπαταρία λοιπόν σήμερα και βουρ εκκίνηση. Μετά από κάνα πεντάλεπτο λειτουργίας και λίγο μπρος πίσω τοπικά, διαπίστωσα διαρροή λαδιού στο έδαφος ....... (ζώσιμο φιδιών κλπ κλπ)

Βγάζω λοιπόν τα φαίρινγκ για να δώ και καλύτερα τι και από που. Η διαρροή φαίνεται να είναι από τη δεξιά γωνία του καπακιού κεφαλής κυλίνδρου, το οποίο αρμόζει στο κυρίως σώμα μέσω ελαστικής τσιμούχας ......

Λίγο πριν παραδώσω πινακίδες του είχα κάνει το μεγάλο σέρβις, με έλεγχο βαλβίδων κλπ κλπ οπότε προφανώς είχε ανοίξει και ξανακλείσει το εν λόγω καπάκι ...... το πρόβλημα είναι ότι για να συμβεί το προφανές - ξανά άνοιγμα και εν δυνάμει αλλαγή της τσιμούχας - ξηλώνεται το μισό μηχανάκι. Για το Κ αυτό είναι μεγάλη βαβούρα διαρκείας

Ψάξιμο στο διαδίκτυο για ανάλογες φάσεις από Κ φόρουμ βγάζει και μερικούς ακόμα "λαγούς" για πιθανές αιτίες:

1. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι μπορεί ο οδηγός καδένας εκκεντροφόρων να μετακινηθεί ελαφρά προς τα επάνω και να πιέσει το καπάκι cdefghigi

2. Άλλοι, ότι οι ελαστικές ροδέλες στις βίδες στο καπάκι μπορούν λόγω ηλικίας να σκληρύνουν / φθαρούν και να αποτρέψουν τη σωστή στεγανοποίηση cdefghigi

Γεγονός ότι σε μετέπειτα εκκινήσεις της μηχανής, βγάζει αισθητά λιγότερο λάδι αλλά βγάζει ακόμα (δοκίμασα άλλες 3 φορές) .......

Τίποτε ιδέες παίδες μπας και μπορώ να κάνω κάτι για να αποφύγω την πολύωρη διαδικασία ?
- τον πόνο μου μοιράζομαι κατά τα άλλα -

Smileys drinking beer Emoticon
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Κανονικά το λάστιχο αυτό αλλάζετε στο ρυθμισμα βαλβίδων αλλά πολλοί το παραμελούν..λίγο παραπάνω σφίξιμο η κάνα σχίσιμο όταν βγαίνει και είναι σχετικά ξεραμένο,έχει παρόμοια αποτελέσματα που αναφέρεις..αυτό το λέω γενικά για όλα τα μηχανάκια..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συνεχισε να το δουλευεις μπας και σταματησειGreeting..αν και δεν το βλεπω.
Δε νομιζω οτι εχεις επιλογες
Θα ριξεις δηλ μεσα προσθετικο λαδιου για διαρροες? απαπα
Οποτε βγαζεις καπακι..αφαιρεις τυχον παλιες κολλες ..καθαριζεις καλα με ασετον, φλατζοκολλα (Βαλε και στα ορινγκ) και δενεις.
Το ιδανικο βεβαια θαταν καινουρια φλατζα
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.171
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
το 2 το 2 σαν κατοχος πρωην Κ 1200 σου λεω το 2 καιαν θυμαμι καλώς σε καθε αλλαγη αυτα το ρημαδολαστιχακια αλλάζανε...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
το 2 το 2 σαν κατοχος πρωην Κ 1200 σου λεω το 2 καιαν θυμαμι καλώς σε καθε αλλαγη αυτα το ρημαδολαστιχακια αλλάζανε...
ποιο 1200 ειχες? Γιατι αν ειχες το παλιο ειναι εντελως διαφορετικο με το μοτερ του 1300
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Για κάνε πως το σφίγγεις λίγο...

Εκεί είναι το θέμα .... αμα δεις τι πρέπει να βγάλεις για να έχεις πρόσβαση ........ cdefghi
(και είναι και ντελικάτη δουλειά καθώς μόλις 10Nm θένε ..... )
 
Τελευταία επεξεργασία:

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Εννοείται πως θα το αφήσω και σήμερα το βράδυ και θα ξαναδοκιμάσω αύριο μπας και με τις συστολές - διαστολές τις θερμικές ξαναστουμπώσει ..... (αμήν δηλαδή).

Πάντως αν μπώ τελικά στη διαδικασία να το ξανα-ανοίξω θα αλλάξω και τσιμούχα και λαστιχάκια για να είμαι σίγουρος !!!!!

Σας ευχαριστώ παιδιά για τη βοήθεια !!!!
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Αυτες οι ροδελες κ εγω πιστευω οτι δημιουργούν το θεμα..
Αν ανοιξες προσφατα καπακι κ δεν τις αλλαξαν σε συνδυασμο με την ακινησια μαλλον παρεδωσαν πνευμα..
Γιαυτο κ οσο το δουλευεις βγαζει λιγότερο..
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτή η φλάντζα θέλει αλλαγή σε σε κάθε άνοιγμα όπως προειπαν τα παιδιά παραπάνω.
Τα ίδια πάθαινε και το 800αρι.
Κάνα 70αρι αν θυμάμαι καλά έκανε σε εκεινο
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Αυτή η φλάντζα θέλει αλλαγή σε σε κάθε άνοιγμα όπως προειπαν τα παιδιά παραπάνω.
Τα ίδια πάθαινε και το 800αρι.
Κάνα 70αρι αν θυμάμαι καλά έκανε σε εκεινο

Τη φλάντζα τη βρίσκω και με κάνα 40άρι + μεταφορικά από Ευρωπαϊκά μαγαζιά, το θέμα είναι η εργασία που χρειάζεται η αλλαγή ....
Ειδικά η αφαίρεση του ψυγείου στο Κ χρειάζεται διάφορα, δεν είναι κάτι που μπορώ να κάνω μόνος μου εφόσον τελικά χρειαστεί !!

Τι να πεις, c'est la vie :(
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.419
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τίποτα ,απλά το παρακολουθείς και όταν έρθει η ώρα πας και το κάνεις.
Νομίζω προληπτικά αλλάζονται και κάποια σωληνάκια που πολυκαιριαζουν κι αυτα
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Παιδιά, αν γνωρίζει κανείς, κατι ανάλογο με αυτό που μπορώ να βρώ στην Ελλάδα ?

https://www.amazon.co.uk/Cooling-Au...07WNWTN8C/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8

Σετάκι που επιτρέπει την πλήρωση ψυκτικών υγρών υπό πίεση σε ψυγείο μηχανής
(και αυτοκινήτου φαντάζομαι).

Προσπαθώ να εκτιμήσω τις δυνατότητές μου για να σκαλίσω το μηχανάκι μόνος μου ή όχι
και το βγάλε - βάλε το ψυκτικό σύστημα / υγρά είναι μάλλον η πλέον μπελαλίδικη εργασία .....
 
Top Bottom