πυξιδας990
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.946
- Ηλικία
- 47
- Περιοχή
- λεωνιδιο τσακωνιας
- Μοτοσυκλέτα
- aprilia DORSODURO RED
- Όνομα
- Μανωλης
Άμα έρθει ,ξες ποιο κοιτάει κατάματα.Δεν κακο
Τα βιστρομ-ονδα χτυπαειΆμα έρθει ,ξες ποιο κοιτάει κατάματα.
Το TRK502X ή το αναμενομενο TRK800X.
Φαντάζομαι ,αν η τιμή του παίξει κι ανάμεσα ,έχει να γίνει τρελό πανηγυρι
Σε τιμή λέω.Τα βιστρομ-ονδα χτυπαει
Αλλα δεν το βλεπω να ερχεται οποτε ....
Οριστε που θες καινούριο σε νορμάλ τιμή.Γιατί έχω αρχίσει να αποκτώ την εντύπωση ότι η Kawasaki έχει πουλήσει τα σχέδια για το Versys (πλαίσιο & μοτέρ);
Κάτι CFMOTO 650MT και αυτό το Μoto Morini X-CAPE μου φαίνονται παραλλαγές στο ίδιο θέμα...
View attachment 14723 View attachment 14724
Αφου ξαναξύνεσαι για Τίγρη....τι ψάχνεις; Τίγρη θα πάρεις και τελείωσεΜπα...αυτές οι λαίλαπες (κουνιστές και μη) δεν με πολύ τραβάνε... Καλό μοτέρ και τέλος (από όσα λένε οι αμερόληπτοι ιδιοκτήτες τους). Το γκάζι ακόμα και του Tiger ήταν υπεραρκετό για εμένα. Μου λείπουν καλύτερες αναρτήσεις, φρένα κ.λ.π
Στάλθηκε από το Honor 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν υπήρχαν τα λεφτά δε θα με χαλούσε ούτε το 1050 sport ούτε το 900...αλλά ρεαλιστικά φτάνω το 800 που είχα (θα το προτιμούσα σε έκδοση xc) και το παλιό 1050 (2006-2013) που και τα 2 είχαν τα θέματα τους... Αλλά ας ασχοληθούμε με εσένα, δεν ήρθε ακόμα η ώρα μου να σας πρήξω ;)
Στάλθηκε από το Honor 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αντέχουμε ρε ,μη μασας
Εγώ νομίζω τους έχω πρήξει αρκετά!
Η morini έχει τον κινητήρα-ροπαλο v2 1200cc.Moto Morini X-Cape: Η διάθεση ξεκινά το Φθινόπωρο
Το ντεμπούτο πλησιάζει
Το είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξε το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους
Φυσικά διότι πρόκειται για ένα όμορφο, μεσαίο on off, με δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. που όλοι υποψιάζονται πως θα πωλείται σε προσιτή τιμή.
Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνο, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 648 κ.εκ. που βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο. Οι επιδόσεις του δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, αλλά αναμένεται να παράγει 70 ίππους και να διατίθεται και σε έκδοση με ισχύ 35kW.
Σε αντίθεση με ότι έχει γραφτεί έως τώρα το Moto Morini X-Cape θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά το ερχόμενο Φθινόπωρο, με πιθανή άφιξη στον Σεπτέμβριο. Η τιμή του στην Ιταλία αναμένεται να γίνει γνωστή τις επόμενες εβδομάδες. Ας ελπίσουμε πως μέχρι τότε θα έχουμε νεότερα και για την εκπροσώπηση της εταιρείας στην χώρα μας.
Αυτό κάποια στιγμή να το δούμε σε ένα ξεχωριστό θέμα. Τι πειράζει να είναι ον οφ με δικύλινδρο σε σειρά; Δηλαδή με ένα kle 500 ή ένα Benelli TRK 502 δεν μπορείς να πας σε χωματόδρομο; Μια χαρά μπορείς. Και γιατί να είναι ο V καταλληλότερος για χώμα; Μάλλον το σωστό ερώτημα είναι για ποιόν είναι καλύτερος. Ποιοι έχουν τις δυνατότητες να κάνουν χώμα με αξιώσεις, πέρα απο μια απλή διέλευση όταν χρειαστεί.Τι σελα είναι αυτή πίσω; έπειτα τι on-off με δικύλινδρο σε σειρά; ΝοΝο! Και πες ότι το αγοράζεις και για κάποιο λόγο πρέπει να το πουλήσεις πάνω στον χρόνο. Ποιος θα το πάρει; Λογικά κανείς. Και στην τρίτη φωτογραφία είναι όλο στραβό. Αλλού κοιτάει το τροχός αλλού η ουρά αλλού το μπροστινό μέρος
Ο κινητήρας μάλλον είναι του versys. Έχεις οδηγήσει versys;Αυτό κάποια στιγμή να το δούμε σε ένα ξεχωριστό θέμα. Τι πειράζει να είναι ον οφ με δικύλινδρο σε σειρά; Δηλαδή με ένα kle 500 ή ένα Benelli TRK 502 δεν μπορείς να πας σε χωματόδρομο; Μια χαρά μπορείς. Και γιατί να είναι ο V καταλληλότερος για χώμα; Μάλλον το σωστό ερώτημα είναι για ποιόν είναι καλύτερος. Ποιοι έχουν τις δυνατότητες να κάνουν χώμα με αξιώσεις, πέρα απο μια απλή διέλευση όταν χρειαστεί.
Πιστεύω πως οποιαδήποτε μηχανή με έναν ή δύο κυλίνδρους που έχει ικανό ύψος απο το έδαφος και κατάλληλα για χώμα λάστιχα μπορεί να περάσει απο χώμα. Ευκολότερα ή δυσκολότερα.
Μια χαρά είναι ο κινητήρας του Μορινι για χώμα.