Tasos gs
new member
Μιας και εγώ έχω πάρει πολλές λύσεις από τεχνικές διαδικασίες για την μοτοσυκλέτα μου από εδώ , να δώσω και εγώ μια σε κάποιον-ποια που μπορεί ίσως να χρειαστεί κάποια πληροφορία.
Ανοίγοντας τον κεντρικό διακόπτη μετά το κλασικό τσεκ,,, εμφανίζετε η ένδειξη DWA .
Χαμηλή μπαταρία στην μονάδα συναγερμού . Αναφέρομαι στον εργοστασιακό συναγερμό BMW.
Πάμε να δούμε που βρίσκετε η μονάδα και πως αλλάζουν οι 2 μπαταριές της .
Η μονάδα λοιπόν βρίσκετε πίσω στην ουρά της μηχανής και χρειάζεται να αφαιρεθεί.
Θα χρειαστώ 2 torx , ένα 30, ένα 25 καθώς και ένα στραβοκατσάβιδο ...και καλή διάθεσει .
Ξεκινάμε βγάζουμε σέλες ,εάν έχουμε και βάσει βαλίτσας λύνουμε 2 βίδες πίσω με torx 25
και άλλες 2 στο πλάι και μια στο κέντρο με torx 30
συνέχεια αφαιρούμε την βάση αυτή και προχωράμε ποιο βαθιά ...
.. αφαιρούμε 6 βίδες torx 25
και εξω ...
συνέχεια με 4 βίδες torx 30 επάνω και 2 στο πλάι στις βάσεις από τις βαλίτσες
και μια torx 25 της κλειδαριάς
έξω και αυτό το κομμάτι
Ανοίγοντας τον κεντρικό διακόπτη μετά το κλασικό τσεκ,,, εμφανίζετε η ένδειξη DWA .
Χαμηλή μπαταρία στην μονάδα συναγερμού . Αναφέρομαι στον εργοστασιακό συναγερμό BMW.
Πάμε να δούμε που βρίσκετε η μονάδα και πως αλλάζουν οι 2 μπαταριές της .
Η μονάδα λοιπόν βρίσκετε πίσω στην ουρά της μηχανής και χρειάζεται να αφαιρεθεί.
Θα χρειαστώ 2 torx , ένα 30, ένα 25 καθώς και ένα στραβοκατσάβιδο ...και καλή διάθεσει .
Ξεκινάμε βγάζουμε σέλες ,εάν έχουμε και βάσει βαλίτσας λύνουμε 2 βίδες πίσω με torx 25
και άλλες 2 στο πλάι και μια στο κέντρο με torx 30
συνέχεια αφαιρούμε την βάση αυτή και προχωράμε ποιο βαθιά ...
.. αφαιρούμε 6 βίδες torx 25
και εξω ...
συνέχεια με 4 βίδες torx 30 επάνω και 2 στο πλάι στις βάσεις από τις βαλίτσες
και μια torx 25 της κλειδαριάς
έξω και αυτό το κομμάτι
Attachments
Τελευταία επεξεργασία: