Υπάρχει και τέτοια..... στο υπόγειο!!!!συνηθως οι ακριβειας ζυγαριές χρησιμοποιουνται στις αγορες....:D:D:D:D:D
Υπάρχει και τέτοια..... στο υπόγειο!!!!συνηθως οι ακριβειας ζυγαριές χρησιμοποιουνται στις αγορες....:D:D:D:D:D
συνηθως οι ακριβειας ζυγαριές χρησιμοποιουνται στις αγορες....:D:D:D:D:D
Να είσαι καλά Γιώργη!!Ωραία επιλογή Αποστολε,εχει καλη φορμα κ ποιοτικο εσωτερικό.
Καλοφορετο!
Να σαι καλά Γιάννο !!!Το ν87 ειναι απ'τα καλυτερα κρανακια που εχω φορεσει ,μισο κλικ απο το αντιστοιχο agv k3 ,σε αυτο το μπατζετ.
Το gt-air το θεωρω κορυφαιο για εμενα
Kαλοφορετο και αγρατσουνιστο Τολη
.........Το gt-air το θεωρω κορυφαιο για εμενα. Kαλοφορετο και αγρατσουνιστο Τολη
Σε εμενα καθεται σουπερ Κωστα.GT-Air II ..!!! με πλήγωσε αφάνταστα όταν δεν έκανε στην κεφάλα μου.... το γούσταρα πάρα πολύ και με κορυφαία ποιότητα. :(
Σε εμενα καθεται σουπερ Κωστα.
Οπως και το 1100.
Καταπληκτικα κρανακια.
Το 1100 το βρηκα χωμα για τα λ7του περισυ και δεν το πηρα γιατι δεν ειχε εσ.αλεξηλιο
Τα ιδια ειχα παθει κι εγω με το Ε1 το σουμπερτ.Είσαι τυχερός τότε που σου ταίριαξε το κέλυφος... εγώ πραγματικά στεναχωρήθηκα πολύ όταν δεν μου έκανε γιατί ήταν το σιγουράκι σε όλα του και αναγκάστηκα να κοιτάξω αλλού.
Τυχερός που τα shoei μου ταιριάζουν γάντι στη κεφάλα μου !! Και το xr 1000 παλιότερα και το nxr τώρα!! Φανατικός οπαδός κ εγώ !!
Το nolan δείχνει ποιοτικό, αναμένεται δοκιμή και με τα δύο οχήματα για περισσότερες λεπτομέρειες!!! :D:D:D
Κοιτα ,αν το φορας με μπαλακλαβα θα παει μεχρι 7ετια.Από πολύ παλιά χρησιμοποιούσα Nolan. Δεν ξέρω τι παίζουν τα καινούργια σε ποιότητα - αντοχή, αλλά στα παλιά μοντέλα το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν τα πολύ χαμηλής ποιότητας σωθικά τους. Σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα κάθονται πολύ και στο τέλος αρχίζουν και διαλύονται αν τα αφήσεις σε χρήση καθημερινού "κουβά". Το κόστος αλλαγής τους δεν είναι πολύ μεγάλο αν αξίζει να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια.
Έχω να πάρω nolan από τότε που έβγαλα δίπλωμα, πάντα μου άρεσαν και πάντα την είχα σε εκτίμηση την εταιρεία, μπορεί επειδή ήταν και το πρώτο μου κράνος, αλλά έβλεπα ότι τα προηγούμενα χρόνια δεν έκανε κάτι αξιόλογο, τα τελευταία χρόνια νομίζω έχει πάρει πάλι τα πάνω της σιγά σιγά!!!Από πολύ παλιά χρησιμοποιούσα Nolan. Δεν ξέρω τι παίζουν τα καινούργια σε ποιότητα - αντοχή, αλλά στα παλιά μοντέλα το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν τα πολύ χαμηλής ποιότητας σωθικά τους. Σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα κάθονται πολύ και στο τέλος αρχίζουν και διαλύονται αν τα αφήσεις σε χρήση καθημερινού "κουβά". Το κόστος αλλαγής τους δεν είναι πολύ μεγάλο αν αξίζει να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια.
Και γω το εμπιστεύομαι το τεστ...Εγω παρολο που ο Κυριακος διαφωνει με τα τεστ προσκρουσης θα συνεχιζω να τα συμβουλευομαι οσο οι ιδιες οι εταιρεις δεν τα αντικρουουν.η δεν μας λενε σε τι δοκιμασιες υποβαλουν τα κρανη τους για να υπαρχει μετρο συγκρισης με αυτα του ανταγωνισμου.
Shoei GT Air ***
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/?manufacturer=Shoei&model=GT+Air&type=1
HJC C70 *****
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/?manufacturer=HJC&model=C70&type=1
Shark Spartan carbon ****
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/?manufacturer=Shark&model=Spartan+Carbon&type=1
Schuberth C4***
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/?manufacturer=Schuberth&model=C4&type=1
ΥΓ Τα παραπανω ειναι ουσιαστικα crach tests σε καινουργια κρανη,σε συγκεκριμενες συνθηκες.Ισως ενα πενταστερο να χανει καποιες ιδιοτητες σχετικα συντομα,η να μην εχει τις αντοχες η την ανεση καποιων αλλων.
Και γω το εμπιστεύομαι το τεστ...
Ειναι και το αυστραλεζικο που ειναι ακομα πιο αυστηρο.Μεχρι να αποδειχθει αναξιοπιστο,η μεχρι να βγει κατι αλλο ειναι η μονη μονη επιλογη.
Ειναι και το αυστραλεζικο που ειναι ακομα πιο αυστηρο.