Σωστά.Καλα ολα αυτα τα κολπα αλλα για ιδανικες συνθηκες.Συνηθως η μηχανη πεφτει σε μερη που δεν μπορεις ουτε καν να πατησεις σωστα για να την σηκωσεις.
Για πες μας και τα ρεκόρ σου ;
Γιατί προφανώς και παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο η τεχνική αλλά αν δεν μπορείς να κουνήσεις τα 100 κιλά για παράδειγμα όσο τεχνικά καταρτισμένος και να είσαι δεν θα την σηκώσεις την μπάρα ... την μηχανή ήθελα να πω :D :D :D
Καλά όταν θα σου πέσει στην άμμο μέσα τότε να σε δω.
Σωστά.
Το χειρότερο είναι να κολλήσεις στη λάσπη ή να φτάσεις σε αδιέξοδο κατηφορικό μονοπάτι κ να πρέπει να κάνεις αναστροφή.
Κ για αυτές τις συνθήκες όμως υπάρχει τρόπος διαφυγής.
Δοκιμασμένος από εμένα
Καταρχήν βρίσκεις μια πέτρα-υπάρχουν αμέτρητες, τοποθετείς πάνω της το πλαϊνό σταντ, γέρνεις τη μηχανή προς το μέρος σου, ώστε οι ρόδες να μην πατάνε στο έδαφος, με το αριστερό χέρι τραβάς αριστερά το αριστερό γκριπ κ με το δεξί χέρι σπρώχνεις προς την αντίθετη κατεύθυνση.Ναι,φωναζεις τον τσοπανο να σε τραβηξει με το αλογο.
Μετά πρέπει να καθαρίσεις το μέρος που έχουν θαφτεί οι τροχοί κ να φτιάξεις "μονοπάτι" από πέτρες για να πατήσεις.Πλάκα είχε μια φορά πάω Σχινία για μπάνιο με το tiger, τότε δεν είχαν βάλει ακόμα μπάρες, ούτε είχαν ξηλώσει και τα αναψυκτήρια ακόμα, τελειώνει η άσφαλτος, μπαίνω μέσα και πάντα δεν θυμάμαι στις διχαλες σε ποια πας πάνω και σε ποια κάτω για να αποφύγεις την άμμο... εε δεν πήγα στη σωστή και φτάνω μέχρι ένα σημείο και πάλι καλά σφηνωσα όρθιος... Χαχαχα!!!! Είχε θαφτεί μέχρι τον άξονα των τροχών.... Αντε μετά να το βγάλεις.
Πάλι καλά που είχε πιτσιρίκια στη παραλία και είχαν φτυαράκια!!!!
καλά μην το λές δεν θα έχει ιδιαίτερο θέμα ...Καλά όταν θα σου πέσει στην άμμο μέσα τότε να σε δω.
Το ίδιο λέμε, ένας νορμάλ άνθρωπος δυσκολεύετε η του είναι αδύνατο να την σηκώσει ...Οταν επεσα στην αμμο στην παραλια του σχοινια, μες το καταχειμωνο
Δεν κουνιοταν χιλιοστο η μηχανη,σα να χει μαγνητη κατω!
Περιμενα μεχρι να φανει αμαξι, τη σηκωσαμε 3 ατομα!
εχω σηκωσει το αφρικα , αλλα σε νορμαλ καταστασηΤο ίδιο λέμε, ένας νορμάλ άνθρωπος δυσκολεύετε η του είναι αδύνατο να την σηκώσει ...
Και νορμάλ άνθρωπο λέω κάποιον που μπορεί να σηκώσει 40 - 50 κιλά ...
Υπάρχει και η άλλη κατηγορία που είτε γεννήθηκαν με υπερβολική δύναμη ειτε την απέκτησαν με την άθληση ...
Εχω δεί ανθρώπους (αθλητές) να γεμίζουν την μπάρα με 200-220 κιλά και η μπάρα να είναι λυγισμένη και να κάνουν καθίσματα
η να κάνουν τραβήγματα-ξεκολλήματα με σχεδόν 200 κιλα ...
Ε αυτοί κάνουν σαν μια ντουζίνα νορμάλ άνθρωποι, και αν ξέρουν και την τεχνική την σηκώνουν την μηχανή για πλάκα ...
Για αυτό και ο Πάνος σήκωσε το Africa χωρίς σκέψη ...
Παθων και εγω με το FJR σε φαναρι και λιγο κατηφορικο δρομο.εχω σηκωσει το αφρικα , αλλα σε νορμαλ κατασταση
εχω σηκωσει και το Fjr οταν μου τσουλησε απ το σταντ.
Πιο ευκολο ηταν το FJR ! ειχε ομως μανιταρια
Θυμάμαι κάποτε σε ενα φιλικό εντουρο κοντά στην Βόλβη, είχα πεσει σε ενα βάλτο.Καλα ολα αυτα τα κολπα αλλα για ιδανικες συνθηκες.Συνηθως η μηχανη πεφτει σε μερη που δεν μπορεις ουτε καν να πατησεις σωστα για να την σηκωσεις.
Αμα πεσει μπροστα σε κανα καφε τοτε να δεις για ποτε τη σηκωσες και εφυγες δε θα σε δει κανεναςΠαθων και εγω με το FJR σε φαναρι και λιγο κατηφορικο δρομο.
Βρηκε και εκατσε στην εξατμιση και στο τιμονι ....εσπασε και ο αριστερος καθρεφτης.
Σηκωθηκε με την πρωτη.Πιθανον η ενταση της στιγμης.
Όχι ρε μάστορα .@giamar ''σκοτεινέ τύπε '' μην γελάς ................................βρες αν θες πιρούνι USD και έλα να στο μοντάρω
Δεν τοέβαλε για να κερδίσει κάτι σε συμπεριφορά. Το έβαλε για να χωρέσει η ρόδα αυτοκινήτουΌχι ρε μάστορα .
Εχω δηλώσει κολλημένος με το τελελεβερ.
Αυτός στη φωτό ,τι κέρδισε;
Θα πάει καλύτερα όταν έχει κουμπώμενο το sidecar;
Endo me taxi δεν βλέπω και το δαχτυλίδι του abs .View attachment 24000