Αλλαγή εργάτη

Arisxios

member
Δημοσιεύσεις
1.846
Ηλικία
56
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Πατίνι
Όνομα
Αρης
Περιοχή
Πειραιας
Έχω το Daytona DY 125 του 2016 εδώ και κανα μήνα
Δεν έχω απαιτήσεις περίεργες για εργάτη το θέλω


Στα + είναι τα πολύ καλά συνδυαζόμενα Φρενα δισκόφρενα εμπρός πίσω
Η μεγάλη οικονομία που έχει 2,4 κατανάλωση
Injection
Καλά φώτα
Τιμή αγοράς

Στα - ένα χαζοτριγμο που ακούω στο πλαστικού του καντράν (με λίγο αφρολεξ φτιάχνεται )
Ο τραχύς ήχος του μοτέρ και με λίγους κραδασμούς δεν είναι και Honda
Το μικρό σε λίτρα τεπόζιτο
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.170
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Γιατι το tracer δεν είναι αξιόπιστο?

Μαλάκα μου σ' έχει τρομοκρατήσει, μιλάμε.........................abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

Κοψε τα σεξουαλικά υπονοούμενα.
Μας διαβάζουν και ανήλικοι


RollingRollingRollingRollingRolling

Το Tracer του @apache δεν είναι παπί φίλε μου @SHOOTER045 αλλά Κύκνος. Η ομορφιά βρίσκεται στα μάτια εκείνου που το βλέπει :)

Αστους Άγγελε, κράζεις; Θαυμάζεις...Το βλέπουν και τους τρέχουν τα σάλια....

@apache αν μπορείς να το βάλεις στην Κατηγορία <Χαρίζεται> :p
View attachment 8961



νομιζω τα ιδια ειναι και σε αλλο νημα ...παιζει ναναι και ακριβως τα ιδια.....μα τα ιδια...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
νομιζω τα ιδια ειναι και σε αλλο νημα ...παιζει ναναι και ακριβως τα ιδια.....μα τα ιδια...
Όταν τα λέω εγώ......cdef
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Έχει κολλήσει η βελόνα....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Η αλήθεια είναι οτι το άλλο το παιδί που κάνουμε μαζί delivery είναι με μια μηχανή 125 (Kymco CK125) και δεν έχει θέματα όπως λέει. Μοναδικό μειονέκτημα οτι κάποιες φορές το τσαντάκι για τους καφέδες βρίσκει στο ντεπόζιτο και μερικές φορές οι ζεστοί καφέδες χύνονται (κάτι το οποίο το παπί δεν το έχει μιας και έχει το step through).

Σκεφτόμουνα να δώσω το Address για CBF-250 (μου αρέσουνε οι πιο κλασσικές σε εμφάνιση μηχανές) και να το έχω για βόλτες και δουλειά αλλά ναι η κατανάλωση είναι ένα θέμα...δεν είναι injection να πεις οτι έχει οικονομία. Έχει 32αρι καρμπυρατέρ (Keihin VL32 νομίζω) και με φοβίζει αυτό...έχω δει μέχρι και delivery με Transalp δεν είναι το πρόβλημα μου η οδήγηση αλλά η κατανάλωση με φοβίζει. Ωστόσο στο moto.gr το CBF250 λέει μέση κατανάλωση 4.7 λίτρα.
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
788
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Θα αλλάξεις και έπειτα θα αρχίσεις πάλι να φτιάχνεις. Δεν θα κάνεις κάτι.
 
N

notakos600

Guest
Καλημέρα παιδιά.

Είναι μια στιγμή δύσκολη και χρειάζομαι τα φώτα σας.

Καταρχάς πρέπει να ξεκθαρίσω κάτι: προς το παρόν λόγο σχολής και οικονομικών δεν μου δίνεται η δυνατότητα για μηχανή συν το γεγονός οτι δεν μπορώ να κάνω delivery με μηχανή γιατί πολύ απλά δεν βολεύει καθόλου. Η μηχανή θα έρθει σε 3-4 χρόνια απο τώρα...

Τώρα στο κύριο θέμα. Έχω αυτό το μηχανάκι (Address 125) απο το 2016 που έβγαλα το Α1. Μοντέλο 2008, ποιοτικό, δυνατό, οικονομικό, όμορφο δεν έχει κάτι να ζηλέψει απο τα υπόλοιπα αδερφάκια του. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό έχω το εξής μεγάλο πρόβλημα: ανταλλακτικά.

Είναι ένα μηχανάκι 11 χρονών και είναι φυσιολογικό πλέον να βγάζει βλάβες και να ζητάει πράματα. Αυτή τη στιγμή θα χρειαστεί να αλλάξω δισκάκια συμπλέκτη (δίσκοι, φλάντζα για καπάκι συμπλέκτη και 4 ελατήρια συμπλέκτη) καθώς και την βαλβίδα ρελαντί του γιατί ακούγεται πλέον και ανεβοκατεβάζει ρελαντί άτσαλα. Όλα αυτά μαζί θα μου πάνε 240€. Είναι 160€ οι δίσκοι συμπλέκτη μαζί με την εργασία συν άλλα 80€ η βαλβίδα ρελαντί και όλα αυτά γιατί τα ανταλλακτικά πρέπει να έρθουνε απο Ασία!

"Καλύτερα να έχεις μια μικρή 250αρα μηχανή παρά αυτό το μηχανάκι" μου είπε ο μάστορας. Τα Suzuki ανέκαθεν είχανε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Είναι δυσεύρετα σχετικά και οι τιμές τους είναι πολύ ακριβές. Συνεπώς σκέφτομαι να το δώσω. Ναι θα το δώσω απο οτι φαίνεται για κάτι πιο οικονομικό σε συντήρηση...τι να κάνω όμως; Τα έχω παίξει λιγάκι γιατί ήδη του άλλαξα το κυλινδροπίστονο, αλυσίδα και γρανάζια συν μπαταρία. Ωστόσο και ο πατέρας μου μου πρότεινε να το δώσω για κάτι πιο οικονομικό σε συντήρηση. Το λοιπόν σκέφτομαι για κάποια μοντέλα όπως Honda Innova 125 (μοντέλο με injection), Kawasaki ZX130 κλπ. Ο μηχανικός μου είπε για Innova 125 injection.

Tι λέτε; Τι μπορώ να κάνω εγω τώρα...τα Innova Injection και τα ΖΧ130 παίζουνε στις ίδιες τιμές (1200-1300) που είναι και τα λεφτά που μπορώ να δώσω δεδομένου οτι θα δώσω το δικό μου 1050-1100...ωστόσο ναι αυτή η κατάσταση με το μηχανάκι να ζητάει πράματα σιγά σιγά και εγω να αναγκάζομαι να πουλήσω το νεφρό μου για να τα αγοράσω δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο...

160 ευρώ για αλλαγή σε δίσκους συμπλέκτη μαζί με εργασία...μάλιστα.
Πόσο κάνουν τα δισκάκια; 20-30 ευρώ;
130 εργασία;
Σαν πολλά δεν είναι;
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Άσε το sprinter. Μη σε παρασύρει η σύγχρονη εμφάνισή του.

Εγώ θα έβαζα να δει δικός μας αυτό..
https://www.car.gr/22589221-daytona-dy-r-125-rs

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Πάρε τον εργάτη και χαλαρά στις βόλτες.
Άσε τα πειράγματα και τα γραβαζώματα Τάσο.

Την ίδια κουβέντα είχαμε και με τον Arisxios

http://motoparea.gr/index.php?threads/Αναζήτησή-για-παπί.2765/

κι ανάλογο του είχα προτείνει..
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
160 ευρώ για αλλαγή σε δίσκους συμπλέκτη μαζί με εργασία...μάλιστα.
Πόσο κάνουν τα δισκάκια; 20-30 ευρώ;
130 εργασία;
Σαν πολλά δεν είναι;
Ναι τόσα παίρνουν
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Εγω για εργατη εχω αυτο Modenas XCITE 135 3 χρονια delivery περιπου 80- με 90 χιλιομετρα την ημερα εβαλα και λαστιχα χωρις σαμπελα https://www.entermoto.gr/elastika-g...-pilot-street-front-7090-17-rear-8090-17_4785 Ησυχασα ( φτηνα ανταλακτικα χωρους οικονομικο χωρις κραδασμους και ιδια ανταλακτικα με το Kawasaki zx 130 );)

DSC09402.JPG
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Kawasaki ZX-130 ή και Modenas Xcite 135 θα το κοίταγα. Το Kawasaki μου αρέσει γιατί μπροστά η μούρη του μοιάζει με Ninja αρκετά και γενικά έχω ακούσει οτι είναι και δυνατό (120 τελική σε ευθεία για παπί είναι πάρα πολύ καλό).

Οτι παπί και να πάρω δεν θα το ξεκινήσω ανοίγματα μοτέρ κλπ...το γρανάζωμα είναι το μοναδικό που μπορεί να βοηθήσει κατά την άποψη μου και τουλάχιστον στο Address είδα όντως διαφορά στο οτι τραβάει πιο άνετα πλέον το μοτέρ. Στο μεταξύ ακούστε φάση σήμερα...

Πάω απο ένα μαγαζί εδω πέρα στον Βόλο που εμπορεύεται μηχανές και μηχανάκια και έχει και ενα μικρό ακόμα μαγαζάκι δικό του δίπλα με μεταχειρισμένα μηχανάκια. Όνομα καλύτερα να μην αναφέρω. Μπαίνω μέσα βλέπω ένα Innova, ένα ZX130 και ένα Kymco Nexon 125 (παπί που την μουρή μπροστά η Kymco την έκανε copy paste απο το δικό μου...) να είναι τα μόνα παπάκια εκεί μέσα (τα άλλα ήτανε σκούτερ και μηχανές των Α2 διπλωμάτων). Τον ρωτάω τι τιμές έχουνε και μου λέει τα εξής:

To Innova (μοντέλο 2008 με ψεκασμό) είχε στις πλάτες του 54.200κατι χιλιόμετρα. Τα πλαστικά του (ασημί χρώμα) ψιλοξεθωριασμένα, μπροστά η μάσκα του αρκετές γραντζουνιές και πίσω πρέπει να έφαγε πτώτη μιας και η εξάτμιση είχε βαθούλωμα. Το μηχανάκι λέει έκανε 1500€!!!! Ναι καλά ακούσατε! Innova με 54.200 χιλιόμετρα και μετριότατη κατάσταση εξωτερικά μαζί με τούμπα στα 1500€!! Που με 1600 βρίσκεις Crypton-X που είναι σαφώς ανώτερο μηχανάκι σε όλα!! Εάν είναι έτσι τότε το δικό μου θα πρέπει να το δώσω 2100€ όσο έκανε κούτα το 2008...

Το ΖΧ130 το είχε ήδη δώσει 1200€ και εξωτερικά ήτανε πένα. Σε αυτό το σκούρο μπορντό χρώμα και γυάλιζε ολόκρηρο! Σαν να βγήκε χθες απο το εργοστάσιο...και έκανε 1200€ μα με πρόλαβε ήδη άλλος...

Και τώρα το αποκορύφωμα...το Kymco ήτανε με 71.000κατι χιλιόμετρα συνολικά, ποιότητα ψιλομάπα επίσης εξωτερική τα λάστιχα δεν θυμάμαι και εγω απο ποιο χωριό της Κίνας τα φέρανε (Federal ήτανε...) και το έδινε 1300€...άρχιζε να μου ανεβαίνει η πίεση εκείνη την στιγμή.

Με ρωτάει "ενδιαφέρεσαι για παπί;" και απο περιέργεια είπα να τον πω για τράμπα. Με ρωτάει τι μηχανάκι έχω λέω Suzuki Address 125. Μου λέει "χμμ καλά είναι αυτά για φέρτο να το δω". Το βγάζω απο το στενό που το άφησα και το φέρνω μπροστά απο το μαγαζί. "Χμμ...τα αυτοκόλλητα τα εργοστασιακά λείπουνε...η εξάτμιση έχει μια μικρή γραντζουνίτσα...57.162 χιλιόμετρα...ένα μικρό σημάδι μπροστά στο φτερό...καίει λάδια;" Τον εξήγησα οτι το μοτέρ δεν καίει σταγόνα λάδι, είναι οικονομικό, ροπάτο και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μου λέει "εγω στο αγοράζω 650€ αν είναι, τώρα αν θες να βάλεις και εσυ διαφορά για να πάρεις το Honda ή το Kymco έχει καλώς".

Και κάπου εκεί ο Τάσος άρχιζε να του ανεβαίνει το άιμα στο κεφάλι...μήπως να στο κάνω και δωρεά βρε μ****α μου ήρθε να του πω άλλά είπα απλά ένα "μάλιστα δεν πειράζει καλή συνέχεια". Το μάθημα της ημέρας; ΔΕΝ ξαναπάω σε έμπορο για αυτή την δουλειά. Προφάνως και θα κοιτάξει να έχει κέρδος αλλά αυτό ήτανε ξεφτίλα εντελώς...στο car.gr αν το βάλω πάντως μια λογική τιμή θα ήτανε 1000 με 1100 το πολύ μιας και το μηχανάκι είναι του πατέρα μου άρα πρώτο χέρι και ξέρω απόλυτα τι και πως πέρασε τα χιλιόμετρα που έχει πάνω του...απλά απίστευτο το σημερινό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
788
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Kawasaki ZX-130 ή και Modenas Xcite 135 θα το κοίταγα. Το Kawasaki μου αρέσει γιατί μπροστά η μούρη του μοιάζει με Ninja αρκετά και γενικά έχω ακούσει οτι είναι και δυνατό (120 τελική σε ευθεία για παπί είναι πάρα πολύ καλό).

Οτι παπί και να πάρω δεν θα το ξεκινήσω ανοίγματα μοτέρ κλπ...το γρανάζωμα είναι το μοναδικό που μπορεί να βοηθήσει κατά την άποψη μου και τουλάχιστον στο Address είδα όντως διαφορά στο οτι τραβάει πιο άνετα πλέον το μοτέρ. Στο μεταξύ ακούστε φάση σήμερα...

Πάω απο ένα μαγαζί εδω πέρα στον Βόλο που εμπορεύεται μηχανές και μηχανάκια και έχει και ενα μικρό ακόμα μαγαζάκι δικό του δίπλα με μεταχειρισμένα μηχανάκια. Όνομα καλύτερα να μην αναφέρω. Μπαίνω μέσα βλέπω ένα Innova, ένα ZX130 και ένα Kymco Nexon 125 (παπί που την μουρή μπροστά η Kymco την έκανε copy paste απο το δικό μου...) να είναι τα μόνα παπάκια εκεί μέσα (τα άλλα ήτανε σκούτερ και μηχανές των Α2 διπλωμάτων). Τον ρωτάω τι τιμές έχουνε και μου λέει τα εξής:

To Innova (μοντέλο 2008 με ψεκασμό) είχε στις πλάτες του 54.200κατι χιλιόμετρα. Τα πλαστικά του (ασημί χρώμα) ψιλοξεθωριασμένα, μπροστά η μάσκα του αρκετές γραντζουνιές και πίσω πρέπει να έφαγε πτώτη μιας και η εξάτμιση είχε βαθούλωμα. Το μηχανάκι λέει έκανε 1500€!!!! Ναι καλά ακούσατε! Innova με 54.200 χιλιόμετρα και μετριότατη κατάσταση εξωτερικά μαζί με τούμπα στα 1500€!! Που με 1600 βρίσκεις Crypton-X που είναι σαφώς ανώτερο μηχανάκι σε όλα!! Εάν είναι έτσι τότε το δικό μου θα πρέπει να το δώσω 2100€ όσο έκανε κούτα το 2008...

Το ΖΧ130 το είχε ήδη δώσει 1200€ και εξωτερικά ήτανε πένα. Σε αυτό το σκούρο μπορντό χρώμα και γυάλιζε ολόκρηρο! Σαν να βγήκε χθες απο το εργοστάσιο...και έκανε 1200€ μα με πρόλαβε ήδη άλλος...

Και τώρα το αποκορύφωμα...το Kymco ήτανε με 71.000κατι χιλιόμετρα συνολικά, ποιότητα ψιλομάπα επίσης εξωτερική τα λάστιχα δεν θυμάμαι και εγω απο ποιο χωριό της Κίνας τα φέρανε (Federal ήτανε...) και το έδινε 1300€...άρχιζε να μου ανεβαίνει η πίεση εκείνη την στιγμή.

Με ρωτάει "ενδιαφέρεσαι για παπί;" και απο περιέργεια είπα να τον πω για τράμπα. Με ρωτάει τι μηχανάκι έχω λέω Suzuki Address 125. Μου λέει "χμμ καλά είναι αυτά για φέρτο να το δω". Το βγάζω απο το στενό που το άφησα και το φέρνω μπροστά απο το μαγαζί. "Χμμ...τα αυτοκόλλητα τα εργοστασιακά λείπουνε...η εξάτμιση έχει μια μικρή γραντζουνίτσα...57.162 χιλιόμετρα...ένα μικρό σημάδι μπροστά στο φτερό...καίει λάδια;" Τον εξήγησα οτι το μοτέρ δεν καίει σταγόνα λάδι, είναι οικονομικό, ροπάτο και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μου λέει "εγω στο αγοράζω 650€ αν είναι, τώρα αν θες να βάλεις και εσυ διαφορά για να πάρεις το Honda ή το Kymco έχει καλώς".

Και κάπου εκεί ο Τάσος άρχιζε να του ανεβαίνει το άιμα στο κεφάλι...μήπως να στο κάνω και δωρεά βρε μ****α μου ήρθε να του πω άλλά είπα απλά ένα "μάλιστα δεν πειράζει καλή συνέχεια". Το μάθημα της ημέρας; ΔΕΝ ξαναπάω σε έμπορο για αυτή την δουλειά. Προφάνως και θα κοιτάξει να έχει κέρδος αλλά αυτό ήτανε ξεφτίλα εντελώς...στο car.gr αν το βάλω πάντως μια λογική τιμή θα ήτανε 1000 με 1100 το πολύ μιας και το μηχανάκι είναι του πατέρα μου άρα πρώτο χέρι και ξέρω απόλυτα τι και πως πέρασε τα χιλιόμετρα που έχει πάνω του...απλά απίστευτο το σημερινό...
Μην τσαντίζεσαι, είναι μαγαζί, σκοπός το κέρδος. Ίσως του φτιάξει κάτι, 2 μεταβιβάσεις, Μπορεί να μην πουληθεί κ αμέσως, θα βγάλει 25-30% οπότε έτσι πάει.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όσοι ασχολούνται με το εμπόριο, θέλουν να αγοράσουν όσο τοα.δυνατόν γίνεται
φθηνά ,και να πουλήσουν όσο το δυνατόν γίνεται ακριβά.
Όντως απο μια.πρόχειρη αναζήτηση στο car , το παπί σου παίζει στπ 1000αρικο.

Μην βιαστείς,είναι εποχή που τα μηχανάκια πουλιούνται.
Αφού βρεις τι θέλεις ,βάλε αγγελία στο car
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σίγουρα σαν έμπορος κοιτάει να βγάλει κέρδος αλλά αυτή η τιμή που μου είπε για το δικό μου ήτανε γελοία κυριολεκτικά...να πω οτι ήτανε κάνα παπί του 2000 με 80κατι χιλιάδες χλμ πάνω του να πω εντάξει δεν αξίζει και παραπάνω που πάω στοιχήμα σε εκείνη την περίπτωση θα μου έλεγε "στο αγοράζω 300€".

Τέλος πάντων θα το βάλω αγγελία στο car κάτι το οποίο πρέπει να σκεφτώ πολύ πολύ σοβαρά και βλέπουμε μετά...
 
N

notakos600

Guest
Σίγουρα σαν έμπορος κοιτάει να βγάλει κέρδος αλλά αυτή η τιμή που μου είπε για το δικό μου ήτανε γελοία κυριολεκτικά...να πω οτι ήτανε κάνα παπί του 2000 με 80κατι χιλιάδες χλμ πάνω του να πω εντάξει δεν αξίζει και παραπάνω που πάω στοιχήμα σε εκείνη την περίπτωση θα μου έλεγε "στο αγοράζω 300€".

Τέλος πάντων θα το βάλω αγγελία στο car κάτι το οποίο πρέπει να σκεφτώ πολύ πολύ σοβαρά και βλέπουμε μετά...

Στο καρ θα φύγει γρήγορα, τα παπάκια έχουν μεγάλη ζήτηση.
Όσο για τους εμπόρους, καλό θα ήταν να τους αποφεύγουμε γιατί γίνονται μάγκες στις πλάτες μας.
Το σημαντικότερο είναι να μην βιάζεσαι, είτε σε αγορά είτε σε πώληση γιατί κατά κανόνα θα την πατήσεις.
Βέβαια η καψούρα έχει μαλώσει με την λογική αλλά...that's another's priest Gospel...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μα και να το δώσω σκέφτομαι τα εξής: το μηχανάκι που θα παραλάβω αργότερα τι θα έχει περάσει; Το δικό μου έχει αυτά τα 57.000κατι χλμ, ναι, μα ξέρω απολύτως πως τα πέρασε. Το έστρωσε σωστά ο πατέρας μου και στα 9000κατι χλμ μου το έδωσε. Του έφαγα το πιστόνι ναι μα αυτά τα 200χλμ στρώσιμο που του έκανα μετά την αλλαγή γίνανε σε ευθείες με ελάχιστα ως καθόλου δικάβαλα και όχι με πάνω απο 60-65 km/h. Ακριβώς όπως μου είπε ο μάσταρας. Το άλλο το μηχανάκι που ξέρω αν ο άλλος το έσκιζε κάθε μέρα και γύρισε το κοντέρ 30.000χλμ πίσω; Που ξέρω τι βλάβες θα βγάλει; Δεν ξέρω αν τα σέρβις του θα είναι φθηνότερα απο το Address και σίγουρα δεν ξέρω τα κουσούρια του.

Είναι πολλοί παράμετροι λοιπόν που σκέφτομαι.
 
Top Bottom