Καθόλου τυχαίο που έχει πλαστικά από 2 διαφορετικά Varadero...
Πρέπει να χόρεψε πολύ ζεμπεκιά το συγκεκριμένο.
Καλά σίγουρα δεν έγινε από πέσιμο σταντ να σπάσεις όλα τα πλαστικά κάτι άλλο θα του έτυχε...Πρέπει να του έπεσε πολλές φορές...
Άσε που δεν ξέρω ποιος είναι πραγματικά διατεθειμένος να ρισκάρει το σπάσιμο του στάντ (και της μέσης του μετά) για να το γυρίσει, εγώ π.χ ούτε για πλάκα.
Οκ, στην ανάγκη καλό tip είναι. Μην βρεθείς σε τέτοια φάση. Μόνος και με αδυναμία να γυρίσεις την μαούνα. Εκει δεν σε νοιάζει αν σπάσει το σταντ. Λες τα πατερημά σου και το κάνεις.
Αλλά και ο τύπος ρε παιδί μου, με τις μύτες πατάει και πήγε και πήρε Βαρκα και το πάει και σε παραλίες και μονοπάτια!
Να πω "ήρωας" ή να πω κάτι άλλο;
Και γω έτσι είμαι...
Παλιό το κόλπο;ειστε ''νεοι '' ....... χαχαχαχα
Πρέπει να του έπεσε πολλές φορές...
Άσε που δεν ξέρω ποιος είναι πραγματικά διατεθειμένος να ρισκάρει το σπάσιμο του στάντ (και της μέσης του μετά) για να το γυρίσει, εγώ π.χ ούτε για πλάκα.
εδω εχασες. εχουν οπισθεν.Θελω να το δω να το κανει με ενα Goldwind το τελευταιο μοντ'
Αυτο το κανουν κατα κόρον οι μάστορες στα μηχανακια εντος του συνεργείου για γρήγορο βαλε βγαλε ..
Οταν το εκαναν στο μηχανακι μου πηγα να κλαψω!
Οπως κ ναχει ειναι πολυ καλο κ χρήσιμο να ξερεις το εν λόγω κολπακι για την μια φορα που θα σου χρειαστει..
Αν το κανεις συνήθεια θα παρεις το σταντ στο χερι με μαθηματικη ακριβεια!!
Στα ιταλικα κ στα δικα μας bmw δεν θελω καν να σκεφτω τι αλλο θα μας δώσουν στο χερι!!
Και στο βαραντέρο επάνω στον κινητήρα πιάνει και όχι μόνο αυτό αλλά και ολόκληρο το ψαλίδι... Δεν έχει κλασικό σκελετό, μόνο υποπλαίσιο, όλο το μηχανάκι είναι χτισμένο στον κινητήρα. Δε λέει κάτι.Ω ρε μάγκα και πας να το κάνεις σε κανα Multistrada 1000 που έχει το σταντ βιδωμένο στο κάρτερ και σπάσει.
Πόνος!