μαγκες το θεμα ηταν με το οριο των 150 χλμ....
τα 260 σουβλακι σε αμαξια δεν ταιριαζουν και βασικα δεν ταιριαζουν στο φορουμ.
ο καθενας ειναι κυριος του εαυτου του και η γρηγορη οδηγηση ειναι δικο του θεμα...
αλλο απο τα 130 σε 150 και αλλο τα διπλασια
οπως και οι αναδιπλουμενες πινακιδες,το να τις βαζουμε εδω μεσα,τι σκοπο εχουν....
ας κρατηθει ενα επιπεδο
Ακριβώς.
Το θέμα όρια ταχύτητας και γκάζι είναι σχετικό.
Το γκάζι είναι στο μυαλό.
Όχι στο χέρι.
Όλοι ξέρουμε τα όρια των δρόμων και τα δικά μάς.
Στο αμάξι μου ελάχιστες φορές έχω παει τέρμα, και οι ποιο πολλές φορές ηταν μέσα σε πίστα.
Ταξιδεύω με στάνταρ ταχύτητα 140 μαξ,στην εθνική, στους επαρχιακούς αρκετά ποιο κάτω.
Και μπορεί να πιασει σχεδόν τα διπλάσια.
Αλλά γεγονότα όπως αυτό που πετυχα προχτες ερχόμενος απο Βόλο και έχοντας διανύσει ηδη 250 χλμ με κάνουν να πιστεύω οτι και τα 130 είναι πολλά η και τα 100.
Σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας κινούμαι με 80- 90.
Βγαινω κανονικά για προσπέραση και απο σημείο που έχει μπαριερες ,αλλά οι πανεξυπνοι τοπικοί χωριάτες ( χωρίς να προσβαλω την καταγωγή, αλλά την νοοτροπία) έχουν αφαιρέσει τμήμα της μπάρας για να μην κάνουν τον κυκλο της αερογέφυρας και να βγαίνουν στον δρόμο γρήγορα, μου βγαίνει λοιπόν φάτσα κάρτα και.με φορά μάλιστα ι.χ προς τα πανω μού !!!!
Αν είχα μεγαλύτερη ταχύτητα τώρα δεν θα μιλούσαμε.
Φρεναρα ,και μπήκα μέσα δεξιά για να μην αγκαλιαστουμε.
Είναι ο ίδιος δρόμος που περιέγραψα σε άλλο θέμα ( Γιαννιτσών / Σκύδρας) εκει που πριν λιγα χρόνια < έφυγε > ένας φίλος απο εναν αγρότη που είχε την φαεινη ιδέα να τον διασχίσει κάθετα.