Καλή φάση!
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ εντούρο και δη flat track. Κανονίστε παίδες!
Εμείς θα ξαναπάμε με την πρώτη ευκαιρία, φαντάζομαι σε κάνα μήνα, με μεικτό team.
Οπότε μπορούμε να το κάνουμε θέμα και όποιος πιστός....
Καλή φάση!
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ εντούρο και δη flat track. Κανονίστε παίδες!
Θα φάμε πολύ σκόνη από τα κορίτσια να ξέρεις τις είδα από κοντά....Καλή φάση!
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ εντούρο και δη flat track. Κανονίστε παίδες!
Θα φάμε πολύ σκόνη από τα κορίτσια να ξέρεις τις είδα από κοντά....
Εγώ προβλέπω να φάω σκόνη από όλους ανεξαιρέτως :D
Χαχαχαχαχαδεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια φωτογραφία ..
Χαχαχαχαχαδεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια φωτογραφία ..
1)Στάση σώματος
Όρθια και όσο το δυνατόν μπροστά προς το ντεπόζιτο
2)Μια καλη άσκηση για να πάρουμε τον αέρα είναι η οδήγηση με ενα χέρι.
Διαλέγουμε μια κυκλική διαδρομή χωρίς λούκια.
Αλλά με στροφές .
Οδηγαμε μόνο με το δεξί και σκοπός είναι να πάρουμε εμπιστοσύνη απο το μηχανάκι και τις ικανότητες μάς.
* εννοείται οτι έχουμε βάλει όλα τα απαραίτητα προστατευτικά πριν ξεκινήσουμε.
Η άσκηση αυτή θα μας βοηθήσει να αλλάζουμε πορεία με το σώμα κάτι που θα χρειαστεί και παρακάτω.
Εφ όσον κάνουμε μερικούς γύρους και πάρουμε τον αέρα, αυξανουμε σταδιακά ταχύτητα.
Βλέπουμε πως κρατάμε ισορροπία ,φρεναρουμε ,στρίβουμε με ενα χέρι,μονο με σπάσιμο της μέσης.
Εννοείται οτι μπορούμε να ανεβοκατεβασουμε ταχύτητες καρφωτες χωρίς συμπλέκτη δηλαδή ,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι,αφού και η ταχύτητα είναι μικρή.
3)Είσοδος - μπασιμο σε στροφή.
- Μιλάμε για φλατ διαδρομή χωρίς λούκια /μπερμ,που βοηθάνε στην διατήρηση της πορείας ,όπως το πιστάκι που ηταν τα κορίτσια.
Επιλέγουμε την πορεία πριν την στροφή,το σωμα όρθιο και πλαγιασμενο προς το εσωτερικό της στροφής ( η σημασία της άσκησης με το ενα χέρι και ρο σπάσιμο της μέσης)
Απλώνουμε το εσωτερικό πόδι παράλληλα με το έδαφος στο μήκος του μπροστινού άξονα, με την μύτη του ποδιού ελαφρώς σηκωμένη για να μην σκαλωσει σε κάποια πέτρα κλπ.
Προσέχουμε να μην το έχουμε τεντωμένο ισια και πολύ σφιχτό για να μην έχουμε κάποιο τραυματισμό.
Καθ όσον ετοιμαζόμαστε για στροφή, και έχουμε δώσει μια μικρή κλίση στο σωμα και στην μότο, τσιμπαμε πίσω φρένο για να αποσταθεροποιησουμε το πίσω μέρος και να μπανταρει ντριφταροντας.
Έχουμε περάσει σε φάση υπέρστροφής αδράνειας.
Και αφού δώσαμε κλίση και έχουμε την μοτοσυκλέτα πλαγιασμενη,χουφτωνουμε το γκάζι, όχι στο στοπ γιατί θα περάσουμε σε μεγάλη υπέρ στροφή ισχύος και η τούμπα είναι κοντά.
Η ταχύτητα εισόδου, και η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι συνάρτηση της εμπειρίας και του τερέν που έχουμε.
Πρώτα με μικρή ταχύτητα και μικρή στο κιβώτιο και σταδιακά με μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Βλέπουμε ότι μεγαλώνοντας η ταχύτητα μπορούμε να < παίξουμε > με ανάποδο τιμόνι ντριφταροντας τον πίσω τροχό.
Η ίδια τεχνική χρησιμοποιείται και στο super motard .
Όλα αυτά προϋποθέτουν προπόνηση και εξάσκηση