Κατάλαβα. ΟκΑνάποδα τα είπα
Πάντως το βεντιλατερ δεν ανάβει εύκολα...Κατάλαβα. Οκ
Τσέκαρε όταν μπορείς τη θερμοκρασία όπως σου είπα αλλά όχι μέσα στην Αθήνα, τουλάχιστον στη Αττική οδό
Σε ταξίδι δεν το καταλαβαίνεις εύκολα αν δεν προσέξεις την ζέστη που βγάζει από τους αεραγωγούς στη δεξιά πλευρά.Πάντως το βεντιλατερ δεν ανάβει εύκολα...
Όταν παίρνει μπροστά τους καταλαβαίνω και εγώ, την Νίκη την καίει καθαρά ο καταλύτης.Σε ταξίδι δεν το καταλαβαίνεις εύκολα αν δεν προσέξεις την ζέστη που βγάζει από τους αεραγωγούς στη δεξιά πλευρά.
Ο καταλύτης όμως βγάζει πολύ περισσότερη ζεστη όταν δουλεύει το βερντιλατέρ κατ’ επέκταση η θερμοκρασία της μηχανής είναι παραπάνω από τα φυσιολογικά.Όταν παίρνει μπροστά τους καταλαβαίνω και εγώ, την Νίκη την καίει καθαρά ο καταλύτης.
Οκ, να ξέρεις όμως ότι την καίει όταν ανεβάσω πάνω από 4000 στροφές μόλις πέσω στις 3500 δενΟ καταλύτης όμως βγάζει πολύ περισσότερη ζεστη όταν δουλεύει το βερντιλατέρ κατ’ επέκταση η θερμοκρασία της μηχανής είναι παραπάνω από τα φυσιολογικά.
Τσέκαρε την θερμοκρασία όταν μπορέσεις και ξαναμιλάμε.
Τσέκαρε την θερμοκρασία σε όλες τις φάσεις των στροφών. Δλδ πήγαινε σταθερά 120, μετά άνοιξε σταθερά αλλά πάνω από 160 για 2-3 λεπτά, κάνε τέτοιες μετρήσεις να δεις αν η μηχανή σου και το σύστημα ψύξης δουλεύουν όλα όπως πρέπει.Οκ, να ξέρεις όμως ότι την καίει όταν ανεβάσω πάνω από 4000 στροφές μόλις πέσω στις 3500 δεν
Επειδή έχω ψυχαναγκασμό με την θερμοκρασία, μου έχει μείνει από τα βαπόρια, με 170 στην Εθνική η θερμοκρασία παίζει στους 87 βαθμούς και θερμοκρασία περιβάλλοντος 36 βαθμούς, με 120 η θερμοκρασία στους 80-82 σε ανηφόρα και σε επαρχιακό σφιχτό με ταχύτητες κάτω των 70χλκ/Ω φουρκέτες κλπ η θερμοκρασία περίπου 92-97 βαθμούς. Με 215 η θερμοκρασία 92 βαθμοί.Τσέκαρε την θερμοκρασία σε όλες τις φάσεις των στροφών. Δλδ πήγαινε σταθερά 120, μετά άνοιξε σταθερά αλλά πάνω από 160 για 2-3 λεπτά, κάνε τέτοιες μετρήσεις να δεις αν η μηχανή σου και το σύστημα ψύξης δουλεύουν όλα όπως πρέπει.
Νομίζω πως αν υπάρχει κάποιο θέμα θερμοκρασίας πέρα του φυσιολογικού στη μηχανή σου, είναι εκεί το πρόβλημα, στη μη σωστή ψύξη .
με 120 μανο να πηγαινεις...Επειδή έχω ψυχαναγκασμό με την θερμοκρασία, μου έχει μείνει από τα βαπόρια, με 170 στην Εθνική η θερμοκρασία παίζει στους 87 βαθμούς και θερμοκρασία περιβάλλοντος 36 βαθμούς, με 120 η θερμοκρασία στους 80-82 σε ανηφόρα και σε επαρχιακό σφιχτό με ταχύτητες κάτω των 70χλκ/Ω φουρκέτες κλπ η θερμοκρασία περίπου 92-97 βαθμούς. Με 215 η θερμοκρασία 92 βαθμοί.
Το Τρέϊσο δούλευε +6 βαθμούς σε όλη την κλίμακα...Στον Όλυμπο πέρισυ στην ανηφοριά ήταν σταθερά 100-101 βαθμούς...με 120 μανο να πηγαινεις...
Σε ανοικτό δρόμο στον καύσωνα πριν μια βδομάδα έδειχνε 79-80 σε ταχύτητες 120. Σε κανονικές θερμοκρασίες είμαι 74 σταθερά.Ναι Αποστόλη. Τα ίδια και το 700 το Τρέϊσο.
Έτσι. Peace of mind.Spam on.
Όσο εξελίσσεται η συζήτηση αυτή ,τόσο περισσότερο εκτιμώ το αεροελαιοψυκτο με τα ταπεινά 100 άλογατα του .
Ησύχασα ντιπ λέμε .
Spam off
Για το βεντιλατερ; Εμένα είναι Euro 5 με έναν καταλύτη να, με το συμπάθειο...Spam on.
Όσο εξελίσσεται η συζήτηση αυτή ,τόσο περισσότερο εκτιμώ το αεροελαιοψυκτο με τα ταπεινά 100 άλογατα του .
Ησύχασα ντιπ λέμε .
Spam off