Καταναλώσεις μοτοσυκλετών και επιδόσεις

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μιλούσα με έναν μοτοέμπορο πριν λίγες μέρες, σχετικά με τις διαφορές νεώτερων και παλιότερων μοντέλων μοτοσυκλετών. Αυτό που είπε μου έκανε εντύπωση.

Είπε: Πέρα από το υποχρεωτικό ABS και κάποια γκατζετάκια ηλεκτρονικά, αυτό που έχει αλλάξει την τελευταία δεκαετία κυρίως, στις περισσότερες μοτοσυκλέτες επικεντρώνεται στον κινητήρα και ας μην φαίνεται. Οι εταιρίες κατάφεραν να ρίξουν τις καταναλώσεις σε κίνηση αυτοκινητοδρόμου σχεδόν στο μισό. Εκεί που σε ένα μηχανάκι 650 κυβικών τεχνολογίας ακόμη και ψεκασμού ήθελες 6-7 λίτρα (ή και παραπάνω) για να πας με 130 χλμ./ώρα τώρα πετυχαίνεις την ίδια ταχύτητα με καταναλώσεις γύρω στα 4 λίτρα/100 χλμ.

Επίσης είπε πως παρόμοιες επιδόσεις έρχονται από μοτοσυκλέτες με τα 2/3 των κυβικών απο ότι περασμένης τεχνολογίας, χωρίς ιδιαίτερο κόπο η φθορά.

Προσωπικά τείνω να ψιλοσυμφωνήσω και ας έχω μικρές επιφυλάξεις. Παίρνω ας πούμε σαν παράδειγμα απο την ίδια εταιρία ένα Τρανσαλπ 650 και ένα CB500X που έχουν παρόμοιες επιδόσεις και βλέπω καταναλώσεις. Η μέρα με την νύχτα στις ίδιες ταχύτητες.


Για πείτε. Πως τα ακούτε όλα τα παραπάνω; Το δικό σας είναι νέας τεχνολογίας ή παλιότερης; Καίει πολύ;
 

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
Αρχαίας τεχνολογίας η γριά V2 650κυβικ; καρμπυρατέρ , από ηλεκτρονικά μόνο το ρολογάκι και στα 130 της εθνικής 5 με 5,3

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

chrisf

member
Δημοσιεύσεις
1.063
Ηλικία
44
Περιοχή
Petroupolis Athens
Μοτοσυκλέτα
suzuki bandit 650 s 2009
Όνομα
Χρήστος
Εγώ συμφωνώ απόλυτα!οι εταιρείες πλέον χτυπάνε καταναλώσεις παπιου σε μηχανές 500 cc.
Επίσης η απόδοση ανά λίτρο, ειδικά σε κινητήρες αυτοκινήτων έχουν πιάσει τρέλα νούμερα!
Πχ κάποτε το daihatsu charade με 3κιλυνδρο τούρμπο κινητήρα και τρελά πουσαρισματα έβγαλε 100 ίππους στο λίτρο,τώρα πια με χαλαρές συμπιέσεις βλέπουμε 120-140 ίππους ανά λίτρο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
μειομενες καταναλωσεις ναι, που δεν εχει κερδος η εταιρειες απ την βενζινη. αλλα για βαλτους χερι? ανταλλακτικα κοστος εκει ειναι η μασα.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Το δικό μου, αν και σχετικά παλιό, με ψεκασμό όμως και όχι καρμπυρατέρ, στις καταναλώσεις είναι μια κατηγορία μόνο του! Bike
Πολλοί το είχαν αμφισβητήσει, αλλά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και σε κοινές βόλτες επιβεβαίωσαν τους φόβους τους ότι ο tweety ταξιδεύει σχεδόν τσάμπα!!! Giving

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες με νούμερα. Θα κλάψετε γοερά......Rolling
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το δικό μου, αν και σχετικά παλιό, με ψεκασμό όμως και όχι καρμπυρατέρ, στις καταναλώσεις είναι μια κατηγορία μόνο του! Bike
Πολλοί το είχαν αμφισβητήσει, αλλά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και σε κοινές βόλτες επιβεβαίωσαν τους φόβους τους ότι ο tweety ταξιδεύει σχεδόν τσάμπα!!! Giving

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες με νούμερα. Θα κλάψετε γοερά......Rolling
Νομίζω πως το V-strom είναι εκτός συναγωνισμού. Το μονο απο τα παλιότερα μοντέλα που μπορεί χαλαρά να συγκριθεί με νεώτερα. Είναι η εξαίρεση του κανόνα.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Καύσιμο και ρεύμα ακριβώς την στιγμή και για όσο χρειάζεται σε όλο το φάσμα των στροφών ανάλογα θερμοκρασία υψόμετρο φορτίο κτλ . Καλύτερους επεξεργαστές οι εγκέφαλοι
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Νομίζω πως το V-strom είναι εκτός συναγωνισμού. Το μονο απο τα παλιότερα μοντέλα που μπορεί χαλαρά να συγκριθεί με νεώτερα. Είναι η εξαίρεση του κανόνα.

Τα δίμπουζα, τα μονόμπουζα όχι και τόσο.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μιλούσα με έναν μοτοέμπορο πριν λίγες μέρες, σχετικά με τις διαφορές νεώτερων και παλιότερων μοντέλων μοτοσυκλετών. Αυτό που είπε μου έκανε εντύπωση.

Είπε: Πέρα από το υποχρεωτικό ABS και κάποια γκατζετάκια ηλεκτρονικά, αυτό που έχει αλλάξει την τελευταία δεκαετία κυρίως, στις περισσότερες μοτοσυκλέτες επικεντρώνεται στον κινητήρα και ας μην φαίνεται. Οι εταιρίες κατάφεραν να ρίξουν τις καταναλώσεις σε κίνηση αυτοκινητοδρόμου σχεδόν στο μισό. Εκεί που σε ένα μηχανάκι 650 κυβικών τεχνολογίας ακόμη και ψεκασμού ήθελες 6-7 λίτρα (ή και παραπάνω) για να πας με 130 χλμ./ώρα τώρα πετυχαίνεις την ίδια ταχύτητα με καταναλώσεις γύρω στα 4 λίτρα/100 χλμ.

Επίσης είπε πως παρόμοιες επιδόσεις έρχονται από μοτοσυκλέτες με τα 2/3 των κυβικών απο ότι περασμένης τεχνολογίας, χωρίς ιδιαίτερο κόπο η φθορά.

Προσωπικά τείνω να ψιλοσυμφωνήσω και ας έχω μικρές επιφυλάξεις. Παίρνω ας πούμε σαν παράδειγμα απο την ίδια εταιρία ένα Τρανσαλπ 650 και ένα CB500X που έχουν παρόμοιες επιδόσεις και βλέπω καταναλώσεις. Η μέρα με την νύχτα στις ίδιες ταχύτητες.


Για πείτε. Πως τα ακούτε όλα τα παραπάνω; Το δικό σας είναι νέας τεχνολογίας ή παλιότερης; Καίει πολύ;
Πιστεύω ότι ο άνθρωπος μιλούσε μάλλον υπερβολικά για το ποσοστό μείωσης των καταναλώσεων,το 40 ή 30% κάτω είναι άφθαστο νούμερο.Και ο κύριος λόγος είναι ότι ταυτόχρονα με την εξέλιξη ανέβηκαν και οι επιδόσεις δηλαδή η ιπποδύναμη και ως γνωστόν τα άλογα θέλουν σανό,είναι απαράβατος νόμος της φύσης,για να παράξεις περισσότερο έργο χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια.
Αν οι επιδόσεις των κινητήρων παρέμεναν στάσιμες και εξελίσσετο παράλληλα η τεχνολογία (διαχείριση καυσίμου,βελτιωμένα ηλεκτρονικά) τότε ναι θα είχαμε σημαντικές αποκλίσεις.

ΥΓ Ρε Αποστόλη βρήκες και συ να συγκρίνεις το cbx με το transalp,τη μεγαλύτερη καταπιώνα της εποχής!!abcdefghgk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ΥΓ Ρε Αποστόλη βρήκες και συ να συγκρίνεις το cbx με το transalp,τη μεγαλύτερη καταπιώνα της εποχής!!abcdefghgk

Είπα να πιάσω παρόμοιες κατηγορίες σε ίδια εταιρία με διαφορά 15ετίας. Για να είναι πιο δόκιμη η σύγκριση.;)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αποκλειστικά 2007+ (EURO 3)
Ναι, το έψαξα μόλις τώρα Βασίλη. Δεν ήξερα πως υπήρχε αυτή η διαφορά. Τώρα έμαθα και για gen1, gen2, gen3 κλπ. Οπτικά μοιάζουν, αλλά υπάρχουν διαφορές.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ιδανικά θα σου έλεγα 2008+ για το μεγαλύτερο δυναμό (οι κάτοχοι και του Vstrom έχουν τη κακή συνήθεια να το φορτώνουν με διάφορα μπλιμπλίκια)..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ιδανικά θα σου έλεγα 2008+ για το μεγαλύτερο δυναμό (οι κάτοχοι και του Vstrom έχουν τη κακή συνήθεια να το φορτώνουν με διάφορα μπλιμπλίκια)..
Όχι, δεν παίζει Βασίλη. Είχα πει να δω τα 2-3 που είναι εδω κοντά και τα ζητάνε 3500. Δυστυχώς είναι όλα 2004-2005 μοντέλα. Με σημαντικές διαφορές απο ότι είδα (μετά απο το ποστ του μοτοαγαπούλη) απο τα επόμενα μοντέλα, πράγμα που δεν γνώριζα. Τα 2008+ τα ζητάνε 4300 και πάνω! Έχουν χαζέψει! Μηχανάκι που το 2007-2008 έκανε παραεισαγωγής καινούριο 6800 με ABS. abcdefghgk

Δεν υπάρχει περίπτωση...
θα περιμένω λίγο ακόμη για αγορά καινούριου και απλά θα έχω τα μάτια ανοικτά μπας και βγει κάτι σε μεταχειρισμένο που να αξίζει τον κόπο. Βαρέθηκα να ψάχνω.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Γι αυτό τους μένουν απούλητα
(και θα μείνουν κι άλλα πολλά, η φάση μου θυμίζει το παλιό best seller Transalp 650 και το Varadero 1000
που θέλουν να τα πουλήσουν σε τιμές εκτός τόπου και χρόνου, ενώ δεν φεύγουν σε φυσιολογικές τιμές).

Σίγουρα το καινούριο είναι πιο σίγουρη λύση (αλλά κοστοβόρα), αλλά δεν ξέρω που το πάνε οι εταιρείες...όλοι οι καινούριοι κατάλογοι έχουν αυξήσεις στα ίδια μοντέλα..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Όχι, δεν παίζει Βασίλη. Είχα πει να δω τα 2-3 που είναι εδω κοντά και τα ζητάνε 3500. Δυστυχώς είναι όλα 2004-2005 μοντέλα. Με σημαντικές διαφορές απο ότι είδα (μετά απο το ποστ του μοτοαγαπούλη) απο τα επόμενα μοντέλα, πράγμα που δεν γνώριζα. Τα 2008+ τα ζητάνε 4300 και πάνω! Έχουν χαζέψει! Μηχανάκι που το 2007-2008 έκανε παραεισαγωγής καινούριο 6800 με ABS. abcdefghgk

Δεν υπάρχει περίπτωση...
θα περιμένω λίγο ακόμη για αγορά καινούριου και απλά θα έχω τα μάτια ανοικτά μπας και βγει κάτι σε μεταχειρισμένο που να αξίζει τον κόπο. Βαρέθηκα να ψάχνω.

Αν βρίσκεις φορτωμένο μπλιμπλίκια, μην τα αγνοήσεις. Φαντάσου ότι το δικό μου καινούργιο είχε 9.600, δηλ. 1,5 χιλιάρικο παραπάνω από την απλή έκδοση, καθώς είχε εξάτμιση "κουτσομούρα" abcdefghgk απ' το λαιμό (900+ ευρώπουλα έκανε τότενες - σκέτη ληστεία λέμε), :mad: ποδιά κινητήρα μεταλλική της suzuki, χούφτες, κάγκελα κινητήρα, διπλό στάντ το γνήσιο (έχει σημασία), ζελατίνα MRA, βαλίτσα 46L. Πράγματα δηλαδή που ούτως ή άλλως θα χρειαστείς.

Αν βρεις να έχει κάνει και μετατροπή / βελτίωση στα φρένα μπροστά, τότε είναι ταμάμ.
Αυτό είναι το βασικότερο "καλούδι" για μένα. ;)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γι αυτό τους μένουν απούλητα
(και θα μείνουν κι άλλα πολλά, η φάση μου θυμίζει το παλιό best seller Transalp 650 και το Varadero 1000
που θέλουν να τα πουλήσουν σε τιμές εκτός τόπου και χρόνου, ενώ δεν φεύγουν σε φυσιολογικές τιμές).

Σίγουρα το καινούριο είναι πιο σίγουρη λύση (αλλά κοστοβόρα), αλλά δεν ξέρω που το πάνε οι εταιρείες...όλοι οι καινούριοι κατάλογοι έχουν αυξήσεις στα ίδια μοντέλα..
Τα πράγματα είναι απλά Βασίλη. Αν είναι να δώσεις 4300 για 12ετίας μηχανάκι με κλασμένες αναρτήσεις, λάστιχα και αλυσίδα προς αλλαγή, σέρβις βαλβίδες (αν είνα κοντά στα 50.000) και δεν ξέρω εγώ τι αλλό, δεν δίνεις 6000 να πάρεις το TRK502 το ασφάλτινο; ή 5700 για το Leoncino; ή 5950 για to Maxsym 600; Να έχεις και 2-3 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας και το κεφάλι σου ήσυχο;

Έτσι σκέφτομαι εγώ και μάλλον προς κάτι τέτοιο θα κινηθώ. Μπορεί να κάνω και λάθος ή μπορεί η σκέψη μου να μην ταιριάζει σε άλλους, αλλά για εμένα εκεί βρίσκομαι αυτή τη στιγμή.

Αν βρίσκεις φορτωμένο μπλιμπλίκια, μην τα αγνοήσεις.
Δεν με νοιάζουν τα μπλιμπλίκια. Αν θέλω μπλιμπλίκι ανοίγω τις αγγελίες για μπλιμπλίκια.

Αλλα εδώ, πέρα απο το ευχάριστο διάλειμμα για τις εκδόσεις vstrom, μιλάμε για καταναλώσεις.

Παρακαλώ στο θέμα μας. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom