Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.793
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα παιδιά!
Αυτές τις μέρες γενικά θέλω να ασχοληθώ λίγο με τον λαιμό της ΝΟΒ1 που είχα κάποτε στο μηχανάκι.
Το καλό με αυτόν τον λαιμό είναι το εξής: έχει αντάπτορα για Φ51, συνεπώς είναι συμβατός με όλα τα universal Φ51 τελικά στην αγορά, άρα δεν θέλω να πάει χαμένος.
Κάτω είναι ο λαιμός της Motorsport, και πάνω ο λαιμός της ΝΟΒ1. Στα δεξιά της ΝΟΒ1 είναι και αντάπτορας για Φ51 τελικά.
Τώρα, το κακό που έχει όμως η ΝΟΒ1 είναι στο κούμπωμα της κεφαλής:
Όπως βλέπετε και στην εικόνα είναι με βαθουλώματα. Και για να μην χάνει η εξάτμιση θέλει ΠΟΛΥ σφίξιμο, κάτι το οποιο δεν είναι και οτι καλύτερο για την κεφαλή του μοτέρ. Κυρίως μην κλωτσήσουν τα μπουζόνια. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν να βάλω και 2 ζοάν (πατέντα) αλλά δεν πέτυχε, μετά απο καμιά ώρα έχανε πάλι.
Το εμφανισιακό δεν είναι κάτι, μπορώ να το βελτιώσω εύκολα, αλλά το θέμα είναι πως θα κάνω το κούμπωμα της ΝΟΒ1 να είναι ίσιο πάλι;
Αυτές τις μέρες γενικά θέλω να ασχοληθώ λίγο με τον λαιμό της ΝΟΒ1 που είχα κάποτε στο μηχανάκι.
Το καλό με αυτόν τον λαιμό είναι το εξής: έχει αντάπτορα για Φ51, συνεπώς είναι συμβατός με όλα τα universal Φ51 τελικά στην αγορά, άρα δεν θέλω να πάει χαμένος.
Κάτω είναι ο λαιμός της Motorsport, και πάνω ο λαιμός της ΝΟΒ1. Στα δεξιά της ΝΟΒ1 είναι και αντάπτορας για Φ51 τελικά.
Τώρα, το κακό που έχει όμως η ΝΟΒ1 είναι στο κούμπωμα της κεφαλής:
Όπως βλέπετε και στην εικόνα είναι με βαθουλώματα. Και για να μην χάνει η εξάτμιση θέλει ΠΟΛΥ σφίξιμο, κάτι το οποιο δεν είναι και οτι καλύτερο για την κεφαλή του μοτέρ. Κυρίως μην κλωτσήσουν τα μπουζόνια. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν να βάλω και 2 ζοάν (πατέντα) αλλά δεν πέτυχε, μετά απο καμιά ώρα έχανε πάλι.
Το εμφανισιακό δεν είναι κάτι, μπορώ να το βελτιώσω εύκολα, αλλά το θέμα είναι πως θα κάνω το κούμπωμα της ΝΟΒ1 να είναι ίσιο πάλι;