Ανασύρω αυτό το πολύ παλιό θέμα μιάς και λόγο του συγκεκριμένου μοντέλου απέφευγα την Kawasaki για πολλά χρόνια.
Το μηχανάκι το είχα πάρει δεκαετία του 90. Ήταν το όμορφο λευκό με μπλέ γράμματα και σχέδια....και εκεί τελείωνε ότι όμορφο είχε και άρχιζαν τα βάσανα.
Στους 6 μήνες ξεκίνησαν όλα... πρώτα o μηχανισμός αποσυμπίεσης ( KACR ) τα έπαιξε, με αποτέλεσμα να θές επιγονατίδες για να το βάλεις μπρός μιας και σου γύρναγε κάτι μανιβελιές πίσω και σου τσάκιζε το πόδι.
Σύντομα άρχισε να τρώγεται ο εκκεντροφόρος εξαγωγής και το μαραφέτι που πίεζε την βαλβίδα. Αλλάχτηκαν όλα μια φορά και μετά από λίγο καιρό άρχισαν όλα πάλι το ίδιο. Χώρια ότι και στην τότε Kawasaki που το είχα πάει στον Άλιμο ( δεν θυμάμε το όνομα του μάστορα ) που εκείνο το καιρό θεωρούταν τοπ στα Kawasaki ούτε εκείνος δεν κατάφερε να ρυθμησει σωστά το αντίβαρο στροφάλου ( μιας και στο συγκεκριμένο μοντέλο ο στρόφαλος και το αντίβαρο ενώνονταν με καδένα και αν δεν ήταν ρυθμισμένο ακριβώς κατέβαινες και έτρεμες ολόκληρος από τους κραδασμούς που είχες υποστεί.
Με τα πολλά αγανάκτησα και το πούλησα για σχεδόν τίποτα σε κάποιον που είχε μαγαζί με μηχανές στον Πειραία ο οποίος το έφτιαξε κάπως για να το ξανά πουλήσει.
Αν όποιος το αγόρασε αυτό το μηχανάκι τύχει και διαβάσει αυτό το ποστάρισμα....θέλω να του ζητήσω συγνώμη για τα όσα τράβηξε με το συγκεκριμένο. Ότι χειρότερο έχω βιώσει μέχρι στιγμής ως ιδιοκτήτης μηχανής.
Το μηχανάκι το είχα πάρει δεκαετία του 90. Ήταν το όμορφο λευκό με μπλέ γράμματα και σχέδια....και εκεί τελείωνε ότι όμορφο είχε και άρχιζαν τα βάσανα.
Στους 6 μήνες ξεκίνησαν όλα... πρώτα o μηχανισμός αποσυμπίεσης ( KACR ) τα έπαιξε, με αποτέλεσμα να θές επιγονατίδες για να το βάλεις μπρός μιας και σου γύρναγε κάτι μανιβελιές πίσω και σου τσάκιζε το πόδι.
Σύντομα άρχισε να τρώγεται ο εκκεντροφόρος εξαγωγής και το μαραφέτι που πίεζε την βαλβίδα. Αλλάχτηκαν όλα μια φορά και μετά από λίγο καιρό άρχισαν όλα πάλι το ίδιο. Χώρια ότι και στην τότε Kawasaki που το είχα πάει στον Άλιμο ( δεν θυμάμε το όνομα του μάστορα ) που εκείνο το καιρό θεωρούταν τοπ στα Kawasaki ούτε εκείνος δεν κατάφερε να ρυθμησει σωστά το αντίβαρο στροφάλου ( μιας και στο συγκεκριμένο μοντέλο ο στρόφαλος και το αντίβαρο ενώνονταν με καδένα και αν δεν ήταν ρυθμισμένο ακριβώς κατέβαινες και έτρεμες ολόκληρος από τους κραδασμούς που είχες υποστεί.
Με τα πολλά αγανάκτησα και το πούλησα για σχεδόν τίποτα σε κάποιον που είχε μαγαζί με μηχανές στον Πειραία ο οποίος το έφτιαξε κάπως για να το ξανά πουλήσει.
Αν όποιος το αγόρασε αυτό το μηχανάκι τύχει και διαβάσει αυτό το ποστάρισμα....θέλω να του ζητήσω συγνώμη για τα όσα τράβηξε με το συγκεκριμένο. Ότι χειρότερο έχω βιώσει μέχρι στιγμής ως ιδιοκτήτης μηχανής.