Tailbags με το νέο σύστημα Tailock

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.559
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Givi EA146/EA147 - Tailbags με το νέο σύστημα Tailock​

6ea3d0f29eab55c1c08ab7f10401baa7_XL.jpg

Το πρακτικό σύστημα στερέωσης Tanklock που χρησιμοποιείται για tankbags, διατίθεται τώρα και στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας χάρη στη νέα σειρά που ονομάζεται Tailock.

Η εν λόγω σειρά περιλαμβάνει επί του παρόντος δύο μοντέλα: το EA146 των 23 λίτρων και το EA147 των 30 λίτρων - με δυνατότητα επέκτασης στα 48 λίτρα. Χαρακτηρίζονται από συμπαγή σχεδιασμό και πλούσιο τεχνικό εξοπλισμό, ενώ αμφότερες οι προτάσεις έχουν σχεδιαστεί για να συνδέονται με τη βάση S430 Seatlock.

Το Tanklock εντωμεταξύ, παρουσιάστηκε από την GIVI πριν από περισσότερα από 10 χρόνια, με το σύστημα γρήγορης τοποθέτησης/αποδέσμευσης να συνεχίζει να κερδίζει την εύνοια όλων των τύπων μοτοσυκλετιστών για την εξαιρετική πρακτική χρήση του. Για να αξιοποιηθεί στο έπακρο αυτό το σύστημα, η βάση στερέωσης της τάπας του ρεζερβουάρ βρίσκει άλλη μια θέση στη μοτοσυκλέτα χάρη στη γενική βάση S430 Seatlock, η οποία μπορεί να τοποθετηθεί και να αφαιρεθεί πολύ γρήγορα χωρίς τη χρήση εργαλείων και η οποία επιτρέπει στο Tanklock ή στα Tankbags να στερεωθούν στο πίσω μέρος των μοτοσyκλετών και των σκούτερ.

Αν και αυτή η βάση είναι συμβατή με όλες σχεδόν τις τσάντες Tanklock, η μάρκα εισήγαγε πρόσφατα δύο νέα μοντέλα ονόματι Tailock, σχεδιασμένα ειδικά για να ταιριάζουν με το S430. Μιλάμε για τα EA146 και EA147.
tailock2_24.jpg

EA146 - Τσάντα Tailock με χωρητικότητα 23 λίτρων και συμπαγή σχεδιασμό. Αυτό το μοντέλο είναι κατασκευασμένο από 1200D POLY/PU με φθορίζουσες κίτρινες γραμμές ενώ προσφέρει ένα κύριο άνοιγμα με διπλό ρυθμιστικό, 2 πλαϊνές τσέπες (η μία έχει ξεχωριστή θήκη) + μια πίσω τσέπη με διπλό φερμουάρ: το κάτω φερμουάρ περιέχει ένα φθορίζον κίτρινο κάλυμμα βροχής, ενώ το επάνω φερμουάρ περιέχει μια επένδυση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλάτη συνοδηγού, εάν η βάση S430 (και κατά συνέπεια η τσάντα) είναι στερεωμένη σε πίσω πλάκα ή σχάρα.

Άνετο λουρί ώμου και λαβή για μεταφορά με το χέρι ή πάνω από τον ώμο. Τα αντανακλαστικά ένθετα ενισχύουν την ενεργητική ασφάλεια. Μεγέθη (mm): 360 x 270 x 340 (LxHxD)

EA147 - Τσάντα Tailock χωρητικότητας 30 λίτρων, επεκτάσιμη έως 38 λίτρα (χωράει full-face κράνος). Κατασκευασμένο από 1200D POLY/PU με φθορίζουσες κίτρινες γραμμές, αυτό το μοντέλο μπορεί να μετατραπεί γρήγορα σε σακίδιο πλάτης που μπορεί επίσης να μεταφερθεί μόλις βγει από τη σέλα. Η κάτω τσέπη κρύβει ένα σύστημα ιμάντα ώμου και ένα πτερύγιο με επένδυση για να καλύψει τη βάση του Tanklock.

Υπάρχει επίσης μια πίσω τσέπη με διπλό φερμουάρ, που περιέχει την επένδυση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλάτη συνοδηγού και το φωσφορίζον κίτρινο κάλυμμα βροχής. Η χειρολαβή μεταφοράς και τα ανακλαστικά ένθετα είναι απαραίτητα. Μεγέθη (mm): 320 x 210>290 x 420 (ΜxΥxΒ)

S430 - Πρόκειται για τη βάση με το σύστημα καθολικής τοποθέτησης που επιτρέπει τη χρήση Tanklock (εκτός από αυτές με κυρτό κάτω μέρος) στη σέλα, στο τμήμα του συνοδηγού του καθίσματος ή σε μια αλουμινένια πλάτη (μοντέλα M8A, M8B, M9A, M9B) . Αυτό το αξεσουάρ έχει αντιχαρακτική και αντιολισθητική επιφάνεια από καουτσούκ και ταιριάζει σε κάθε μοντέλο μοτοσικλέτας ή σκούτερ. Η συναρμολόγηση/αποσυναρμολόγηση μέσω ρυθμιζόμενων ιμάντων διαρκεί λιγότερο από 5 λεπτά και δεν απαιτεί τη χρήση μηχανικών εργαλείων.

Τα παραπάνω και όχι μόνο, θα τα βρείτε στο Moto Market.

Πηγη www.bikeit.gr
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
410
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να το πάρει κάποιος...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.434
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να το πάρει κάποιος...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για όσους σιχαινονται άθλια τα πλαστικά - μεταλλικά κουτιά στο μηχανάκι τους
Όπως κι ο υποφαινομενος Teary Eyes Waving Bye
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
410
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Τα κουτιά όμως κλειδώνουν και μπορείς να αφήσεις τα κράνη μέσα

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.434
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τώρα μην αναλλωθουμε τι κάνει το καθένα .
Κι εγώ έχω δύο τέτοια :
και

αλλά δεν θέλω ούτε να τα βλέπω
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.296
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενταξει, αμα υπαρχει σταθερη σχαρα πισω θεωρω πως το "κουτι" ειναι πιο πρακτικο ( βροχη,ψευτο-κλειδωμα, πιο διαχειρισιμος ογκος μεταφορας κ.λ.π)
Για τα sport street μηχανακια ισως να αξιζει αυτο το προιον και ειδικα για οσα δεν μπορουν να εχουν και tankbag μεγαλου ογκου πανω στο ντεποζιτο .... βεβαια η αναγκαια συμβιβασιμη και σωστοτερη λυση ειναι τα σαμαρια ...! eye
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
165
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Και εγώ τους απεχθάνομαι τους τενεκεδες.
Έχω αντικαταστήσει το εργοστασιακό τριβαλιτσο με <<σκληρές>> υφασματινες για πολλούς λόγους.
Αλλά το συγκεκριμένο σύστημα μου φαίνεται πλεονασμός.
Υπάρχουν ένα εκατομμύριο τρόποι να βάλεις μια τσάντα στην σέλα ,γιατί θα πρέπει να στερεωσω το τανκλοκ με ιμάντες και να πιάσω την τσάντα πάνω στο τανκλοκ..
Άποψη μου μπορεί να κάνω λάθος.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.675
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Το έχω εδώ και κάνα τρίχρονο καθώς χρησιμοποιώ το Givi tanklock σύστημα ευρύτερα και έχω κάμποσες τέτοιες τσάντες. Ουσιαστικά το έχω χρησιμοποιήσει για προσθήκη tailbag μόνο στα γυμνά μου μηχανάκια στα οποία λόγω αισθητικής δεν θα ήθελα κάποια άλλη λύση.
Ο συνδυασμός tanklock tankbag & tailbag με βόλεψε μια χαρά για 1 - 2 διανυκτερεύσεις με γυμνό μηχανάκι. Απλά δεν τις αφήνεις επάνω - και δη σε πόλεις - . Σε κάθε περίπτωση, ποτέ δεν θεώρησα ασφαλείς και τις σκληρές αποσκευές (άντε απλά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο πίνω καφέ).
Αν δεν σκοπεύεις να πάρεις συνεπιβάτη, λειτουργεί καλά: έχεις μια εγκατάσταση της βάσης σε 5 λεπτά και μετά το βάλε βγάλε της τσάντας παίρνει ίσα και με 1 δευτερόλεπτο τη φορά !!!!
Για κάτι που κοστίζει περί τα 20 Ευρώ - τόσο είχα πάρει την βάση - ούτε που το σκέφτηκα καθώς είχα και τις τσάντες που είναι το ακριβό μέρος του οικοσυστήματος tanklock.

Περί ορέξεως βέβαια ........
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.559
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Λογο που το εχω ειναι καθαρα για σουπερ σπορ μοτο και γυμνα μοτο για κοντινες βολτες και μονοημερες βαζεις το ιμαντα πλατης και το εχεις για σακιδιο
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
71
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Εάν ένα εύλογο tailbag με σύστημα tanklock δεν κόστιζε όσο όλο το σετ για πίσω σχάρα και βαλίτσα, μπορεί να το σκεφτόμουν. Όμως να δώσω 200+ ευρώ για 25-30 λίτρα μόνο και μόνο επειδή έχει την ευκολία του tanklock, ενώ ταυτόχρονα με ένα σάκο των 50-60 ευρώ και ιμάντες στα 10 ευρώ κάνεις την δουλειά σου...Οι τσάντες είναι δυστυχώς πανάκριβες (θα μου πεις και το tankbag ακριβό είναι...Τουλάχιστον αυτό αν θες το έχεις κάθε μέρα πάνω!
 
Top Bottom