Σήμερα είχα την ευκαιρία να κάνω test ride το νέο Stelvio. Βασικά πήγαινα για το Mandello καθώς λάτρης των sport touring αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο. Το είχα για σχεδόν μια ώρα. Καταρχήν να πω ότι η μηχανή είναι όμορφη. Για μένα πάντα. Και όλα τα μέρη τής φαίνονται αρκετά ποιοτικά. Με το που βάλεις μπροστά, καταλαβαίνεις τους κραδασμούς! Η μηχανή τρέμει ολόκληρη! Σε μαρσάρισμα σηκωνόταν η ανάρτηση! Πάμε στον κινητήρα. Δικύλινδρος που δουλεύει σαν τετρακύλινδρος. Εννοώ ότι η ροπή του είναι ψηλά. Μέχρι τις 5000 στροφές σχεδόν κοιμάται. Μετά δίνει συνέχεια μέχρι τον κόφτη! Δεν κρεμάει σε καμία περίπτωση απλά αν θες να το κυνηγήσεις, το δουλεύεις μόνο ψηλά. Απίστευτος ήχος με τη γνήσια εξάτμιση. Έχεις τρίτη με 2000 στροφές και ανοίγεις για προσπέραση και ακούς ένα πολυβόλο ενώ βλέπεις τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν! Πολύ καλή δουλειά με τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, στη ψηλή θέση με 150 και έχεις ησυχία! Με προβλημάτισε που έτρωγα πολύ αέρα όμως στα πόδια! Πρώτη φορά ένιωσα άβολα σε αυτό το σημείο σε μηχανή.. Από τα μεγάλα αρνητικά το σασμάν. Πολύ σκληρό και ασαφές. Χωρίς συμπλέκτη δοκίμασα λίγες φορές και ήταν πολύ καλύτερα. Και ΔΕΝ είχε qs. Το ανέφερα και μου είπαν ότι όλα τα Moto Gucci έτσι είναι! Την πίεσα λίγο σε επαρχιακό. Δε καταλάβαινε τίποτα , χώματα, λακούβες τα ισοπεδωνε όλα. Πολύ καλή δουλειά στις αναρτήσεις. Γενικά μια σύγχρονη on off με πολύ καλές επιδόσεις!
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk