Μπαντιτ θα ελεγα και μαλιστα το 1250,ή αν θες να εχεις ξεχωριστο μηνανακι που αμα το βαρεθεις να το γυρισεις σε καφερέης ή σκραμπλερ το ασπαστο r1150r.
Ενα θεμα με την μοναδα σερβο μπορει να βγαζαν καποια λογω ελειπους συντηρησης ,πλεον θεραπευεται με χαμηλο κοστος στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Λογω υψους και κιλων θα ελεγα πεμφε.
Οπωσδηποτε βολταρε τα ομως.
Κούκλα. Αλλα μιας και το έχεις όπως βλέπω, πες μου και τίποτα παραπάνω! Πρώτο χέρι πληροφόρηση. Δεν την την γλυτώνεις με 2 φώτο!
Όχι versys.... τα πρώτης γενίας ενδεχομένως να βγάλουν χοντρό πρόβλημα στις βαλβίδες.
Σπάει μια βαλβίδα και τα κάνει όλα μαντάρα στον κινητήρα. Έχει να κάνει με την σχεδίαση και την ψύξη των βαλβίδων. Ξέρω σίγουρα ένα άτομο που το έπαθε (από γειτονικο φόρουμ) όταν μαλιστα ήταν κάπου Νορβηγία αν δεν κάνω λάθος και από συζητήσεις έχουν βγει και αρκετοί άλλοι με το ίδιο θέμα. Η αντιπροσωπεία σφυρίζει αδιάφορα αν και στο εξωτερικό (Ταϊλάνδη μεριά) είχε γίνει κάτι σαν σιωπηρή ανάκληση. Στα τελευταία γενιάς έχουν επανασχεδιάσει τον κινητήρα και υποτίθεται ότι δεν έχουν θεμα.Αυτο τα ξανάκουσα. Τι πρόβλημα ακριβώς;
......είναι προγραμματισμένη η αγορά μοτο μετά τις αρχές του έτους, οπότε αν πάω προς CBF.....
ΑΝ πας για CBF-600, μπορώ κι εγώ να σε βοηθήσω ως ειδικός σιμπιεφολόγος! :D
Το είχα για 4 συναπτά έτη (το πρώτο το καρμπυρατεράτο) για 18.000χλμ και είμαι δηλωμένος λάτρης του συγκεκριμένου πρότζεκτ CBF, με αδυναμία στο 1000.
Ευχαριστώ Κώστα.
Το CBF το θεωρώ σαν "την σίγουρη επιλογή" από την άποψη πως είναι ένα μοντέλο άθραυστο και ακόμη και ταλαιπωρημένο να είναι δεν βγάζει βλάβες που θα τινάξουν τον προϋπολογισμό. Έχει και καλό ABS από ότι μαθαίνω και ηλεκτρικό κινητήρα. Το ότι είναι καρμπ δεν με χαλάει καθόλου. Μεγαλύτερη κατανάλωση μεν από injection αλλά και ευκολία συντήρησης. Στην ίδια κατηγορία βάζω και το Bandit 650 για περίπου ίδιους λόγους.
Παρόλα αυτά, δεν είναι τα μηχανάκια που θα έλεγα "Πωωω ρε φιλε! Τι μηχανάρα!" ...κι ας είναι και τα δύο αυτή την στιγμή τα επικρατέστερα.
Το CBF 1000 και το Bandit 1250 ομοίως είναι εξαιρετικά, αλλά φεύγουν από το budget. Στα 3500 που ταβανιάζω αυτά ξεκινάνε. Και δεν κοιτάζω ποτέ το φτηνότερο που βρίσκω στο car.
Δεν διαφωνώ, αλλά κανα 2 που υπάρχουν εδώ γύρω ζητάνε 4500 ευρώ ή και παραπάνω. Τα αντίστοιχα 600αρια εδώ γύρω παίζουν 2500-2800 ευρώ. Είναι μεγάλη η διαφορά. Επίσης δεν έχω σκοπό να ψαχτώ σε όλη την Ελλάδα για μηχανή. Εδώ γύρω κοιτάω για να μπορέσω να το τσεκάρω ο ίδιος. Αν αγόραζα κάποια μοτό των 12000 ευρώ μεταχειρισμένη, θα πήγαινα και στην Κρήτη να την δω. Τώρα που μιλάμε για μοτο στα 3Κ δεν αξίζει μεγάλα ταξίδια νομίζω.Αν θες τη γνώμη μου από τώρα, ξέχνα το 600άρι και πήγαινε κατευθείαν για το 1000.
Είναι "άλλο μηχανάκι". Το 600 είναι υποτονικό στις χαμηλομεσαίες και μετά από τις 5.000σ.α.λ. ξυπνάει στην κυριολεξία. Χαμηλά είναι "ψόφιο".
Το 1000άρι έχει ικανοποιητικότατη ροπή από πολύ χαμηλά και είναι "γεμάτο" παντού, ενώ και τη στήσιμό του είναι υποδειγματικό για τη χρήση που προορίζεται.
Το δε κόστος αγοράς μεταχειρισμένου είναι παραπλήσιο με του 600 (λόγω και λιγότερης εμπορευσιμότητας κυβικών), άρα συμφέρει τα μάλα. Το να βάλεις 500 ευρώ παραπάνω αν βρεις ένα που να είναι καλό, πίστεψέ με, αξίζει να τα βρεις και να τα δώσεις για το 1000άρι.
Στο μόνο που διαφέρουν είναι τα τέλη κυκλοφορίας, που για μία φορά το χρόνο το θεωρώ αστείο ως υπερβάλλον κόστος αυτό των +55 ευρώ..... μην τρελαθούμε κιόλας. Μια μονοήμερη βόλτα να κάνεις, τά 'δωσες.
Το 1000 θέλει και παπί εντός...Και το χιλια παπι ειναι.
Το μεγαλο γινεται μικρό,το μικρο δεν Μητσαρα