Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρες!
Έχω μια ερώτηση όσον αφορά τις εξατμίσεις. Ισχυεί οτι με το να αλλάξεις εξάτμιση, μειώνεται η κατανάλωση γιατί το μίγμα "έχει καλύτερη κατεργασία";
Δεν μιλάω μόνο για αλλαγή τελικού, αλλά για ολόσωμη μαζί με λαιμό. Σε ένα καρμπυρατέρ το ρυθμίζεις εσυ το μίγμα για να έρθει στα ίσα του. Πχ στο Yingxiang που είχα στο Λύκειο είχα μια Motorsport εξάτμιση και φιλτροχοάνη (το παπί ήτανε 72αρι), και το πήγα στον μάστορα να το ρυθμίσει για να αποδίδει λίγο καλύτερα, όσο μπορούσε να αποδόσει το 72αρι μοτεράκι του.
Σε injection πάντως είχα ακούσει οτι μιας και απελευθερώνεις την εξαγωγή αλλά ΟΧΙ την εισαγωγή, ο κινητήρας δεν ψεκάζει τόσο βενζίνη για να "τρέξει" το μηχανάκι άρα καταναλώνει λιγότερο. Όλα αυτά βέβαια χωρίς να βάλεις κάποιον ρυθμιστή μίγματος, ή πιο ελεύθερο φίλτρο ή διαφορετικό εκκεντροφόρο.
Ισχυεί λοιπόν οτι με την εξάτμιση καις λιγότερο;
Έχω μια ερώτηση όσον αφορά τις εξατμίσεις. Ισχυεί οτι με το να αλλάξεις εξάτμιση, μειώνεται η κατανάλωση γιατί το μίγμα "έχει καλύτερη κατεργασία";
Δεν μιλάω μόνο για αλλαγή τελικού, αλλά για ολόσωμη μαζί με λαιμό. Σε ένα καρμπυρατέρ το ρυθμίζεις εσυ το μίγμα για να έρθει στα ίσα του. Πχ στο Yingxiang που είχα στο Λύκειο είχα μια Motorsport εξάτμιση και φιλτροχοάνη (το παπί ήτανε 72αρι), και το πήγα στον μάστορα να το ρυθμίσει για να αποδίδει λίγο καλύτερα, όσο μπορούσε να αποδόσει το 72αρι μοτεράκι του.
Σε injection πάντως είχα ακούσει οτι μιας και απελευθερώνεις την εξαγωγή αλλά ΟΧΙ την εισαγωγή, ο κινητήρας δεν ψεκάζει τόσο βενζίνη για να "τρέξει" το μηχανάκι άρα καταναλώνει λιγότερο. Όλα αυτά βέβαια χωρίς να βάλεις κάποιον ρυθμιστή μίγματος, ή πιο ελεύθερο φίλτρο ή διαφορετικό εκκεντροφόρο.
Ισχυεί λοιπόν οτι με την εξάτμιση καις λιγότερο;