Μιλάμε μόνο για το πίσω ή άνοιξες και μπροστά τα καλάμια για διαφορετικό ιξώδες;Εστειλα την αναρτηση του tiger για επισκευη και χαμηλωμα.
Το αμορτισερ ηταν κλειστου τυπου και αναγκαστηκε να το κοψει και να το κανει ανοιγομενο.Παραλληλα με την επισκευη εκοψε ενα εκατοστο απο τον αξονα του για να χαμηλωσει τουλαχιστον 3cm η θεση του οδηγου.
Κατεβηκε οντως 3cm η θεση του οδηγου και περιπου 8cm η ουρα της μηχανης.Η πιεση πλεον στις μπροστα μπουκαλες ειναι μικροτερη,δεχονται λιγοτερη πιεση και λειτουργουν και αυτες καλυτερα.
Αυτο που μας απασχολουσε ηταν κατα ποσο αυτο το κοψιμο του 1cm απο τον αξονα θα επηρεαζε την λειτουργια της αναρτησης στις μεγαλες λακουβες.Μετα απο αρκετες δοκιμες ειδα οτι παρολο που την ειχα σχετικα *****α ρυθμισμενη δεν τερματισε σε καμμια περιπτωση.
Σιγουρα εκοψε απο την διαδρομη αλλα ειχε παραπανω ανοχες και δεν μου δημιουργησε προβλημα.Πιθανοτατα να θελει λιγο προσοχη οταν ειμαι διπλος,αλλα ετσι και αλλιως οταν υπαρχει συνεπιβατης ειναι πιο χαλαρη η οδηγηση και λιγοτερες οι πιθανοτητες να σκασεις σε καλη λακουβα.
Ανεβοκατεβασμα αναρτησης απο εμενα,κοστος επισκευης 240 ευρω.
Μιλάμε μόνο για το πίσω ή άνοιξες και μπροστά τα καλάμια για διαφορετικό ιξώδες;
SAG είχες/έχεις ρυθμίσει;;Σιγουρα εκοψε απο την διαδρομη αλλα ειχε παραπανω ανοχες και δεν μου δημιουργησε προβλημα.Πιθανοτατα να θελει λιγο προσοχη οταν ειμαι διπλος,αλλα ετσι και αλλιως οταν υπαρχει συνεπιβατης ειναι πιο χαλαρη η οδηγηση και λιγοτερες οι πιθανοτητες να σκασεις σε καλη λακουβα.
SAG είχες/έχεις ρυθμίσει;;
Είσαι παλιός μοτοσυκλετιστής ρε φίλε,επιτρέπεται να το γράφεις αυτό;Δεν βλεπω τον λογο Δημητρη.
Είσαι παλιός μοτοσυκλετιστής ρε φίλε,επιτρέπεται να το γράφεις αυτό;
Έστησεςμ στο ύψος σου όταν άλλοι έξω ψάχνουν τι ανάρτηση after market να πληρώσουν μήπως και κάνουν δουλεια..
Τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά πρέπει να ασχοληθείς.
SAG ή ;;
Για ποιιν λογο να φαω την ψυχη μου απο την στιγμη που παει τρενο;
Ρε άντε ρύθμισε το sag και άσε τα τραίνα, ανέβασες πάνω από 150 χλμ/Ω?
Η μόδα της εποχής που θέλει μηχανές με κοντά μεταξόνια και μικρές Κάστερ να στρίβουν με τη σκέψη, σε συνδυασμό με το να κρατήσουν το κόστος χαμηλαΚαι έρχομαι ο εγκάθετος να θέσω έναν σοβαρό προβληματισμό ...
Τελευταία ακούμε αρκετά για κουνήματα ή ελάφρωμα του μπροστινού, σε μεγάλο εύρος μηχανών.
Εσάς ποια η γνώμη σας, τι ευθύνεται για αυτά;
Το βάρος;
Η αύξηση των ίππων που πλέον δεν προλαβαίνουν οι αναρτήσεις να το διαχειρηστουν;
Η προσπάθεια να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, με αποτέλεσμα να μην βάζουν καλύτερες αναρτήσεις;
Η μήπως πρέπει να πάμε σε πιο εξελιγμένες - προηγμένες αναρτήσεις άλλα δεν υπάρχουν λεφτά για την εξέλιξη τους;
Moto Guzzi V7 2021: Τα 850 κυβικά και… εντελώς καινούριο!
Παραμένει κλασσικά, αναβαθμίζεται τεχνολογικά