Ναι ,ούτε αντιψυκτικά ,ούτε αναψυκτικά ,ούτε βουητά από τα βεντιλατερια καλοκαιριατικα .Για το βεντιλατερ; Εμένα είναι Euro 5 με έναν καταλύτη να, με το συμπάθειο...
Να σε πω ,είναι μια λύση .Και στο φινάλε του βάζω μια Ακράπα από μπρός μέχρι πίσω και ανεβαίνω στα 135 άλογα το ελάχιστο...
Βάλε τη θερμοασπίδα και θα ξεχάσεις τα πάντα φίλε.Θα πέσει τουλάχιστον 10 βαθμούς, αλλά αφού δεν έχει πρόβλημα δεν ασχολούμαι...
Ναι το ειδα.Την έχω παραγγείλει από χθές..
Μηχανάρα είναι.Τι γκουλάβα είναι το Πενφέ ρε φίλε...
ελα ρε σοβαρα?Ναι ,ούτε αντιψυκτικά ,ούτε αναψυκτικά ,ούτε βουητά από τα βεντιλατερια καλοκαιριατικα .
Και πιάνεις και τα κυλίνδρΙΑ και δεν καίγεσαι ,όσα χιλιόμετρα κι αν κάνεις
Τράβα κάντο αυτό σε οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι
Το ξέρεις ότι μου κάνανε update στον εγκέφαλο on line από Μονάχο από τα κεντρικά της Πενφέ; Σε κάποια φάση το έβαλε μπροστά το χαμένο της Πενφέ μέσω laptop, ένας προγραμματιστής όχι πάνω από 25 χρονών σπασικλακι..Μηχανάρα είναι.
Δεν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι και αφτερ σεηλς από αυτό ,αν έχεις τα φράγκα να υποστηρίξεις το κονσέπτ
Να ξες , από ένδυση /εξοπλισμό παίζει να βγαζει καλύτερα από τα μηχανάκια που παράγει .
Νομίζω το 1200(μπορεί και το 1150) χρησιμοποιούν κράμα μαγνησίου στα βυζιά και δεν καίγεσαι όσο ζεστο και να είναι το μηχανάκιελα ρε σοβαρα?
εγω αμα πιασω κυλινδρους παει καηκα
Ναι ρε και γω πέμφε έχω κι ας είναι παλιοΤο ξέρεις ότι μου κάνανε update στον εγκέφαλο on line από Μονάχο από τα κεντρικά της Πενφέ; Σε κάποια φάση το έβαλε μπροστά το χαμένο της Πενφέ μέσω laptop, ένας προγραμματιστής όχι πάνω από 25 χρονών σπασικλακι..
Όχι Γιάννομ μια χαρά σε είπαν..Με το έλεγε ο αρχιμηχανικός του Παναγιωτόπουλου, ο Σάκης, εξαιρετικό παιδί και γνώστης, το δκος είναι 100% Γερμανία, το δκόμ έχει και κάτι από Ασία...Ναι ρε και γω πέμφε έχω κι ας είναι παλιο
Εμένα με είχαν φωνάξει μια φορά να με περάσουν καινούριο φιλμγουερ για σωστότερη(κάπως έτσι με το είπαν) διαχείριση των ρευμάτων.
Μιλάμε για μηχανάκι 15 χρόνια πίσω
Τζαμπαντάν ε;
Άψογα είσαι σε όλες τις συνθήκες.Επειδή έχω ψυχαναγκασμό με την θερμοκρασία, μου έχει μείνει από τα βαπόρια, με 170 στην Εθνική η θερμοκρασία παίζει στους 87 βαθμούς και θερμοκρασία περιβάλλοντος 36 βαθμούς, με 120 η θερμοκρασία στους 80-82 σε ανηφόρα και σε επαρχιακό σφιχτό με ταχύτητες κάτω των 70χλκ/Ω φουρκέτες κλπ η θερμοκρασία περίπου 92-97 βαθμούς. Με 215 η θερμοκρασία 92 βαθμοί.
Σωστός ο Γιάννης.Νομίζω το 1200(μπορεί και το 1150) χρησιμοποιούν κράμα μαγνησίου στα βυζιά και δεν καίγεσαι όσο ζεστο και να είναι το μηχανάκι
ο σακης...γνωστης....οκΌχι Γιάννομ μια χαρά σε είπαν..Με το έλεγε ο αρχιμηχανικός του Παναγιωτόπουλου, ο Σάκης, εξαιρετικό παιδί και γνώστης, το δκος είναι 100% Γερμανία, το δκόμ έχει και κάτι από Ασία...
Πιστεύω πως ναι. Αλλά δεν ξέρω. Εγώ είχα θέμα με προβολάκια Denali d4 που έβαλε ενας αχαρακτήριστος σε λάθος θέση και ήταν μπροστά στα ψυγεία με αποτέλεσμα η μηχανή να δουλεύει μονίμως πάνω από 100 βαθμούς. Δες πόσο εγκληματικά λάθος τα έβαλε. Όταν τα έβαλα στη σωστή τους θέση η θερμοκρασία είναι φυσιολογική σε όλες τις συνθήκες και εξωτερικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, έτσι δλδ όπως θέλει ο κατασκευαστής για τη σωστή λειτουργία της μηχανής.Οπότε καταλύτης ε;