Suzuki GSX-R 1000 R R

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.155
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
για τους γρηγορους της παρεας...










 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ομορφες φωτογραφιες

(για ενα αχρηστο στους περισσοτερους μηχανακι)

Αναρτησαρες βλεπω....φρεναρες...αλλα που και ποτε να του κανεις χρηση.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
για τους γρηγορους της παρεας...










Σε 20 αντίτυπα μόνο - 212 hp, 168 κιλά!

Η Suzuki Ιταλίας παρουσίασε μια νέα έκδοση του GSX-R 1000R, με την ονομασία Ryuyo. Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας, αποδίδει 212 hp, και ζυγίζει μόλις 168 κιλά! Αν το θέλετε… βιαστείτε, γιατί θα παραχθεί μόλις σε 20 αντίτυπα.
Η λέξη Ryuyo αναφέρεται στην ιστορική πίστα δοκιμών του Hamamatsu, και η μοτοσυκλέτα θέλει να αποτελέσει ένα hyper-premium μοντέλο, με βάση το GSX-R 1000R.
Η Yoshimura έχει αναλάβει όλα τα ηλεκτρονικά, και φυσικά την ολόσωμη εξάτμιση, οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, τα φρένα της Brembo και τα ελαστικά της Dunlop.
Από τις 18/9/2018 η Suzuki Italia ανακοίνωσε πως θα έχει έτοιμο το νέο micro-site του Ryuyo, όπου και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να δουν περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Για την ώρα αυτά που γνωρίζουμε είναι πως το Ryuyo αποδίδει 212 hp / 12.900 rpm με ροπή 12,75 Kgm / 10.300, ενώ ζυγίζει 168 κιλά -υποθέτουμε στεγνά.

Πολλά ακριβά εξτρά λοιπόν, για μια μοτοσυκλέτα που ΔΕΝ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός πίστας, +10 άλογα από το GSX-R 1000R και κάποια κιλά λιγότερα, συν της μοναδικής της εμφάνισης.

Και πόσα ζητάει η Suzuki Ιταλίας για το Ryuyo; 29.999 ευρώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Φυλετικες διακρισεις βλεπω,τιποτα σε Kawa δεν εχουμε?
Kawasaki Ninja ZX-10R/RR/SE 2019
Aναβαθμίσεις για όλες τις εκδόσεις

Η Kawasaki για το 2019 αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση όλων των εκδόσεων της superbike της, θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχής πορεία τους. Όσον αφορά τις αλλαγές, όλες οι εκδόσεις της οικογένειας των Ninja ZX-10 θα έχουν την επανασχεδιασμένη κεφαλή με το νέο σύστημα βύθισης βαλβίδων. Το σύστημα αυτό δεν το βλέπουμε για πρώτη φορά, καθώς το πρώτο μοντέλο που εμφανίστηκε με αυτό ήταν το BMW S1000RR και έπειτα ακολούθησε το GSX-R 1000 της Suzuki. Ουσιαστικά μεταξύ των εκκεντροφόρων και των βαλβίδων τοποθετήθηκαν ενδιάμεσα κοκοράκια, επιτρέποντας έτσι τη χρήση πιο “ήπιων” εκκεντροφόρων με μεγαλύτερη διάρκεια και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κίνηση, στη μείωση του βάρους κατά 20% και στη χρήση *****ότερων ελατηρίων καθώς πλέον δεν είναι απαραίτητα. Η μείωση του βάρους προήλθε από τη μεγέθυνση του εσωτερικού χώρου της κεφαλής, διατηρώντας όμως τις αρχικές εξωτερικές διαστάσεις.



Με αυτό τον τρόπο στις εκδόσεις ZX-10R και ZX-10R SE η Kawasaki κατάφερε να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 3 ίππους (χωρίς τη συμβολή του Ram-air) και ο κόφτης πλέον επεμβαίνει στις 13.500 αντί των 13.000 στροφών. Τέλος το χρώμα του καπακιού της κεφαλής είναι κόκκινο. Σε ό,τι αφορά την έκδοση ZX-10R SE, εκτός της νέας κεφαλής θα υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής του self-healing χρώματος της Kawasaki, μιας τεχνοτροπίας που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη Ninja H2 του 2019. Η εφαρμογή της στη Ninja ZX-10R SE δείχνει πως η εταιρεία έχει βλέψεις να την εφαρμόσει και σε άλλα μοντέλα και όχι μόνο στη ναυαρχίδα της.



Όσον αφορά την καινοτομία που φέρνει αυτή η βαφή γίνεται αντιληπτή από το όνομα της, η Kawasaki αναφέρει πως θα έχει τη δυνατότητα να “θεραπεύει” μικρές φθορές που μπορεί να προκληθούν από τη καθημερινή χρήση. Ακόμα το Ninja ZX-10R SE και ZX-10R από το 2019 θα έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους το quickshifter της εταιρείας που επιτρέπει το ανέβασμα και το κατέβασμα των σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Τέλος, σύμφωνα με τη Kawasaki οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Ninja ZX-10R SE δέχτηκαν και αυτές μια ανανέωση στο λογισμικό τους, ώστε να εναρμονίζονται καλύτερα με τις αναβαθμίσεις που έγιναν στον κινητήρα.



Την έκδοση της Ninja ZX-10RR την αφήσαμε επίτηδες για το τέλος καθώς αυτή ήταν που δέχτηκε και τις περισσότερες αλλαγές στο κινητήρα. Εκτός από την επανασχεδιασμένη κεφαλή που αναφέραμε νωρίτερα, η έκδοση θα είναι εξοπλισμένη με τις ελαφρύτερες μπιέλες τιτανίου της Prankl -για όσους δεν γνωρίζουν η Prankl δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στο χώρο της μοτοσυκλέτας, των αυτοκινήτων αλλά και της αεροπορικής βιομηχανίας- χάνοντας 408 γραμμάρια συνολικά ενώ το βάρους του στροφάλου μειώθηκε και αυτό κατά 5% συγκριτικά με τον προηγούμενο.



Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να η ZX-10RR να κερδίσει 100 στροφές παραπάνω συγκριτικά με τις άλλες δύο και ο κόφτης επεμβαίνει στις 13.600, ενώ η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 204 ίππους (χωρίς τη συμβολή Ram-air). Όμως η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι πλέον περιορισμένης παραγωγής και για το 2019 θα παραχθούν μόλις 500 μοτοσυκλέτες για την παγκόσμια αγορά, ενώ κάθε μοντέλο θα φέρει στη τιμονόπλακά του και ένα ταμπελάκι που θα φέρει τον αριθμό του.



Με τις παραπάνω αλλαγές στις εκδόσεις της Ninja ZX-10 θα περιμέναμε και την ανανέωση της εμφάνισης και την αλλαγή των οργάνων, όμως οι αλλαγές της Kawasaki ήταν ξεκάθαρο πως εστίαζαν στους βασικότερους τομείς, όπως τα απόλυτα νούμερα στις επιδόσεις, τη μείωση του βάρους και τη καλύτερη συμπεριφορά των αναρτήσεων.

πηγη https://www.motomag.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το ΖΧ-10 είναι πιο γρήγορο από το Η2 sx
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
O προεδρας μου είπε να μην κοιτάξω το πρωτο παραγωγής για το 1250, από το δεύτερο και μετά...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.155
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
ενταξει ολοι ξερουμε για τις παιδικές αρρωστειες....
συνηθως οταν βγει η χοντρή (αντβε), γιατι αυτη βγαινει αργοτερότερα εχουν εξαληφθει οι παιδικές αρρώστιες...που ομως ακόμα και σ αυτες εχεις εγγύηση και service...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
ενταξει ολοι ξερουμε για τις παιδικές αρρωστειες....
συνηθως οταν βγει η χοντρή (αντβε), γιατι αυτη βγαινει αργοτερότερα εχουν εξαληφθει οι παιδικές αρρώστιες...που ομως ακόμα και σ αυτες εχεις εγγύηση και service...
Το πλάνο είναι για το 2020...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.155
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εντάξει μετα τον Αυγουστο του 2019 ολα μοντελα του 20 θα λεγονται
αρα τι μας εμεινε σκαρτος χρονος.....:D:D:D
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
εντάξει μετα τον Αυγουστο του 2019 ολα μοντελα του 20 θα λεγονται
αρα τι μας εμεινε σκαρτος χρονος.....:D:D:D
:D:D:D:D:D:D
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R1000R Legend Edition - 7 σπεσιαλάκια για 7 παγκόσμια πρωταθλήματα​


Η ιταλική αντιπροσωπεία της Suzuki διοικείται από αμετανόητους και καταπληκτικούς μερακλήδες. Τέλος.
Φέτος η Suzuki γιορτάζει τα 100ά της γενέθλια και αυτή η πολύ σημαντική επέτειος συνάντησε δύο συμπτώσεις, μια αρνητική και μια θετική. Αρχικά η πανδημία και όλα τα δεινά που έχει επισύρει έριξαν βαριά σκιά σε μια εταιρεία που οπωσδήποτε θα ήθελε να γιορτάσει τον ένα αιώνα ζωής παρέα με το κοινό της, όμως εδώ και μήνες τέτοιου είδους εκδηλώσεις αποτελούν απαγορευμένο καρπό.

Από την άλλη, ήρθε ο Joan Mir να της χαρίσει έναν παγκόσμιο τίτλο Αναβατών MotoGP και, με την πολύτιμη συνδρομή του Alex Rins, και τον τίτλο Κατασκευαστών. Αυτό το τόσο αναπάντεχο δώρο οπωσδήποτε νοστίμεψε ιδιαίτερα τη δύσκολη αυτή χρονιά.

Mir_20.jpg
Joan Mir

Πριν λίγο καιρό η Suzuki παρουσίασε μια επετειακή έκδοση του GSX-R1000R της, φυσικά βαμμένη στα χρώματα της ομάδας MotoGP και του θαύματος που ολοκλήρωσε φέτος – έκδοση που είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα.

Στην Ιταλία ωστόσο η εκεί αντιπροσωπεία της Suzuki το τερμάτισε με κάθε δυνατό καλό τρόπο. Καλωσορίστε τη νέα σειρά GSX-R1000R Legend Edition. Επτά διαφορετικά GSX-R1000R, το καθένα βαμμένο ως ρέπλικα των ανάλογων Suzuki που έχουν κατακτήσει κάθε έναν από τους επτά τίτλους της εταιρείας στα GP.

Έτσι έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στα χρώματα των ανάλογων RG500 με τα οποία ο Barry Sheene κατέκτησε δύο διαδοχικά παγκόσμια πρωταθλήματα το 1976 και 1977 (κεντρική φωτογραφία).

Sheene_76.jpgSheene_77.jpg

Marco Lucchinelli

Μετά έρχεται το RG500 με το οποίο ο Marco Lucchinelli κατέκτησε τη μεγάλη κατηγορία το 1981, καθώς και το συνεχόμενο πρωτάθλημα του 1982 με τον Franco Uncini στη σέλα του RG.

Η συνέχεια μας ταξιδεύει στο 1993 και τον τίτλο του ενός και μοναδικού Kevin Schwantz με τη χορηγία της Lucky Strike (τσιγάρα, ναι τότε επιτρέπονταν) και τον θρυλικό αριθμό 34.

Schwantz_93.jpg

Kevin Schwantz

Το προτελευταίο βήμα μας πάει στο 2000 και τον Kenny Roberts Jr, ο οποίος είχε κατακτήσει τον τελευταίο τίτλο της Suzuki στο MotoGP πρ ιν το φετινό κατόρθωμα του Joan Mir, η ρέπλικα του οποίου συμπληρώνει τη μαγική αυτή επτάδα.

Kenny_Roberts_Jr_00.jpg

Κάθε ένα από τα GSX-R1000R της σειράς Legend Edition ξεχωρίζει φυσικά από τα μοναδικά γραφικά και αυτοκόλλητα που παραπέμπουν στις ανάλογες παγκόσμιες πρωταθλήτριες του παρελθόντος, αλλά όλα έχουν ενισχυθεί με τελικό εξάτμισης της Akrapovic (ομολογκαρισμένο για χρήση δρόμου) και πλαστικό κάλυμμα ουράς σε ασορτί γραφικά.

Lucchinelli_81.jpgUncini_82.jpg

Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν υπάρχουν σε βιτρίνες εκθέσεων και μπορεί κανείς να τις παραγγείλει αποκλειστικά και μόνο μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της ιταλικής Suzuki με μια προκαταβολή €500.

Η τιμή τους στην Ιταλία ανακοινώνεται στα διόλου ευκαταφρόνητα €22,500, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R1000R K6 Phantom 2022 - Για την βρετανική αγορά​


suzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00016.jpgsuzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00014.jpgsuzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00015.jpgsuzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00002.jpg

Το μαύρο φάντασμα επιστρέφει, για όσους θυμούνται την αντίστοιχη έκδοση του θρυλικού Κ6, στη μορφή του GSX-R1000R K6 Phantom edition που θα κυκλοφορήσει στη Βρετανία.
Όπως το εμβληματικό φάντασμα του 2006, το νέο Phantom έρχεται σε μαύρο χρώμα, με εξάτμιση Yoshimura, αυτή τη φορά ένα τελικό R11, και μερικά ακόμα επίσημα αξεσουάρ της Suzuki: μανέτες για χρήση πίστας, tank pad, προστατευτικό τάπας ρεζερβουάρ και φιμέ ζελατίνα double bubble.

suzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00008.jpgsuzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00011.jpg
suzuki-gsxr1000r-k6-phantom-00003.jpg
Το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη συμπληρώνει το racing-look, με τη Suzuki Βρετανίας να ζητά 17.499 λίρες Αγγλίας για τη νέα έκδοση του GSXR.
Θαυμάστε το στις φωτογραφίες, καθώς εκεί θα το δείτε μόνο, αφού δεν προβλέπεται να έρθει στη χώρα μας.

Η μοτοσυκλέτα θα παραχθεί μόλις σε 100 αντίτυπα.


Πηγη BIKEIT.GR
 
Top Bottom