Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Πρώτα έπεσα σε αυτό το βίντεο ενός τύπου που παρακολουθώ τα review του, για κάποια μοντέλα Hyosung που είχαν μείνει στοκ απο test ride στα states και τα πουλούσαν κοψοχρονιά.
Μετά αναρωτήθηκα αν υπάρχουν παρόμοιας κατάστασης μοντέλα στην Ελλάδα. Στοκαρισμένα hyosung που δεν έφυγαν και πόσο να είναι οι τιμές τους
Βρήκα αυτό:
https://www.car.gr/23297369-hyosung-gt-650-naked#modal
Αλλά και αυτά
https://www.car.gr/10727947-hyosung-comet-gt#modal
https://www.car.gr/10727926-hyosung-gtr-250#modal
Είχε πρν λίγες μέρες και ένα GTR650 του '12 στα 2900 που μάλλον πουλήθηκε ήδη
Αυτά που ξέρω για την Hyuosung είναι πως για δεκαετίες συναρμολογούσε μοντέλα για την Suzuki και πως ειδικά ο 650αρης κινητήρας είναι πρακτικά ένας κινητήρας SV με τα ίδια ανταλλακτικά να ταιριάζουν.
Ρωτάω τώρα εγώ. Θα άξιζε μια τέτοια αγορά;
Για ένα παιδί που θέλει 250άρι σπορτ σε τιμή παπιού;
Ή ακόμη και έναν μοτοσυκλετιστή με εμπειρία (καλή ώρα) που θέλει street μεσαίο όπως το κίτρινο στην πρώτη φώτο; Μιλάμε για 650αρι με κινητήρα Suzuki πρακτικά, με μηδέν χιλιόμετρα, καινούριο στοκ στα 2500 ευρώ. Πόσο πιο τζάμπα;
Στην πορεία ρώτησα και έναν γνωστό που ασχολείται με πωλήσεις μοτοσυκλετών και μου είπε πως όλες οι εταιρίες λίγο ή πολύ έχουν στοκ μοντέλα δύο και τριών ετών σε μη κινήσιμους τύπους που τα δίνουν 20-30% κάτω από την τιμή τους. Μάλιστα όσο πιο "μικρή" η εταιρία, τόσο μεγαλύτερη η πτώση τιμών του στοκ.
Εσείς θα αγοράζατε στοκαρισμένη μοτοσυκλέτα με μηδέν χιλιόμετρα αν ήταν 5ετίας πχ σε καλύτερη τιμή ή θέλετε καινούριο μοντέλο; Και αν ναι, μόνο από κάποια επώνυμη φίρμα ή θα το ρισκάρατε και με κάποια Κορεάτικη ή Ιταλοκινέζικη πχ;
Μετά αναρωτήθηκα αν υπάρχουν παρόμοιας κατάστασης μοντέλα στην Ελλάδα. Στοκαρισμένα hyosung που δεν έφυγαν και πόσο να είναι οι τιμές τους
Βρήκα αυτό:
https://www.car.gr/23297369-hyosung-gt-650-naked#modal
Αλλά και αυτά
https://www.car.gr/10727947-hyosung-comet-gt#modal
https://www.car.gr/10727926-hyosung-gtr-250#modal
Είχε πρν λίγες μέρες και ένα GTR650 του '12 στα 2900 που μάλλον πουλήθηκε ήδη
Αυτά που ξέρω για την Hyuosung είναι πως για δεκαετίες συναρμολογούσε μοντέλα για την Suzuki και πως ειδικά ο 650αρης κινητήρας είναι πρακτικά ένας κινητήρας SV με τα ίδια ανταλλακτικά να ταιριάζουν.
Ρωτάω τώρα εγώ. Θα άξιζε μια τέτοια αγορά;
Για ένα παιδί που θέλει 250άρι σπορτ σε τιμή παπιού;
Ή ακόμη και έναν μοτοσυκλετιστή με εμπειρία (καλή ώρα) που θέλει street μεσαίο όπως το κίτρινο στην πρώτη φώτο; Μιλάμε για 650αρι με κινητήρα Suzuki πρακτικά, με μηδέν χιλιόμετρα, καινούριο στοκ στα 2500 ευρώ. Πόσο πιο τζάμπα;
Στην πορεία ρώτησα και έναν γνωστό που ασχολείται με πωλήσεις μοτοσυκλετών και μου είπε πως όλες οι εταιρίες λίγο ή πολύ έχουν στοκ μοντέλα δύο και τριών ετών σε μη κινήσιμους τύπους που τα δίνουν 20-30% κάτω από την τιμή τους. Μάλιστα όσο πιο "μικρή" η εταιρία, τόσο μεγαλύτερη η πτώση τιμών του στοκ.
Εσείς θα αγοράζατε στοκαρισμένη μοτοσυκλέτα με μηδέν χιλιόμετρα αν ήταν 5ετίας πχ σε καλύτερη τιμή ή θέλετε καινούριο μοντέλο; Και αν ναι, μόνο από κάποια επώνυμη φίρμα ή θα το ρισκάρατε και με κάποια Κορεάτικη ή Ιταλοκινέζικη πχ;