Μόνο tdm και steed δεν ανέφερες...
Η αλήθεια είναι ότι ξέχασα ένα από τα πρώην σου, το NC700X....χαχαχα
Πέρα απο την πλάκα, εγώ τον καταλαβαίνω, επειδή βρέθηκα ακριβώς στην ίδια φάση, αλλά μονο τώρα μπορώ να δώσω εξήγηση για τον λόγο που συμβαίνει αυτό το μπέρδεμα.
Ένας μοτοσυκλετιστής που είναι ενεργός και έχει μια μοτοσυκλέτα, όταν έρθει η ώρα της αλλαγής της, θα ψάξει όλα εκείνα τα στοιχεία που του λείπουν στην μοτοσυκλέτα του και δοκιμάζοντας θα καταλήξει κάπου.
Ενας μοτοσυκλετιστής όμως όπως εγώ, που έμεινα χωρίς μοτο κάποια χρόνια και μόνο με το παπί ή ο Βασίλης που έχει βγει εκτός δράσης εδώ και χρόνο λόγω του ατυχήματος και είναι με το σκουτεράκι, δεν έχουμε σημείο αναφοράς. Δεν ξεκινάμε από κάπου. Είναι σαν να πιάνουμε όλα τα δεδομένα όλων των τύπων από την αρχή και να τα αξιολογούμε.
Ακριβώς όπως τα λες είναι Αποστόλη...
Γενικά η αμηχανία (έλλειψη μηχανής) ενός χρόνου και ο τρόπος με την οποία έγινε (ατύχημα) με έχει κάνει να σκεφτώ πολλά και διάφορα σενάρια...
Έτσι για τη κουβέντα, ας σας ζαλίζω (τρελάνω) λίγο o_O
Κατ' αρχήν
δεν ξέρω τι θέλω και εξηγούμαι:
1) μου αρέσει ο στριφτερός επαρχιακός, είναι η καλύτερη μου. Απλά εδώ βόρεια επειδή παίζει πολύ λακκούβα, μάλλον τα on/off (ή οτιδήποτε με επαρκές διαδρομές αναρτήσεων) είναι τα ιδανικά.
Ακόμα και με το Tiger 800 που είχα με το σκληρό του μπροστινό δυσανασχετούσα φορές.
2) απεχθάνομαι τις ευθείες και ειδικά ότι έχει σχέση με Εθνικές Οδούς, όπου συνήθως οδηγώ στο +10 km/h από το όριο ταχύτητας (μέσα στο περιθώριο λάθους του κοντέρ δηλ.) και αυτό για να φεύγει μια ώρα αρχύτερα αυτό το ανιαρό κομμάτι δρόμου.
3) μου αρέσει ακόμα το "εκδρομικό εντούρο", αλλά σίγουρα 2η μηχανή δεν πρόκειται να παίξει και όταν είχα δεν υπήρχαν παρέες εδώ βόρεια ή βόλτες ημερήσιες με παιδιά από αλλού.
Η μια μεγάλη εντουράδα (Purodourada) που πήγα την απόλαυσα μεν, αλλά είχε εκκίνηση και τερματισμό Λιδορίκι, για να καταλάβετε την απόσταση που έπρεπε να κάνω για τέτοια βόλτα. Και εννοείτε συμβιβασμοί σε λάστιχα διπλής χρήσης κ.λ.π.
4) Από την άλλη, λόγω του ατυχήματος, λέω μήπως είναι καιρός να ρίξω ρυθμούς και να πάρω κάτι που να προϊδεάζει για πιο χαλλλλααααρή χρήση, αλλά δεν ξέρω αν θα μου λείψει το στροφιλίκι τόσο που θα σκεφτώ να το αλλάξω μετά τη πρώτη βόλτα.
Μου αρέσουν τα classic look, αλλά για μοναδική μηχανή και χρήση αποκλειστικά εκτός πόλης μάλλον δεν μου κάθονται καλά. Για 2ο ή 3ο θα το έπαιρνα ευχαρίστως...
Δεν έχω κάνει μετά το ατύχημα βόλτα με μηχανή για να δω πως νοιώθω στο δρόμο, στροφές κ.λ.π , παρά μόνο διεκπεραιωτικές βόλτες με το σκούτερ (όπου δεν είδα καμιά αλλαγή στην οδηγική μου συμπεριφορά πέρα από ότι πλέον οδηγώ ακόμη πιο αμυντικά).
5) Βέβαια από την άλλη σκέφτομαι ότι μου αρέσει ο "χαρακτήρας" σε μια μηχανή. Αυτή τη στιγμή, όπως τα έχω στο μυαλό μου, οι πιο λογικές επιλογές θα ήταν ανάμεσα στα F700GS και Τiger 800 XC.
Που το ένα είναι βαρετό και το άλλο το είχα -περίπου-. Το BMW δεν με εξιτάρει αλλά στην έκδοση 700 (2014+) έχει λύσει τις παιδικές ασθένειες του (φανάρι που καίγεται & πηνία, και τα 2 αντικαταστάθηκαν από άλλα χωρίς να κάνει ανάκληση).
Το Triumph από την άλλη σε αυτή την έκδοση έχει καλύτερες αναρτήσεις αλλά φοράει σαμπρέλες που τις απεχθάνομαι για χρήση δρόμου. Έχει και το γνωστό ενιαίο πλαίσιο-υποπλαίσιο. Αλλά έχει μοτέρ ξυράφι και ήχο λατρεία. Άσε που έχω και 1 μηχανάκι σε ανταλλακτικά.
Βέβαια η γυναίκα μου δεν νομίζω να χαρεί καθόλου αν πάρω κάτι ίδιο με αυτό που είχα το ατύχημα (ούτε εγώ ξέρω πως θα αντιδράσω). Και η πλάκα είναι ότι σκεφτόμουνα να το αλλάξω το 800άρι μου φέτος (πριν γίνει ότι έγινε) έτσι για να πάρω κάτι άλλο
(αν έπαιρνα λεφτά από το Tiger μου, στο μυαλό μου θα είχα το Tiger 900 Rally και το KTM 790 Adventure R αν μου έβγαιναν τα κουκιά, ή το Moto Guzzi V85 TT & το Vstrom 1000 σε στοκ (όχι το 1050ΧΤ γιατί πλησιάζει τα 2 πρώτα που προτιμώ).
6) ΧΡΗΣΗ. Βολτούλες ημερήσιες των 300-500 χλμ. 1 φορά την εβδομάδα στην καλύτερη, 2 φορές το μήνα στη χειρότερη στους γύρω νομούς, είτε μόνος είτε με παρέα. Η γυναίκα δεν ακολουθεί συχνά...
Και βέβαια κανένα 2ήμερο-3ήμερο (άντε βαριά 2) περιηγητικό το χρόνο :D. Ταξίδια μεγάλα χλωμό, διακοπές δεν παίζει.
Kαι κάπου εκεί έρχεται η λογική που λέει "σιγά τα χιλιόμετρα που θα κάνεις, πάρε κάτι φθηνότερο" και αρχίζω να σκέφτομαι κάτι φθηνότερο (Bandit/GSX-F/GS-F 650, Caponord, NC 700X, Vstrom 650)
ναι αλλά εκεί πετιέται η γυναίκα μου και μου λέει, "μεταχειρισμένο το πολύ 5ετίας" (πάλι καλά αρχικά έλεγε μόνο καινούριο, έκανα αμάν να την πείσω). Και αρχίζω να τα ξαναπαίρνω από την αρχή...
Κανένας καλός ψυχολόγος, να με ψυχολογήσει;