Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Τυχαίνει μάλιστα και πρόσφατα. Έχει φίλος και το παίρνω να βολτάρω. Τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας του versys για χώμα;Ο κινητήρας μάλλον είναι του versys. Έχεις οδηγήσει versys;
Τυχαίνει μάλιστα και πρόσφατα. Έχει φίλος και το παίρνω να βολτάρω. Τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας του versys για χώμα;Ο κινητήρας μάλλον είναι του versys. Έχεις οδηγήσει versys;
Είναι τρύπιος χαμηλά. Δεν έχει δύναμη εκεί που πρέπει, είναι όπως του kle. Streetαδικος.Τυχαίνει μάλιστα και πρόσφατα. Έχει φίλος και το παίρνω να βολτάρω. Τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας του versys για χώμα;
Τυχαίνει να έχω κάνει χώμα και με Transalp και με Caponord. Και πίστεψε με, ο κινητήρας τους ήταν το τελευταίο που με ένοιαζε. Όταν μιλάμε για βαρύ δικύλινδρο πάνω απο 220 κιλά, άστο. Ότι κινητήρα και να φοράει αν δεν είσαι ο Peterhansel ή έστω έμπειρος εντουράς, απλή διέλευση θα κάνεις. Μην σου πω όπως βλέπω το Mornini μου φαίνεται και πιο ευέλικτο.Είναι τρύπιος χαμηλά. Δεν έχει δύναμη εκεί που πρέπει, είναι όπως του kle. Streetαδικος.
Η Africa δηλαδή ?έπειτα τι on-off με δικύλινδρο σε σειρά; ΝοΝο!
Ή το f800gs?Η Africa δηλαδή ?
Κώστα ,άμα το μορινι έχει κάνα δυο χάρτες οδήγησης μην εκπλαγεις.Είναι τρύπιος χαμηλά. Δεν έχει δύναμη εκεί που πρέπει, είναι όπως του kle. Streetαδικος.
Συγκρίνεις κινητήρα honda με κινητήρα kawasaki;Η Africa δηλαδή ?
Το f800 έχει όλη τη δύναμη μέχρι 5 χιλιάδες στροφές, δεν χρειάζεται να τις περάσεις ποτέ. Το kawasaki ακριβώς το αντίθετο.Ή το f800gs?
Σωστό και αυτό που λες για το πρόγραμμα αλλά αν πρόκειται για budget οικονομική αξιόπιστη λύση δεν νομίζω να έχει κάτι τέτοιο. Δεν το καίω απλά λέω τι παρατηρώ και που διαφωνώ με τους προηγούμενους συντροχουςΚώστα ,άμα το μορινι έχει κάνα δυο χάρτες οδήγησης μην εκπλαγεις.
Όλα διορθώνονται με ένα προγραμμα π.χ εντουρο κλπ.
Έχουν αλλάξει τα κοζια ,εδώ Ζοντες περνεις και έχει ενα καρό ηλεκτρονικά στα 4χιλιαρικα.
Μην το καις το μηχανακι
Όχι σου επισημαίνω ότι το δικύλινδρο εν σειρά δουλεύει πολύ καλά σε ον-οφ (τι on-off με δικύλινδρο σε σειρά; ΝοΝο!)Συγκρίνεις κινητήρα honda με κινητήρα kawasaki;
Για καθαρά χώμα: μονοκύλινδρος!Αυτό κάποια στιγμή να το δούμε σε ένα ξεχωριστό θέμα. Τι πειράζει να είναι ον οφ με δικύλινδρο σε σειρά; Δηλαδή με ένα kle 500 ή ένα Benelli TRK 502 δεν μπορείς να πας σε χωματόδρομο; Μια χαρά μπορείς. Και γιατί να είναι ο V καταλληλότερος για χώμα; Μάλλον το σωστό ερώτημα είναι για ποιόν είναι καλύτερος. Ποιοι έχουν τις δυνατότητες να κάνουν χώμα με αξιώσεις, πέρα απο μια απλή διέλευση όταν χρειαστεί.
Πιστεύω πως οποιαδήποτε μηχανή με έναν ή δύο κυλίνδρους που έχει ικανό ύψος απο το έδαφος και κατάλληλα για χώμα λάστιχα μπορεί να περάσει απο χώμα. Ευκολότερα ή δυσκολότερα.
Μια χαρά είναι ο κινητήρας του Μορινι για χώμα.
Κλεινετε οπως το εμπαινα;;;;;;Morini ψώνιζα...
Μπααα, tenere 700 δαγκωτό αν αγόραζα ψηλό μηχανάκι εγώ. Έρωτας το άτιμο.Morini ψώνιζα...
Ε ναι!Κλεινετε οπως το εμπαινα;;;;;;
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ΜορίνιΚλεινετε οπως το εμπαινα;;;;;;
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk