Εξάτμιση και κατανάλωση

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρες! Coffee machine


Έχω μια ερώτηση όσον αφορά τις εξατμίσεις. Ισχυεί οτι με το να αλλάξεις εξάτμιση, μειώνεται η κατανάλωση γιατί το μίγμα "έχει καλύτερη κατεργασία";

Δεν μιλάω μόνο για αλλαγή τελικού, αλλά για ολόσωμη μαζί με λαιμό. Σε ένα καρμπυρατέρ το ρυθμίζεις εσυ το μίγμα για να έρθει στα ίσα του. Πχ στο Yingxiang που είχα στο Λύκειο είχα μια Motorsport εξάτμιση και φιλτροχοάνη (το παπί ήτανε 72αρι), και το πήγα στον μάστορα να το ρυθμίσει για να αποδίδει λίγο καλύτερα, όσο μπορούσε να αποδόσει το 72αρι μοτεράκι του.

Σε injection πάντως είχα ακούσει οτι μιας και απελευθερώνεις την εξαγωγή αλλά ΟΧΙ την εισαγωγή, ο κινητήρας δεν ψεκάζει τόσο βενζίνη για να "τρέξει" το μηχανάκι άρα καταναλώνει λιγότερο. Όλα αυτά βέβαια χωρίς να βάλεις κάποιον ρυθμιστή μίγματος, ή πιο ελεύθερο φίλτρο ή διαφορετικό εκκεντροφόρο.
Ισχυεί λοιπόν οτι με την εξάτμιση καις λιγότερο;cdefghigi
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Εξαρτάται και από τη χαρτογράφηση που θ'αλλάξεις! Συνήθως με aftermarket αυξάνεται η κατανάλωση.
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Με την ολόσωμη το μηχανάκι χαμηλά θα ¨κουφωσει ¨.


Θα χάσει και το Μπακ πρεσουρ.


Θα χρειαστεί καύσιμο.


Ακόμα και με το μαμά φίλτρο δεν νομίζω να γλιτώσεις την ρύθμιση η οποία συνεπάγεται με μια αύξηση κατανάλωσης.

τωρα μικρή η μεγάλη εξαρτάται.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.435
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θα μιλησω για το δικο μου ,δεν εχω δει κατι να αλλαζει.
Η ecu αντιλαμβανεται τη διαφορα απο το dna φιλτρο και ρυθμιζει αναλογα.
Φανταζομαι οτι αν την παω (την ecu)για επαναχαρτογραφηση ,εκει ναι ,θα αλλαξει λογικα .
Εννοω στα ψηλα που το μηχανακι για να περασει τις νορμες το εχουν σχετικα στεγνωσει .
Δεν φοραω μια οποιαδηποτε αφτερ ομως. Η twalcom ηταν η δευτερη επιλογη που εδινε η μαμα μετα την ακραποβιτσ για το πρωτο 1200αρι αντβε.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Στις μεγάλες μηχανές ο εγκέφαλος διαβάζει παραπάνω αέρα στην εισαγωγή και ψεκάζει ανάλογα, τώρα σε παπί 125 δεν νομίζω να έχει τέτοια δυνατότητα ο εγκέφαλος του. Άρα πες σε Address πχ είτε βάλεις φίλτρο είτε όχι δεν αλλάζει τόσο πολύ κάτι.

Με την Yoshimura πάντως, ξετάπωτη το μηχανάκι έχασε λίγο στα χαμηλά αλλά στα ψηλά λειτουργεί πιο ελεύθερα το μοτέρ. Με σιγαστήρα το μηχανάκι έχει και ροπή στα χαμηλά αλλά στα ψηλά πνίγεται λίγο, όπως και στην εργοστασιακή εξάτμιση. Γενικά οι κατασκευαστές για να περάσουνε τα πρότυπα Euro 3, Euro 4 (και Euro 5 σιγά σιγά...) τιγκώνουνε τις εξατμίσεις με καταλύτες, διαφράγματα κλπ για να κόψει και θόρυβο και ρύπους.

Κατανάλωση πάντως την ίδια βλέπω στο Address, δεν παίζει κα να καταλαβαίνει το μηχανάκι οτι απελευθερώνεται η εξαγωγή πχ.

@Drake Ramore Ρε μην τσακωνομάστε ωρέ
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Με συγχωρείεται αλλά διέκρινα μια αντιπαράθεση και άυξηση έντασης μεταξύ του κύριου Απόστολου και του κύριου Αθανάσιου :p:p

Όπως και να έχει τελικά δεν επηρεάζει και τόσο την κατανάλωση απο οτι φαίνεται μια εξάτμιση αν δεν βάλεις χέρι σε εγκέφαλο ή φίλτρο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Με συγχωρείεται αλλά διέκρινα μια αντιπαράθεση και άυξηση έντασης μεταξύ του κύριου Απόστολου και του κύριου Αθανάσιου :p:p

Σοβαρά τώρα....μάλλον δεν παρακολουθείς τα νήματα στο φόρουμ, που πειραζόμαστε συνέχεια.
Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να μαλώσουμε εγώ και ο Θάνος!

HugHugHug


Για την εξάτμιση, πέρα απο :
-Ήχο
- Ομορφιά
- Μειωμένο βάρος

δεν νομίζω πως προσφέρει κάτι ουσιαστικό χωρίς να επέμβεις και σε άλλα πράγματα όπως φίλτρο, εγκέφαλο κλπ.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σας πειράζω βρε :D Και έτσι πρέπει, δεν χωράνε μεταξύ μηχανόβιων διαφορές...

Εμφάνιση, και η μαμά δένει ωραία στο Address, αλλά η Yoshimura είναι εντελώς μουράτη πάνω σε Suzuki. Το οτι μειώνει το βάρος αρκετά ισχυεί. Αν κρατήσεις πχ την στοκ του Address και μετά πάρεις την Yoshimura μαζί με τον λαιμό θα σου φανεί πούπουλο σχεδόν
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Αυξανει Γιατι χαλαει το Back-presure και κατα την διαρκεια του ''παλατζου '' (οταν και οι δυο βαλβιδες ειναι ανοιχτες για να ξεπλυθει και να κρυωσει ο κυλινδρος ) οταν κλεινει πρωτα της εξαγωγης δεν προλαβαινει να γυρισει πισω και παει χαμενο (σκασιματα ) Τα ψεκαστα εχουν ενα περιθωριο να το διορθωσουν ( λιγο πιο πλουσιο) στα καρμυρατερατα ακομα μετα απο τοσα χρονια ''τρεχουμε'' ζιγκλερωματα Το αν το ποτε και το γιατι δουλευει καλυτερα μια εξατμιση ''σε αλλο επεισοδιο
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σκασίματα κάνει και σε εμένα στο κλείσιμο του γκαζιού, ειδικά αν έχεις το γκαζί ανοιχτό 1 χιλιοστό να το πω μόνο πολύ λίγο δηλαδή στο "νεκρό σημείο" να το πω. Αλήθεια παίζει ρόλο το χρώμα της φλόγας που "φτύνει" η εξάτμιση; Άλλες φορές πετάει μπλε, άλλες φορές πορτοκαλί κλπ.

Το αν δουλεύει καλά, ισχυεί σε κάποια μοντέλα. Πχ μπορεί για ένα GSXR να βγάζει η Akrapovic εξάτμιση ειδικά για αυτό το μοντέλο και να σου δίνει και χαρτογράφηση παράλληλα. Άλλες εξάτμισεις έχω ακούσει χρειάζονται και αλλαγή κεφαλής ή εκκεντροφόρων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Είπαμε γιατί "σκάει" αυτό στην ουσία το "στεγνώνει" το κάνει πιο φτωχό αυτό διορθώνεις με το πρόγραμμα η με τα ζιγκλερ Αν το μοτέρ σου προορίζεται για ειδική χρήση και μπορεί να ανεβάσει παραπάνω στροφές ναι αλλάζεις και εκκρεντροφορο
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Με λίγα λόγια αν έχεις εξάτμιση και γουστάρεις βάλε την Απλά θα έχεις το νου σου να ελέγχεις συχνά το χρώμα του μπουζί αν σου δείχνει φτωχό θα δούμε το θα κάνουμε
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Πώς ελέγχουμε την καύση Στην βόλτα δοκιμή. με ζεστό μοτέρ γεμίζεις πχ μια 2α και με το που γεμίσει το σβήνεις (ναι εν κινήσει χωρίς να κλείσεις γκάζι πατώντας τον συμπλέκτη ) το αφήνεις λίγο κρυώνει βγάζεις μπουζί και βλέπεις χρώμα
 
Top Bottom