Φίλος απο εδώ, και νεκροθαφτης στο επάγγελμα, είχε πενφε RT.
Το έδωσε και πήρε goldwing.
Τώρα θέλει να βάλει sidecar νεκροφόρα,γιατί είπε έχει πολλές παραγγελίες.
Αν το κανει θα επανερθω....
Καλά τα είπε ο Πατρινός θα ήθελα όμως να συμπληρώσω 2 πράγματα.
Ένα σοβαρό σάιντ καρ δρόμου σήμερα κοστίζει 25000 πάνω κάτω αφού απαιτεί ολική αλλαγή μπροστινού (πιρούνι, ρόδα) αλλά και την προσθήκη ενός ακόμα αμορτισέρ. Σαν βάση φυσικά μπαίνει μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα με καλή ροπή.
To Zündapp KS601 φυσικά αποτελεί σταθμό στην ιστορία. Η κίνηση με άξονα και στη ρόδα του σάιντ καρ το έκανε ένα πραγματικά ασταμάτητο όχημα ακόμα και στο χιόνι αλλά και στην έρημο.
Η ούραλ σ αυτό βασίζεται. (ή στο 750 που βγήκε πιο μετά αν δεν κάνω λάθος)
Όποιος γελάει με τα σάιντ καρ είναι απλά άσχετος.
Στην πίστα έγραφαν χρόνους F1 ενώ εκτός δρόμου ένα 3Χ2 απλά δεν έχει αντίπαλο. (ούτε τα μοντέρνα τζιπ)
Η ικανότητα αυτή εκτός δρόμου τα κάνει πολύ διαδεδομένα σε χώρες όπως η Αλάσκα και η Σιβηρία.