το τριτο το μακρυτεροΜεταξύ των δύο λέμεεεεεεεε...........................
το τριτο το μακρυτεροΜεταξύ των δύο λέμεεεεεεεε...........................
το τριτο το μακρυτερο
Τα παιχνίδια για παιδιά τα Χριστούγεννα ρεΑπο δω το πάς
Απο κει το πάς
Παλι στην λαίλαπα την μακρια καταλήγεις
Το επόμενο thread θα είναι t700 vs guzzi...Δεν αγοράζεις κάνα περιποιημένο 1150 gs απλό ή adv, φουλ εξοπλισμένο με max 4500 E και θα είσαι άρχοντας. Του πετάς και 2 επώνυμα καλά αμορτισέρ και θα στρίβει τρένο παντού. Και άμα το βαρεθεις το πουλάς εύκολα.
Καλό είναι το γκούτσι αλλά τα 12.000+ είναι πιο ωραία.
Πάνο με τέτοιο συνεργείο νομίζω είναι η καλύτερη πρόταση!!!!Τα 4500 είναι και πολλά μη σου πω..Δεν αγοράζεις κάνα περιποιημένο 1150 gs απλό ή adv, φουλ εξοπλισμένο με max 4500 E και θα είσαι άρχοντας. Του πετάς και 2 επώνυμα καλά αμορτισέρ και θα στρίβει τρένο παντού. Και άμα το βαρεθεις το πουλάς εύκολα.
Καλό είναι το γκούτσι αλλά τα 12.000+ είναι πιο ωραία.
Εδώ θα πω ότι πολούνται και κάποια λουλούδια 1100 που επίσης έχουν δυνατότητες.
Ναι ,ο Πετρος ο πελεκανος ξεβραστηκε στην Αθηνα χαχαχαχαχαΜηπως να παρω κατευθειαν εναν ελέφαντα καλητερα;
Με έχεις ψυχολογήσει πολύ καλά...αν και αν έβρισκα κάνα 1150 σε καλή κατάσταση θα το κρατούσα όσο πιο μαμά γίνεται. Δεν ξέρω, αλλά αυτά τα μηχανάκια δεν θα τα πείραζα...Το πιο απλό...
Εδώ θα πω ότι πολούνται και κάποια λουλούδια 1100 που επίσης έχουν δυνατότητες.
Θα μιλήσουμε και με το Γιάννη στη Θεσ/νίκη και θα φυσάει μετά..
Ποιο Guzzi και ποιο Τriumph;
Εδώ έκανες street fighter το CBR και του πίνεις το αίμα...
Μην πάρεις καινούργιο..
Πάρε όποιο παλιότερο γούσταρες(αν δεν γουστάρεις το BMW) κι έχει δυνατότητες και κάνε το δικό σου Πάνο μου..
Αν μπορείς... Αξίζει!!!
Ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις!Φιλοι αγαπημενοι....
το σκραμπλερ της τραηουμφ δεν το εχω οδηγησει...
ειχα στην κατοχη μου ομως το Truxton 1200R και εχει εξαιρετικο μοτερακι, με πολυ ροπη και ικανη δυναμη, το οποιο εκαιγε και ελαχιστα για 1200...
θεωρω οτι στο σκραμπερ θα ειναι το ιδιο....καλο...
Το Guzzi το εχω οδηγησει αρκετα, και ισως να με διαβασατε και σε καποιο τεστ που γραφω με ψευδωνυμο το αρθρο...(πληρωστε και τιποτε ρε....κλεφτες θα γινουμε)
Για πραγματικα ταξιδια δικαβαλος θεωρω οτι ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι.
Φρενα Μπρεμπο με ακτινικες, και οχι πολυ αγριο αρχικο δαγκωμα, αλλα δυνατα και αποτελεσματικα σε καθε περισταση
σχετικα λογικο βαρος(σε αισθηση φαινοταν πολυ ελαφρυτερο απ οτι ειναι)
χαμηλο κεντρο βαρους, κιβωτιο "χοντα" βουτυρο δλδ...σε σημειο που να αναρωτιεμαι αν ειναι ...Γκουτσι.
Ικανοποιητικες επιδοσεις (περιπου 200 χλμ/ω ειδα στο κοντερ), κοντο σχετικα κιβωτιο,
εξαιρετικο μπροστινο με πολυ καλη πληροφορηση, και καταναλωση περι τα 5 λτ/100
Ανετη θεση οδηγησης, με καλες γωνιες σε ποδια χερια και με στηριξη μεσης.
Στα μειον για μενα....υπερβολικα γραμμικο....περιμενα μεγαλυτερο "μπαμ" για περισσοτερη πλακα...(αν και σουζαριζε 1-2 με λιγο συμπλεκτη)
Οριακο τζαμι για το υψος μου...(1.87) αλλα με καλο πλατος και ρυθμιζομενο.
Τιμη ολιγο αλμυρη (αν και τα περιφεριακα του ειναι κορυφαια-φρενα-αναστησεις κλπ που εν μερη το δικαιολογουν)
Θελει 1800-2000 σαλ και πανω για να μην σκορτσαρει (δικυλινδρο και με αξονα)
Για οτι αλλο.....σκουντηΧτε
Φιλοι αγαπημενοι....
το σκραμπλερ της τραηουμφ δεν το εχω οδηγησει...
ειχα στην κατοχη μου ομως το Truxton 1200R και εχει εξαιρετικο μοτερακι, με πολυ ροπη και ικανη δυναμη, το οποιο εκαιγε και ελαχιστα για 1200...
θεωρω οτι στο σκραμπερ θα ειναι το ιδιο....καλο...
Αισθητικα παντα την Βρετανιδα δεν θα την ακουμπουσα.
Με έχεις ψυχολογήσει πολύ καλά...αν και αν έβρισκα κάνα 1150 σε καλή κατάσταση θα το κρατούσα όσο πιο μαμά γίνεται. Δεν ξέρω, αλλά αυτά τα μηχανάκια δεν θα τα πείραζα...
Τώρα το streefighter είναι η καύλ@, της καύλ@ς, ω καύλ@...το απόλυτο γκάζι και κράτημα. Το θέμα είναι πως εκτός από το ΧΤ δεν έχω κάποιο σοβαρό (σε θέμα κυβικών μηχανάκι για ταξίδια που θα έχουν μέσα και χώμα).
Μεγάλο δίκιο έχεις.Νομιζω πως 600 μονοκύλινδρα κυβικά είναι τα πλέον κατάλληλα για ταξίδια με χώμα μέσα. Καταρχήν θα φοράς χωμάτινα λάστιχα τυπου tkc 80 που δεν μπορείς να πας πάνω από 130 γιατί το πίσω θα λιώσει πολύ γρήγορα.
Στους επαρχιακούς μια χαρά είναι το ΧΤ. Και για φτάσεις στα χώματα, επαρχιακό θα κάνεις. Όταν είχα το Άφρικα με χωμάτινα και πήγαινα με 120 στην εθνική ήταν απελπισία. Για φαντάσου να πηγαίνεις με 120 - 130 με το ΤΤ ή με το νέο Άφρικα.
Και αν βρεις ζόρια στο χώμα και πέσει κάτω κανενα θέμα.
Για να σου πέσει κάνα καινούργιο. Τότε θα κλαις με μαύρο δακρι. Ακόμα και το Τ7 αν φάει μια καλή πάει το τελικό της εξάτμισης, τα καπάκια, μπορεί και το ρεζερβουάρ ! Και στα μεταχειρισμένα δεν θα βρεις ακόμα. Στο test ride υπήρχε ένα που το λυπήθηκε η ψυχή μου.