Triumph Tiger 1200

Georgev

new member
Δημοσιεύσεις
401
Ηλικία
32
Όνομα
Γιώργος
Ανανεωμένο σε λουκ ελαφρύτερο κ πιο δυνατό, ίσως ένας δυνατός παίχτης στη μεγάλη κατηγορία; Γιατί τα προηγούμενα χρόνια είχε πάει ψιλόαπατο.

 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ανανεωμένο σε λουκ ελαφρύτερο κ πιο δυνατό, ίσως ένας δυνατός παίχτης στη μεγάλη κατηγορία; Γιατί τα προηγούμενα χρόνια είχε πάει ψιλόαπατο.

"Αντε να το δούμε και αυτό γιατί αισθάνομαι μοναξιά εκεί στην κορυφή....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.285
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
"Αντε να το δούμε και αυτό γιατί αισθάνομαι μοναξιά εκεί στην κορυφή....

Γι'αυτο ακριβώς τον λόγο δεν ξαναπηρα και 'γω το νεο Μultistrada ... σε νιώθω απολυτα ...! tongue
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το explorer ανέκαθεν ήταν φοβερό εργαλείο και πανέμορφο,κατ εμέ.
Δεν περπάτησε όμως γιατί το ταλάνιζαν και αυτό οι ασθένειες των 1050 και 800.

Μακάρι το καινούριο να τα έχει λύσει.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το explorer ανέκαθεν ήταν φοβερό εργαλείο και πανέμορφο,κατ εμέ.
Δεν περπάτησε όμως γιατί το ταλάνιζαν και αυτό οι ασθένειες των 1050 και 800.

Μακάρι το καινούριο να τα έχει λύσει.
Τεχνικά δεν έχει καμία σχέση η γενιά 955-1050, με την γενιά 675-800, ούτε και με το νέο μοτέρ του speed triple 1200 που βγηκε πρόσφατα.

Είναι τρία διαφορετικά τελείως εξελικτικά σχήματα χωρίς κοινά στοιχεία, άρα δεν πολυστέκει αυτό το συγκεντρωτικό ''1050 και 800'' που εγραψες.

Στην εδώ περίπτωση, έχουμε το μοτέρ του νέου speed triple, άρα καμία σχέση με τα παλιά.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τεχνικά δεν έχει καμία σχέση η γενιά 955-1050, με την γενιά 675-800, ούτε και με το νέο μοτέρ του speed triple 1200 που βγηκε πρόσφατα.

Είναι τρία διαφορετικά τελείως εξελικτικά σχήματα χωρίς κοινά στοιχεία, άρα δεν πολυστέκει αυτό το συγκεντρωτικό ''1050 και 800'' που εγραψες.

Στην εδώ περίπτωση, έχουμε το μοτέρ του νέου speed triple, άρα καμία σχέση με τα παλιά.
Σαν μοτέρ όχι φυσικά.Τα ηλεκτρικά όμως είναι κοινά και τα προβλήματα γνωστά.
Με άφησε από μίζα το 1200 σε τεστ ράιντ (!),πατούσα και δεν έδινε καν εντολή.
Στο 10λεπτο πήρε μπρος κανονικά.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ουτε τα ηλεκτρικά είχαν σχέση. Από την Sagem πήγε στην Keihin στο 675 (και λύθηκαν σχεδόν όλα τα προβλήματα τροφοδοσίας και ανάφλεξης)
 

Georgev

new member
Δημοσιεύσεις
401
Ηλικία
32
Όνομα
Γιώργος
Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα μίζας το 1200 μόνο το 800 1050 είχαν, όσο για το 800 που είναι το μόνο πρόβλημα που έβγαζε εγώ το θεωρώ πολύ τίμιο σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
"Αντε να το δούμε και αυτό γιατί αισθάνομαι μοναξιά εκεί στην κορυφή....
Έρχεται η interamerican χαχαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία χωρίς βαφή-καμουφλάζ​

85ea84659f58171aad6cd2beb7e7f90d_XL.jpg
Μετά τη διαρροή των φωτογραφιών του Triumph Tiger Sport 6g0, τώρα ήρθε η σειρά να διαρρεύσει φωτογραφία από το επερχόμενο Triumph Tiger 1200. Δείτε την πριν την κατεβάσουν.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Tiger 1200 είναι ακόμη άγνωστα, με την Triumph να μιλά πάνω από όλα για συγκλονιστική μείωση του βάρους στην "ολοκαίνουργια" όπως την χαρακτηρίζει Adventure μοτοσυκλέτα της.

Αν υποθέσουμε πως η Tiger 1200 θα φέρει τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.160 κ.εκ. της νέας Speed Triple των 180 hp / 10,750 rpm και 12,7 kgm / 9.000 rpm, μάλλον οι Βρετανοί θα τον έχουν μεταμορφώσει για τη νέα του χρήση, με ελαφρά μείωση της ιπποδύναμης και αύξηση (κι άλλο;!) της ροπής.
Όπως και να έχει, περιμένουμε σπουδαία νούμερα από το νέο μεγάλο Tiger.

Στις πρώτες φωτογραφίες ξεχωρίζει το νέο κοστούμι, το νέο ψαλίδι με 2 μπράτσα αντί για το μονόμπρατσο του απερχόμενου μοντέλου, και ο τροχός των 21 ιντσών μπροστά, αν και πιθανώς να δούμε και μια πιο ασφάλτινη έκδοση με 19άρη μπροστινό.
Ο χρυσός κύλινδρος δίπλα στη σέλα του αναβάτη πιθανώς δείχνει ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ενώ αναμένουμε να δούμε τη μοτοσυκλέτα να έρχεται με υπέρ-πλήρες οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Υπομονή τώρα μέχρι την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.

Πηγη www.bikeit.gr

Το βλεπω με 150-160 αλογα ωρε γλεντια DevilDevil
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία χωρίς βαφή-καμουφλάζ​

View attachment 36109
Μετά τη διαρροή των φωτογραφιών του Triumph Tiger Sport 6g0, τώρα ήρθε η σειρά να διαρρεύσει φωτογραφία από το επερχόμενο Triumph Tiger 1200. Δείτε την πριν την κατεβάσουν.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Tiger 1200 είναι ακόμη άγνωστα, με την Triumph να μιλά πάνω από όλα για συγκλονιστική μείωση του βάρους στην "ολοκαίνουργια" όπως την χαρακτηρίζει Adventure μοτοσυκλέτα της.

Αν υποθέσουμε πως η Tiger 1200 θα φέρει τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.160 κ.εκ. της νέας Speed Triple των 180 hp / 10,750 rpm και 12,7 kgm / 9.000 rpm, μάλλον οι Βρετανοί θα τον έχουν μεταμορφώσει για τη νέα του χρήση, με ελαφρά μείωση της ιπποδύναμης και αύξηση (κι άλλο;!) της ροπής.
Όπως και να έχει, περιμένουμε σπουδαία νούμερα από το νέο μεγάλο Tiger.

Στις πρώτες φωτογραφίες ξεχωρίζει το νέο κοστούμι, το νέο ψαλίδι με 2 μπράτσα αντί για το μονόμπρατσο του απερχόμενου μοντέλου, και ο τροχός των 21 ιντσών μπροστά, αν και πιθανώς να δούμε και μια πιο ασφάλτινη έκδοση με 19άρη μπροστινό.
Ο χρυσός κύλινδρος δίπλα στη σέλα του αναβάτη πιθανώς δείχνει ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ενώ αναμένουμε να δούμε τη μοτοσυκλέτα να έρχεται με υπέρ-πλήρες οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Υπομονή τώρα μέχρι την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.

Πηγη www.bikeit.gr

Το βλεπω με 150-160 αλογα ωρε γλεντια DevilDevil
Λαγκαβούλια...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 1200 - Teaser Video #2​

Δείτε το 2ο Teaser Video της Triumph για το επερχόμενο Tiger 1200, στο οποίο η νέα Adventure μοτοσυκλέτα οδηγείται στο χώμα, τέρμα γκάζι!
Αν η Ducati κατάφερε να κόψει 20 ολόκληρα κιλά από το νέο Monster, πόσα κιλά θα καταφέρει λέτε να κόψει η Triumph από το νέο Tiger 1200; Βρισκόμαστε σε αναμονή για την επίσημη παρουσίαση καθώς οι Άγγλοι αναφέρουν πως η διαφορά στο βάρος θα είναι "συγκλονιστική"!

Μέχρι να μάθουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Adventure του Hinckley, απολαύστε έναν από τους επίσημους δοκιμαστές της Triumph -το μυαλό μας πηγαίνει σε Ivan Cervantes και Ricky Carmichael, αν και θα μπορούσε να είναι "απλώς" ένας από τους Βρετανούς αναβάτες της φίρμας- να οδηγεί ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ τη μοτοσυκλέτα στο χώμα!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τriumph Tiger 1200 2022 – Η μεγάλη αλλαγή: Θα γίνει T-plane!​


Το νέο Tiger 1200 θα αποκτήσει φαίνεται την σειρά ανάφλεξης που υιοθέτησε και το Tiger 900 στην τελευταία του αλλαγή, προσομοιάζοντας ως ένα βαθμό την δικύλινδρη απόκριση του γκαζιού.
Η διάταξη T-Plane για τον στρόφαλο του Tiger 900 ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή σύμφωνα με την Triumph, δηλώνοντας μάλιστα χαρακτηριστικά στο MOTO, πως «είμασταν χαζοί που δεν το κάναμε νωρίτερα». Με βάση αυτή την δήλωση θα έπρεπε να το περιμένει κανείς πως και το μεγαλύτερο της σειράς Tiger θα ακολουθούσε κι αυτό με την σειρά του την T-plane διάταξη.
Ταυτόχρονα η Triumph έχει δώσει μερικά ακόμη πλάνα λίγων δευτερολέπτων από την φωτογράφιση του καμουφλαρισμένου μοντέλου εστιάζοντας ξεκάθαρα στην σπορ οδήγηση στο χώμα, τουλάχιστον για την συγκεκριμένη έκδοση με τον τροχό των ’21 ιντσών.

Περιμένουμε να υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών στα πλαίσια του Tiger 900, στοχεύοντας και σε διαφορετικό τελείως κοινό. Ανέκαθεν η Triumph δήλωνε πως στόχος είναι η άλλη μεγάλη On-Off με άξονα, το GS δηλαδή με το Tiger Explorer να το έχει ξεπεράσει σε ιπποδύναμη και να ταξιδεύει και καλύτερα σε εθνική οδό, δεν ήταν όμως το ίδιο ευέλικτο και ως σύνολο έχανε πόντους.
Το νέο Tiger 1200 φαίνεται πως έρχεται να τα αλλάξει όλα αυτά, ενώ αν κρατήσει την ήδη πολύ υψηλή απόδοση του νέου κινητήρα, θα έρχεται αντιμέτωπο και με τους παραδοσιακούς αντιπάλους στην μάχη της ιπποδύναμης σε αυτή την κατηγορία, με πρώτο το Super Adventure R και ίσως και το Multistrada που όμως με την V4 έκδοση έχει ξεφύγει αρκετά σε ιπποδύναμη.


Με τον T-plane στρόφαλο η Triumph στοχεύει σε μία απόκριση που θα δίνει στο Tiger 1200 ξέσπασμα από χαμηλά, χωρίς να χάνεται η χαρακτηριστική ευστροφία του τρικύλινδρου και η διάρκειά του.

Κάθε τρικύλινδρος κινητήρας είναι εξ ορισμού crossplane, μιας και τα κομβία βρίσκονται σε κάθε ανάφλεξη σε διαφορετικό άξονα ως προς την διαμήκη περιστροφή του στροφάλου. Με την T-plane διάταξη αλλάζει η σειρά ανάφλεξης ώστε δύο «πιστονιές» να έρχονται κοντά μεταξύ τους ακολουθούμενες από μία τρίτη σε ίση απόσταση, μοιάζοντας έτσι σε απόκριση με δικύλινδρο. Σε καμία περίπτωση δεν σε μπερδεύει νομίζοντας πως οδηγείς δικύλινδρο όπως είδαμε να διατείνονται για το Tiger 900, αλλά ωστόσο η απόκριση αλλάζει αρκετά: Στις δύο περιστροφές του στροφάλου που απαιτεί ο τετράχρονος κύκλος για να ολοκληρωθεί, συμπληρώνοντας 720 μοίρες περιστροφής, η σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων μπορεί να γίνει με περισσότερους από έναν τρόπους, με τον βασικό να είναι απόλυτα μοιρασμένος ο κύκλος σε τρείς διαδοχικές εκρήξεις με ίσα διαστήματα πηγαίνοντας από τον 1ο στον 2ο και από εκεί στον 3ο κύλινδρο, σε μία crossplane διάταξη, από εξηγούμε και πιο πάνω για τους τρικύλινδρους. Αυτό που αλλάζει με τον T-plane είναι πως τώρα μετά τον 1ο ακολουθεί ο 3ος κύλινδρος και έπειτα ο 2ος. Αν αποτυπώσουμε την περιστροφή αυτή στις δύο διαστάσεις, τότε παίρνουμε ένα κεφαλαίο Τ. Ο ένα και ο τρία είναι διαμετρικά απέναντι ο ένας από τον άλλο, στις 180 μοίρες, στην οριζόντια δηλαδή γραμμή του Ταυ και ο δύο στην άλλη άκρη της κάθετης, στις 90 μοίρες συγκριτικά με τους άλλους δύο. Έτσι παίρνουμε 180, 270 και 270 μοίρες περιστροφής ανάμεσα στις αναφλέξεις με την πρώτη και την δεύτερη ανάφλεξη να είναι κοντά και την τρίτη να έρχεται σε μία ίση απόσταση από τις άλλες δύο κάνοντας την απόκριση στο γκάζι να προσομοιάζει έναν δικύλινδρο κινητήρα. Η Triumph έδωσε το όνομα “T-plane” στον νέο της κινητήρα με βάση την θέση των κομβίων του στροφάλου - από το Ταυ που σχηματίζεται όταν βάλεις την περιστροφή σε δύο διαστάσεις. Και ο λόγος που γίνονται όλα αυτά, είναι γιατί υπάρχει η αέναη αναζήτηση στους τρικύλινδρους και στους τετρακύλινδρους για περισσότερη ζωντάνια στην απόκριση. Για αυτό και η Yamaha έφερε την crossplane διάταξη στην R1, γιατί καλή η γραμμικότητα στην απόδοση, αλλά η ζωντάνια στην απόκριση είναι εξίσου σημαντική. Ένας αναβάτης αντιλαμβάνεται τον κινητήρα δυνατότερο, αν του δώσεις πιο ζωντανή απόκριση και σίγουρα είναι συνυφασμένη η λειτουργία των δικύλινδρων με τις Adventure μοτοσυκλέτες καθώς στο χώμα χρειάζεσαι αμεσότητα στον έλεγχο. Να λοιπόν ο τρόπος που η Triumph κάνει τον δικό της κινητήρα, να είναι λιγότερο street, συγκριτικά με άλλα μοντέλα που τον χρησιμοποιεί! Στο Tiger 900 που έγινε T-plane χρειαζόταν και επανασχεδιασμός του αντικραδασμικού άξονα ενώ η Triumph τον χρησιμοποίησε για να αυξήσει την αδράνεια, καθώς το φρένο του κινητήρα παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο των Adventure μοτοσυκλετών. Για τον ίδιο λόγο που είχαμε εξηγήσει και την αλλαγή κατά 20% στην αύξηση της αδράνειας που έκανε η KTM στο 890, συγκριτικά με το 790 Adventure! Μάλιστα αυτή η απώλεια της street συμπεριφοράς ήταν κάτι που είχε ζητήσει η πλειοψηφία ιδιοκτητών Tiger 800 στην Triumph, και φαίνεται πως θα ακολουθήσει και το μεγαλύτερο στον ίδιο δρόμο!

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Ricky Carmichael οδηγεί το πρωτότυπο της νέας Tiger 1200​

Και σε χωμάτινη πίστα​





Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης motocross όλων των εποχών, Ricky Carmichael, δοκίμασε το επίσημο πρωτότυπο της νέας Tiger 1200 σε μια αποκλειστική πρώτη βόλτα. Δες τι λέει για το νέο μοντέλο
“Αυτό το πράγμα είναι υπέροχο! Γνωρίζω ότι πολύς χρόνος και προσπάθεια (Έρευνα & Εξέλιξη) έχουν αφιερωθεί σε αυτή τη νέα 1200, και αυτό φαίνεται. Η οδική της συμπεριφορά είναι φανταστική.” - Ricky Carmichael
Το πλεονέκτημα του κινητήρα Τ-Plane
Γιατί να μη μπορείς να τα έχεις όλα; Πιστεύουμε ότι υπάρχει ένας τέλειος κινητήρας μοτοσυκλέτας δρόμου. Το νέο επίσημο πρωτότυπο δοκιμών Tiger 1200 ενσωματώνει το τρικύλινδρο πλεονέκτημα T-Plane της Triumph για πρώτη φορά στον κόσμο των adventure μεγάλου κυβισμού.
Αποδίδοντας περισσότερη δύναμη και χαρακτήρα από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, τη μόνη άλλη μοτοσυκλέτα με άξονα στην κατηγορία, ο νέος κινητήρας 1200 φέρνει όλη τη ροπή στρέψης ενός δικύλινδρου χαμηλά, παντρεμένου με την κορυφαία γροθιά δύναμης ψηλά και τον απίστευτο ήχο που μόνο ο τρικύλινδρος Triumph προσφέρει.
Ιδιαίτερα ομαλή και εκλεπτυσμένη, με απίστευτη απόκριση και ευχέρεια οδήγησης, εξίσου τέλεια για να σηκώνεις το χώμα, να σαρώνεις τις στροφές ή να διασχίζεις ήπειρους με στιλ.
Ελαφρύτερη και πιο δυνατή - η ολοκαίνουργια μεταμόρφωση της Tiger 1200 είναι καθ’ οδόν. Η εντελώς νέα Tiger 1200 έφτασε τώρα τα τελευταία συναρπαστικά στάδια δοκιμών.
Η λέξη «μεταμόρφωση» απλά δεν την δικαιώνει. Σχεδιασμένη για να προσφέρει τη νέα υπέρτατη εμπειρία adventure μεγάλου κυβισμού, η απίστευτη Tiger 1200 θα προσφέρει κάθε πλεονέκτημα σε μια ολοκαίνουργια οικογένεια μοτοσυκλετών. Τώρα πολύ ελαφρύτερη από τον κοντινότερο ανταγωνισμό, με έναν εκπληκτικό μετασχηματισμό βάρους, η νέα 1200 θα συνδυάσει το πλεονέκτημα του τρικύλινδρου κινητήρα με μια νέα διάσταση σε ότι αφορά κορυφαία ευελιξία, έλεγχο και χειρισμό.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 1200 (2022) – Νέες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ​

a9599d56ff55b85dbb05fecbbf8347e8_XL.jpg
Η τελική μορφή παραγωγής του νέου μεγάλου Tiger αποκαλύπτεται από κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την Αγγλία.
Γνωρίζουμε εδώ και καιρό πως η Triumph ετοιμάζει τη διαδοχή του Tiger 1200 και αυτές οι πληροφορίες πήραν επισημότατα σάρκα και οστά στις αρχές του Σεπτέμβρη, όταν οι Άγγλοι άρχισαν να δημοσιοποιούν τις προθέσεις τους.

Αρχικά ήταν ένα ορεκτικό βίντεο και μερικές φωτογραφίες, επιβεβαιώνοντας τη μεταμόρφωση του μοντέλου από μια βαριά τουριστική adventure σε ένα όπλο διπλής χρήσης. Στη συνέχεια ήρθε άλλο ένα teaser βίντεο, ακολουθούμενο από ένα εντυπωσιακότατο βίντεο με τον Ricky Carmichael να καβαλά το πρωτότυπο Tiger 1200 λες και είναι το προσωπικό του ΜΧ.
triumph tiger 1200 1

Μάθαμε επίσης πως η μοτοσυκλέτα θα φορά στρόφαλο T-Plane, δηλαδή η βάση του τρικύλινδρου κινητήρα που πρωτογνωρίσαμε στα νέα Speed Triple 1200 RR/RS θα έρθει εδώ παραλλαγμένος με στόχο την προσαρμογή σε ένα πολυσυλλεκτικότερο περιβάλλον που θα έχει και άσφαλτο και χώμα.
Παράλληλα η Triumph δηλώνει πως η μοτοσυκλέτα της θα είναι ελαφρύτερη από τον ανταγωνισμό και αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται και από τις νέες εικόνες, όπου για πρώτη φορά βλέπουμε το νέο Tiger 1200 χωρίς τα καμουφλάζ στα πλαστικά του.
triumph tiger 1200 3

Είμαστε σε αναμονή της επίσημης παρουσίασης, η οποία λογικά θα ακολουθήσει αυτήν του Tiger Sport 660 που έχει ανακοινωθεί για τις 5 Οκτωβρίου 2021.
Πηγή: Autoevolution (με αρκετές ακόμη κατασκοπευτικές φωτογραφίες)

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Είναι γαμάτο.
145 Χορτάτα άλογα (τρικυλινδρος)
Και με 21τροχο μπροστά.
Α ρε κατακαημένο crf1100L Rolling
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το crf έχει κινητήρα για on off χρήση.
Για καθαρό street που το χρησιμοποιεί το 98%, ο κινητήρας είναι "λίγος".
Όχι τόσο από άποψη ιπποδύναμης, αλλά λόγω του ήπιου χαρακτήρα. Εκτός αν έχεις προτεραιότητα την κατανάλωση.....
Εδώ εχουμε τρικυλινδρο "νευρικό'' με 145 αφηνιασμενες φοράδες....cdefghi
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom