Ωρέ μαμότω.
Στο τελευταίο βίντεο ο τύπος δείχνει Μανώλη πως ελέγχεται αν σας βοηθάει.
Σε αναμονή πάντα ελπίζουμε στο καλύτερο !Θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες μετρήσεις, Σάββα, θα δούμε...
Σε αναμονή πάντα ελπίζουμε στο καλύτερο !
Ο τύπος παραπάνω εξηγεί χρώματα καλωδίων που βάζουμε τι και τι πρέπει να δούμε αναλυτικά.
Λοιποοοοόν,...
Το RC power valve του CRM, όπως και όλων των τελευταίας γενιάς δίχρονων της Honda, έχει ένα μηχανισμό με ντίζες, οι οποίες οδηγούνται από ένα σερβομηχανισμό, ο οποίος παίρνει εντολή από μιά control unit, η οποία παίρνει εντολή από την CDI.
Κατόπιν επιτόπιας σύσκεψης με το φίλο και ηλεκτρολόγο μοτοσυκλετών Βασίλη στον οποίο έχω ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσύνη, η βλάβη προσδιορίστηκε στο κουτάκι του σερβομηχανισμού ή στη μονάδα ελέγχου του.
Αύριο θα γίνουν οι τελικές μετρήσεις με όργανα για να προσδιοριστεί με ακρίβεια η βλάβη.
Καθότι όμως η αξία του σερβο πλησιάζει τα 300 Ε(ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ) και η αξία της μονάδας ελέγχου του τα 350 Ε(ποσά που ξεπερνούν την αξία αγοράς της ΜΟΤΟ), θα αποφασιστεί αν θα συνεχιστεί το πρότζεκτ ή αν θα λυθεί το CRM στα εξ ων συνετέθη και θα πουληθεί σαν ανταλλακτικά...
View attachment 26378
To έχω δει Δημήτριε!Κρίμα να γίνει ανταλλακτικά....
[/URL]
ΣΕΡΒΟΜΟΤΕΡ HONDA NSR 125/CRM 125 ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ *MOTO LEADER PARTS* - Car.gr
ΜΕΓΑΛΟ STOCK ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΑΙ.www.car.gr
Ναι
Και εφ όσον έχεις και ηλεκτρονικό φίλο, το τσεκαρει επι τόπου και το παίρνεις
Εδώ στο νησί, δεν υπάρχει επιτόπου. Όλα έρχονται με ταχυδρομείο, οπότε το τσεκάρισμα γίνεται εκ των υστέρων.
Δεν μπορείς να φανταστείς τι σκουπίδια μου έχουν στείλει διάφοροι...
Γιαυτό και προτιμώ να ψωνίζω τέτοια πράγματα κυρίως από το e-bay.
Οι ξένοι είναι πάντα πιό ειλικρινείς και δεν κρύβουν ελλατώματα...
Θα δούμε...
Σωστή σαν σκέψη. Έχοντας όμως διαβάσει προηγούμενες ανακατασκευες του Μανώλη νομίζω πως τίποτα λιγότερο από το τέλειο δεν θα τον ικανοποιουσε.μηπως σκεφτεσαι εν θερμω...
στην χειροτερη, ρυθμισε το μηχανισμο στην μεση, να ψιλοπηγαινει και ψηλα και χαμηλα μετρια
και βγες στο βουνο....
στην μια φωτο που εβαλες μοιαζει ωραιο....
κριμα δεν ειναι;
Καθότι εμείς οι μοτοσυκλετιστές έχουμε μια τάση να καθοδηγούμαστε από το συναίσθημα και όχι τη λογική και για να μη με πιάσουνε οι συναισθηματησμοί και θέλω να τη κρατήσω, δούλευα μέχρι τώρα στο γκαράζ και την έκανα βίδες...μηπως σκεφτεσαι εν θερμω...
στην χειροτερη, ρυθμισε το μηχανισμο στην μεση, να ψιλοπηγαινει και ψηλα και χαμηλα μετρια
και βγες στο βουνο....
στην μια φωτο που εβαλες μοιαζει ωραιο....
κριμα δεν ειναι;
Μην σε πιάνει υστερία ρε φίλε. Μην το παρατήσεις και ψάξε να βρεις το μοτεράκι του σεβρό. Διάβασα κάτι σε ένα μαγαζί πριν 2 ημέρες και πολύ το γούσταρα. Όταν σου λέει ο άλλος δεν γίνεται του λες κάτσε και κοίτα. Όλα θα γίνουν με υπομονή και χρόνο.Σήμερα λοιπόν έγινε η τελική διάγνωση, με παλμογράφο.
Βρέθηκε off η control unit που οδηγεί το σέρβο του Power valve.
Ο ηλεκτρονικός μου είπε ότι προφανώς ταπαιξε από τις τάσεις που δημιουργήθηκαν από την ανάποδη σύνδεση των ντιζών του Power valve.
...και δυστυχώς το μοντέλο αυτό δεν έχει κυκλοφορήσει τόσο ώστε να αντιγράψουν οι κινέζοι τα ηλεκτρονικά του όπως έχουν κάνει με τόσα άλλα μοντέλα.
Οπότε κλείνω εδώ το θέμα, καθότι ΞΕΝΕΡΩΣΑ και δεν έχω καμμιά διάθεση να ασχοληθώ για μια ακόμα φορά με τις προβληματικές πλακέτες της Honda των δεκαετιών 1980-1990.
Η εμπειρία που αποκόμησα από την ιστορία αυτή είναι μεγάλη και αυτό μετράει!
Το CRM θα λυθεί σε κομμάτια και θα πουληθεί.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη παρέα και τις συμβουλές σας!
Προφανώς στο σύντομο μέλλον θα βρεθεί κάποιο άλλο πρότζεκτ και θα επανέλθουμε...