esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.168
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Δημοσιευση απο Νοεμβρίου 14, 2017 στο Hellas Direct Blog
Το αρχικό σχέδιο ήταν να αυξηθεί το όριο ταχύτητας (σε κάποιους αυτοκινητόδρομους) στα 150 χλμ. Στην Ελλάδα, όπου μετά την Ινδία και την Τουρκία παρατηρείται η μεγαλύτερη ασυδοσία σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς, προτάθηκε να αυξηθεί το όριο ταχύτητας!
Σκέψου το λίγο. Το όριο σήμερα είναι 130 χλμ. Οι περισσότεροι οδηγοί πιάνουν τα 150 χλμ. Γιατί να μην αυξήσουμε το όριο ώστε να πιάνουν τα 170 χλμ.;
Επιπλέον, οι περισσότερες έρευνες συμπεραίνουν ότι όταν η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας αυξάνεται κατά 1 χλμ./ώρα, ο αριθμός των ατυχημάτων αυξάνεται κατά 2% στο υπεραστικό δίκτυο και 4% στο αστικό δίκτυο.
Και; Στην Ελλάδα κάθε χρόνο έχουμε, κατά μ.ο. 2.000 θανάτους, 4.000 βαριά και 30.000 ελαφρά τραυματισμένους, από τροχαία. Το 1/3 είναι παιδιά. Τι είναι 2.000 ζωές και 35.000 τραυματίες;
Όπως καταλαβαίνεις, οι ειδικοί (ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων) απέρριψαν την πρόταση. Το όριο ταχύτητας θα παραμείνει 130 χλμ.
«Ήταν μια εισήγηση που τέθηκε στη διαβούλευση από τους ειδικούς. Μας έφεραν τα επιχειρήματά τους και αποσύρθηκε. Δεν έχουμε δογματισμούς» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρίστος Σπίρτζης.
Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης εφαρμόζεται το όριο που έχει και η Ελλάδα. Μικρότερο είναι το όριο των 90 χλμ/ώρα στη Λετονία, 100 χλμ/ώρα σε Κύπρο και Νορβηγία, 110 χλμ/ώρα σε Εσθονία και Σουηδία, 120 χλμ/ώρα σε Βέλγιο, Ελβετία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Ιρλανδία.
Το μεγαλύτερο όριο (140 χλμ/ώρα) έχουν η Βουλγαρία και η Πολωνία. Μάντεψε. Αυτές είναι οι χώρες με τις χειρότερες επιδόσεις σε οδική ασφάλεια στην Ευρώπη!
Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν υπάρχει καθορισμένο όριο ταχύτητας είναι η Γερμανία, ωστόσο ακόμη και εκεί ο νόμος ορίζει ως «προτεινόμενη ανώτερη ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα».
Το αρχικό σχέδιο ήταν να αυξηθεί το όριο ταχύτητας (σε κάποιους αυτοκινητόδρομους) στα 150 χλμ. Στην Ελλάδα, όπου μετά την Ινδία και την Τουρκία παρατηρείται η μεγαλύτερη ασυδοσία σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς, προτάθηκε να αυξηθεί το όριο ταχύτητας!
Σκέψου το λίγο. Το όριο σήμερα είναι 130 χλμ. Οι περισσότεροι οδηγοί πιάνουν τα 150 χλμ. Γιατί να μην αυξήσουμε το όριο ώστε να πιάνουν τα 170 χλμ.;
Επιπλέον, οι περισσότερες έρευνες συμπεραίνουν ότι όταν η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας αυξάνεται κατά 1 χλμ./ώρα, ο αριθμός των ατυχημάτων αυξάνεται κατά 2% στο υπεραστικό δίκτυο και 4% στο αστικό δίκτυο.
Και; Στην Ελλάδα κάθε χρόνο έχουμε, κατά μ.ο. 2.000 θανάτους, 4.000 βαριά και 30.000 ελαφρά τραυματισμένους, από τροχαία. Το 1/3 είναι παιδιά. Τι είναι 2.000 ζωές και 35.000 τραυματίες;
Όπως καταλαβαίνεις, οι ειδικοί (ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων) απέρριψαν την πρόταση. Το όριο ταχύτητας θα παραμείνει 130 χλμ.
«Ήταν μια εισήγηση που τέθηκε στη διαβούλευση από τους ειδικούς. Μας έφεραν τα επιχειρήματά τους και αποσύρθηκε. Δεν έχουμε δογματισμούς» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρίστος Σπίρτζης.
Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης εφαρμόζεται το όριο που έχει και η Ελλάδα. Μικρότερο είναι το όριο των 90 χλμ/ώρα στη Λετονία, 100 χλμ/ώρα σε Κύπρο και Νορβηγία, 110 χλμ/ώρα σε Εσθονία και Σουηδία, 120 χλμ/ώρα σε Βέλγιο, Ελβετία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Ιρλανδία.
Το μεγαλύτερο όριο (140 χλμ/ώρα) έχουν η Βουλγαρία και η Πολωνία. Μάντεψε. Αυτές είναι οι χώρες με τις χειρότερες επιδόσεις σε οδική ασφάλεια στην Ευρώπη!
Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν υπάρχει καθορισμένο όριο ταχύτητας είναι η Γερμανία, ωστόσο ακόμη και εκεί ο νόμος ορίζει ως «προτεινόμενη ανώτερη ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα».