ποτε σκουτερ...Το έχω πει και δεν αλλάζω γνώμη. Όλοι (και) σκούτερ θα πάρουμε.
Είναι το παρόν και το μέλλον
καλυτερα με τα ποδια
ποτε σκουτερ...Το έχω πει και δεν αλλάζω γνώμη. Όλοι (και) σκούτερ θα πάρουμε.
Είναι το παρόν και το μέλλον
Πολύ κοπανημα όμως ρε γαμωτο!!! Τόσα χρόνια για μέσα στην Αθήνα χρησιμοποιούσα το agility, ευκολία, κουβάς από κάτω απ τη σέλα για μικροπραγματα, ποδιά για τα νερά, αλλά η πολύ κοπανημα!!! Εδώ και κανα χρόνο που πήρα το klx για το βουνό σαν κύρια χρήση ήταν τέτοια η χαρά που αισθάνθηκα όταν πέρναγα πάνω από λακούβες, πεζοδρόμια, γραμμές τραίνου κλπ κρατήρες των πόλεων, χωρίς καν να μετριασω ταχύτητα, που το σκούτερ το έχω παρκάρει πλέον και έχει να πάρει μπρος μήνες , χαχαχα !!!!Το έχω πει και δεν αλλάζω γνώμη. Όλοι (και) σκούτερ θα πάρουμε.
Είναι το παρόν και το μέλλον
Με τα πόδια και μιας και σου αρέσει η μουσική στις βόλτες και με κασετόφωνο στον ώμο!!!!ποτε σκουτερ...
καλυτερα με τα ποδια
Θα βελτιωθούν και σε αυτόν τον τομέα. Ηδη κάποια έχουν αναρτήσεις monoshockΠολύ κοπανημα όμως ρε γαμωτο!!! Τόσα χρόνια για μέσα στην Αθήνα χρησιμοποιούσα το agility, ευκολία, κουβάς από κάτω απ τη σέλα για μικροπραγματα, ποδιά για τα νερά, αλλά η πολύ κοπανημα!!! Εδώ και κανα χρόνο που πήρα το klx για το βουνό σαν κύρια χρήση ήταν τέτοια η χαρά που αισθάνθηκα όταν πέρναγα πάνω από λακούβες, πεζοδρόμια, γραμμές τραίνου κλπ κρατήρες των πόλεων, χωρίς καν να μετριασω ταχύτητα, που το σκούτερ το έχω παρκάρει πλέον και έχει να πάρει μπρος μήνες , χαχαχα !!!!
Έτσι ακριβώς!! Αν δεν μπει ψαλίδι πίσω όπως έχουν μερικά μεγάλα δουλειά δεν γίνεται !!Θα βελτιωθούν και σε αυτόν τον τομέα. Ηδη κάποια έχουν αναρτήσεις monoshock
πως γινεται να κοπαναει λιγοτερο το παπι απ τα σκουτερ μπορει να μου το εξηγησει καποιος?Έτσι ακριβώς!! Αν δεν μπει ψαλίδι πίσω όπως έχουν μερικά μεγάλα δουλειά δεν γίνεται !!
Αν και στα μικρά κυβικά το βλέπω δύσκολο να φτάνουν εκεί ή οι τιμές τους θα φτάσουν στα μεγάλα!!!
Κινητήρας στο κέντρο και χαμηλά, σε αντίθεση με πολλά σκουτερ που τον έχουν αναρτώμενο πάνω στο ψαλίδιπως γινεται να κοπαναει λιγοτερο το παπι απ τα σκουτερ μπορει να μου το εξηγησει καποιος?
Ακριβώς!Κινητήρας στο κέντρο και χαμηλά, σε αντίθεση με πολλά σκουτερ που τον έχουν αναρτώμενο πάνω στο ψαλίδι
Όλα αυτά τα μικρά εντουράκια σαν παπιά είναι. Αλλά που να βρεθεί serow συντηρημένο σωστά χωρίς προβλήματα. Για τα σκούτερ συμφωνώ αν και έχουν γίνει για πολλούς μονόδρομος.Παπι και παλι παπι συμβιωση χρονια τωρα το φτιαχνεις μονο σου δεν καιει το απαρατας οπου γουσταρεις χωνεται παντου και να σου πεσει στα π@π@ρια σου & ανεβαινει πεζοδρομια.
Ειχα σκουτερ για 3 χρονια δεν ξαναπαιρνω ποτε!
Το μονο κατε εμε που δεν εχει σαν τα σκουτερ χωρο κατω απο τη σελα και προστασια τα ποδια απο τη βροχη.
Αλλα δεν θα ελεγα οχι σε Yamaha XT 225 SEROW
Αισθητά πιο οικονομικά. Είχα και απο τα δύο.Τα παπάκια δεν είναι πιο φτηνά σε συντήρηση από τα σκούτερ ; Δεν είχα ποτέ σκούτερ !
Τουλάχιστον το glxaki μας ακόμα και λάδια πλεων όταν θυμόμαστε του βάζουμε
Τασο ολα αυτα που αναφερω εχουν χωρο κατω απο τη σελαΕκτός απο άπειρες βόλτες με το παπί, το δούλεψα και 1μιση χρόνο ντελίβερι. Εκεί ήτανε που πραγματικά εκτίμησα την ευκολία που έχει μέσα στην πόλη. Επίσης το μοτέρ σε κάθε παπί πρόκειται για την ίδια δοκιμασμένη σχεδίαση-λύση που αρχικά ξεκίνησε απο το C50.
Πέρα απο τον κυβισμό, το injection και άλλες τεχνολογίες η βασική σχεδίαση δεν άλλαξε. Γιατί πολύ απλά ένωσε αξιοπιστία με ευκολία στην συντήρηση και χαμηλή κατανάλωση. Για τους αποθηκευτικούς χώρους πέρα απο την κλασσική λύση του να βάλεις μπαγκαζιέρα, μερικά μηχανάκια έχουν αρκετό χώρο κάτω απο την σέλα.
Το Kawasaki ZX130 για παράδειγμα (2008 μοντέλο) ήτανε με 13L χώρο γιατί είχε το ντεπόζιτο μπροστά. Το Supra-X Helmin (δεν ξέρω για το καινούριο μοντέλο) επίσης το ίδιο και νομίζω και το VF125 χωράει κράνος κάτω απο την σέλα.
@maik900 Κάτω απο την σέλα στο δικό μου καταφέρει να στιβάξω: manuals, χαρτιά, εργαλεία (ότι χρειάζομαι για να λύσω το μηχανάκι), ανταλλακτικό μπουζί και 2 πανιά το ένα για ζάντες το άλλο για πλαστικά...5.4L χώρος λέμε