Marc Marquez's first ride of 2022

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.168
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν και δεν ειμαι οπαδος του....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc_Marquez.jpg

Marquez: Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα
Για την χθεσινή μέρα στο Portimao

Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marc Marquez, επέστρεψε στην πίστα για πρώτη φορά μετά τον τραυματισμό του κατά την προπόνηση τον περασμένο Νοέμβριο.
Ο Marquez ολοκλήρωσε 65 γύρους στην πίστα του Portimao την Κυριακή, οδηγώντας ένα από τα μοντέλα παραγωγής RC213V-S της Honda.
Παρόλο που ο Marquez δεν οδηγούσε μοτοσυκλέτα προδιαγραφών MotoGP, χάρη στους περιοριστικούς κανόνες δοκιμών, μπόρεσε να οδηγήσει την επόμενη καλύτερη επιλογή, την RC213V-S που έχει χρησιμοποιήσει επανειλημμένα ενώ αξιολογούσε τη φυσική του κατάσταση καθώς ανάρρωνε από διάφορους τραυματισμούς τον περασμένο χρόνο.
Η δοκιμή επισημάνθηκε από τον αναβάτη της Repsol Honda ως το επόμενο βασικό βήμα στη διαδικασία ανάρρωσής του, αφού πρώτα οδήγησε μια μοτοσυκλέτα motocross στις αρχές της περασμένης εβδομάδας και ο Marquez ανέφερε πριν την Κυριακή ότι η βασική του παρατήρηση θα ήταν γύρω από το πώς θα επηρεαστεί η όρασή του στις μεγάλες ταχύτητες της πίστας και ο αντίκτυπος μιας ολόκληρης ημέρας πάνω στην μοτοσυκλέτα.

Ο Marquez δήλωσε ότι όλα είχαν πάει σύμφωνα με το σχέδιο, με το τεστ της Sepang του επόμενου μήνα να βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο καθώς ετοιμάζεται για μια πλήρη επιστροφή στα MotoGP.
"Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα με μια μοτοσυκλέτα στην πίστα και επίσης επειδή μπορέσαμε να επιβεβαιώσουμε τις αισθήσεις που είχα σε μια μοτοσυκλέτα motocross εδώ με τη μοτοσυκλέτα δρόμου", είπε. "Είναι υπέροχο συναίσθημα, μια αίσθηση ανακούφισης γιατί όταν οδηγούσα, δεν ένιωθα καμία ενόχληση με την όρασή μου".
"Εφόσον δεν έχω οδηγήσει τόσο καιρό, παρατήρησα ότι υστερώ σε κάποια θέματα φυσικής κατάστασης, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή δεν κατάφερα να κάνω τη συνηθισμένη μου προετοιμασία. Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, αλλά η θετική και θεμελιώδης σημασία αυτής της δοκιμής ήταν να επιβεβαιώσω την αίσθηση που είχα όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στη μοτοσυκλέτα motocross και να απολαύσω την καλή αίσθηση της ταχύτητας".

"Έχω ολοκληρώσει μια έντονη μέρα οδήγησης με μεγάλες διαδρομές, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα. Έχουμε δύο εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσουν οι δοκιμές στη Sepang, οπότε θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να εντατικοποιήσω τη φυσική μου προετοιμασία και να προπονηθώ στη μοτοσυκλέτα".


Πηγη www.motograndprix.gr

Και εγω δεν τον γουσταρω με τιποτα αλλα ειναι οδηγαρα ooops
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν και δεν ειμαι οπαδος του....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εγω θελω να λεγομαι αντικειμενικος φιλαλθος και δεν ..... σχολιαζω .....! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - Εξομολόγηση εκ βαθέων για το ταξίδι της αποκατάστασης του​

Ανοιχτό γράμμα από τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή στους οπαδούς του

Μέσω της εργοστασιακής ομάδας της Honda στο MotoGP, ο Marc Marquez μας ενημερώνει για την πορεία της αποκατάστασης του μετά από το τέταρτο χειρουργείο που έκανε στο δεξί του χέρι, αποκαλύπτοντας πολλές άγνωστες πτυχές της ιστορίας του, καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στους αγώνες στο γνωστό του κορυφαίο επίπεδο, δίχως να υποφέρει από πόνους και περιορισμούς.

“Έχω δεχτεί πολλά μηνύματα συμπαράστασης από εσάς, τους οπαδούς μου, και τα εκτιμώ ειδικά σε καταστάσεις σαν κι αυτή. Θέλω να σας ενημερώσω για τα νεότερα όσον αφορά στην αποκατάσταση μου.

Η πιθανότητα πως ίσως χρειαζόταν να υποβληθώ σε μια νέα εγχείρηση υπήρχε από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους. Εξετάζαμε το χέρι μου περιοδικά, για να δούμε την εξέλιξη του κατάγματος μετά από το τρίτο χειρουργείο. Όταν έφτασε η περίοδος των δοκιμαστικών λίγο πριν τη νέα σεζόν, ήθελα να πείσω τον εαυτό μου πως μπορούσα να το κάνω, με τη φράση «η δύναμη βρίσκεται στο μυαλό» να είναι το μότο μου. Όμως όταν ξεκίνησε η σεζόν, κατάλαβα πως οι περιορισμοί ήταν πολύ μεγάλοι. Ήθελα να συμμετάσχω σε ολόκληρη τη σεζόν, καθώς το κόκκαλο δεν είχε θρέψει 100% από την τρίτη επέμβαση, αλλά γνωρίζοντας παράλληλα τους περιορισμούς μου και κρύβοντας τη δυσφορία μου, ώστε να αποφεύγω τις καθημερινές ερωτήσεις. Μόνο όσοι ήταν ιδιαίτερα κοντά μου γνώριζαν την κατάσταση μου.

Η καθοριστική στιγμή ήρθε κοντά στο γαλλικό GP, όταν προετοιμαζόμασταν για μια αξονική τομογραφία. Πήραμε την απόφαση να προβούμε σε νέα επέμβαση. Το ότι η εγχείρηση έγινε στις Η.Π.Α., αποτέλεσε έκπληξη για εμένα, λόγω του τρόπου με τον οποίο είχαν σχεδιάσει την προεγχειρητική και την μετεγχειρητική περίοδο. Είναι πολύ διαφορετικά από ότι στην Ισπανία. Η μετεγχειρητική περίοδος ήταν πολύ γρήγορη, με έβγαλαν αμέσως από το νοσοκομείο, επιτρέποντας μου να πάρω το αεροπλάνο και να επιστρέψω σπίτι.

Αντίθετα, η προεγχειρητική περίοδος ήταν διεξοδικά σχεδιασμένη, και όλα έγιναν πολύ πριν.

Πριν την επέμβαση είχα καλή διάθεση, αλλά τις ώρες που ακολούθησαν αισθάνθηκα χειρότερα, λόγω της αναισθησίας και του πόνου. Ήμουν άσχημα για δύο με τρεις ημέρες, αλλά καθώς αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που είχα εγχειριστεί στο χέρι και ήξερα πώς θα νιώσω, γνώριζα πως ο πόνος ήταν φυσιολογικός και θα υποχωρούσε αργότερα.

Τώρα νιώθω αρκετά καλά, γιατί δεν έχω πόνο. Έχω ακόμα το χέρι μου ακινητοποιημένο (κρεμασμένο) και κάνω χαλαρές ασκήσεις παθητικής κινητικότητας. Αισθάνομαι ενθουσιασμένος γιατί η αίσθηση είναι καλή, και ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποκατάσταση μου μόλις οι γιατροί δώσουν το πράσινο φως, για να δω αν το χέρι μου λειτουργεί όπως πρέπει.

Για την ώρα είμαι γεμάτος ελπίδα. Με τον τρόπο που οδηγούσα και αγωνιζόμουν, δεν με έβλεπα να συμμετέχω σε αγώνες μοτοσυκλέτες για πολύ ακόμα –ίσως ένα με δύο χρόνια ακόμα. Μετά από την εγχείρηση στο Rochester, ελπίζω πως θα μπορέσω να αγωνιστώ χωρίς πόνο και να διασκεδάζω όπως πριν.

Περιμένω να κάνω μια ακτινογραφία την 6η εβδομάδα μετά την εγχείρηση. Ανάλογα με το αποτέλεσμα, θα επιλέξουμε το μονοπάτι για τη βέλτιστη αποκατάσταση. Μέχρι τότε, κάνω διακοπές, καθώς δεν μπορώ να ξεκινήσω την αποκατάσταση μου στο 100% ακόμα.

Για την ώρα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, και σχεδιάζω καλά την κάθε μέρα. Ξυπνάω νωρίς και περπατώ για μιάμιση ώρα. Μετά συνομιλώ τηλεφωνικά με την ομάδα και την οικογένεια μου, ή κάνω διάφορες δουλειές στο σπίτι. Το απόγευμα έχω ξεκινήσει χαλαρή γυμναστική σε πόδια και λίγο στο αριστερό μου χέρι.

Μερικές φορές σταματώ για να αναλογιστώ τα κίνητρα μου, και στην περίπτωση μου, αυτά προέρχονται από το πάθος και τον ενθουσιασμό μου. Διατηρούνται ίδια εδώ και πάνω από δέκα χρόνια. Στόχος μου είναι να μπορώ να αγωνίζομαι σε καλό επίπεδο, χωρίς να υποφέρω ή να πονάω.

Πρέπει να πω πως δεν είμαι μόνος στον δρόμο για την αποκατάσταση μου. Με υποστηρίζουν αναβάτες όπως ο Alex Criville, που βρέθηκε σε παρόμοια κατάσταση, ο Alberto Puig, που είναι ο άνθρωπος με τον οποίο έχω την πιο συχνή επαφή, καθώς είναι ο Team Manager της Repsol Honda Team, αλλά και ο Mick Doohan, καθώς είχε υποστεί πολλούς σοβαρούς τραυματισμούς. Είναι οι άνθρωποι που με συμβούλευσαν περισσότερο και τους ευχαριστώ για την υποστήριξη τους.

Υπάρχει ακόμα το παράδειγμα του Rafa Nadal στο τένις, που ακόμα κι όταν όλοι πίστευαν πως η καριέρα του είχε τελειώσει, κατάφερε να ξεπεράσει τον πόνο και να νικήσει ξανά. Ήμουν μαζί του στο τουρνουά Madrid Masters 1000. Ξέρω όλα όσα υπέφερε και είναι σημείο αναφοράς για μένα, καθώς αν και δεν είναι στην καλύτερη φόρμα του, είναι ικανός να κερδίζει τουρνουά όπως το Roland Garros. Θυμάμαι πως σε μια συνέντευξη τύπου, παραδέχθηκε πως ο πόνος άλλαξε τη διάθεση του, και αυτό το καταλαβαίνω καλά.

Πριν σας αποχαιρετίσω, θέλω να σας ευχαριστήσω ξανά για την υποστήριξη που δέχθηκα από όλους σας. Υπόσχομαι πως θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να αγωνιστώ ξανά και να μοιραστώ καλές στιγμές μαζί σας.
ΜΜ93.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez – Ο μακρύς δρόμος της επιστροφής ξεκινά​

Ο πολύπαθος αναβάτης του HRC φαίνεται πως μετά τα χειρουργεία είναι έτοιμος για το επόμενο στάδιο, εκείνο της φυσιοθεραπείας.
Ο πρώτος αγώνας του 2020 ήταν η αρχή του κακού για τον Ισπανό πολυπροωταθλητή, με τον βαρύ τραυματισμό στο δεξί του χέρι να ακολουθείται από χείριστη μετεγχειρητική διαχείριση. Η όλη κατάσταση επέφερε συνολικά όχι μόνο 4 επεμβάσεις αλλά και την εγκατάλειψη και του αγωνιστικού 2022.

Έξι εβδομάδες μετά το πλέον πρόσφατο χειρουργείο ωστόσο, η εικόνα είναι ενθαρρυντική, με το ιατρικό team απαρτιζόμενο από τους Dr. Joaquin Sánchez Sotelo, Dr. Samuel Antuña και Dr. Angel Cotorro να είναι ικανοποιημένο από την εξέλιξη του χειρουργείου.
Τα νέα από το μετεγχειρητικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο Ruber Internacional Hospital της Μαδρίτης είναι τόσο θετικά, που πλέον ανοίγεται ο δρόμος για φυσιοθεραπείες και προπονήσεις, τα δυο απαραίτητα συστατικά που θα χρειαστεί το «Μυρμήγκι» ώστε να ξαναβρεθεί στην κορυφή.

«Έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα στη διαδικασία της ανάκαμψης. Με αυτό το δεύτερο τσεκ απ, οι γιατροί επιβεβαίωσαν πως ο βραχίονας δένει σωστά, επομένως μπορούμε να ξεκινήσουμε φυσιοθεραπεία στο δεξί χέρι και αερόβια προπόνηση. Είμαι ενθουσιασμένος που μπορώ να ανακτώ την κίνηση του χεριού μου, προοδεύοντας στην επιστροφή μου και θέλω να ευχαριστήσω για αυτό όλη την ιατρική ομάδα για τη θεραπεία και την προσοχή τους», δήλωσε ο Marc Marquez.
Με τη σειρά του, ο Dr. Sanchez Sotelo, πρόεδρος του χειρουργικού τμήματος Ώμου και Αγκώνα της κλινικής Mayo, δήλωσε: «Στον ιατρικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο Marc Marquez, έξι εβδομάδες μετά την επέμβαση στο δεξί βραχίονα, επιβεβαιώνεται καλή κλινική και ακτινολογική εξέλιξη, που επιτρέπει πρόοδο στο πρόγραμμα κίνησης και ενδυνάμωσης του δεξιού του χεριού. Ο ασθενής θα υποβληθεί σε επανέλεγχο εντός των επόμενων 6 εβδομάδων».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Doohan: O Marc Marquez θα κερδίσει ξανά

Ο Marc Marquez ευχαρίστησε πρόσφατα δημόσια τον Mick Doohan – πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή με τη Honda από το 1994 έως το 1998, με 54 νίκες στα Grand Prix – για την ηθική του υποστήριξη κατά τη διάρκεια αυτής της μακράς περιόδου με όλες τις χειρουργικές επεμβάσεις του.
Ο Αυστραλός αναβάτης, ο οποίος εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους αναβάτες της Honda, εμφανίζεται κάθε τόσο στα Grand Prix. Διατηρεί φιλική σχέση με τον "Magic Marc" και δεν είναι η πρώτη φορά που ο Marquez παραδέχεται ότι παρακινήθηκε από τον Doohan, ο οποίος είχε επίσης επιστρέψει για να κερδίσει μετά από ένα σοβαρό ατύχημα στο Assen.
"Δεν νομίζω ότι είχα πολλά να κάνω με την ανάρρωσή του, ειλικρινά", εξήγησε σεμνά ο Doohan σε συνέντευξή του στην AS. "Μιλάμε για χρόνια λόγω της σχέσης μου με τη Honda. Το πρώτο μου μέλημα είναι η ασφάλειά του, η υγεία του, η ζωή του μετά τους αγώνες. Γιατί οι αγώνες, όταν τους βλέπουμε προοπτικά, είναι μόνο ένα μικρό μέρος της ζωής μας. Τώρα έχουμε μιλήσει αρκετές φορές, πιο συχνά από τον τραυματισμό του πριν από μερικά χρόνια. Ο τραυματισμός που έπαθα εγώ και αυτός που έπαθε δεν συγκρίνονται αλλά, ψυχολογικά, έχεις τις ίδιες σκέψεις. Νομίζω ότι προσπαθώ να τον διευκολύνω να τα χωνέψει όλα αυτά μέσα από την εμπειρία κάποιου που έχει ζήσει κάτι αντίστοιχο".
Ο Mick κατάφερε να σώσει το πόδι του χάρη στην επέμβαση του Δρ. Costa και ανέβηκε ξανά στη μοτοσυκλέτα για να προσπαθήσει να κερδίσει τον τίτλο που τελικά πήγε στον Rainey. Για τον Marc, ήταν μια σειρά από λάθη, μετά από μια προφανώς ανεπιτυχή χειρουργική επέμβαση στο δεξιό βραχιόνιο, που τον απομάκρυνε από τους αγώνες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πώς νιώθει ένας πρωταθλητής σε μια τέτοια κατάσταση; Ο Mick Doohan ξέρει.
"Ο Marc είναι ξεκάθαρα πολύ γρήγορος και ψυχικά δυνατός. Αυτό που νιώθει είναι απογοήτευση. Η απογοήτευση του ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί όπως παλιά. Γι' αυτό είμαι σίγουρος ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να συνέλθει, να διορθωθεί το χέρι του με τον σωστό τρόπο και να επιστρέψει στα καλύτερά του. Τότε θα μπορέσει να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα με τον τρόπο που χρειάζεται να την οδηγήσει, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλειά του και να κερδίσει ξανά".
Θα τα καταφέρει όμως; Αυτή είναι η ερώτηση που κάνουν όλοι.
"Δεν είναι εύκολο, ποτέ δεν είναι εύκολο. Ο αθλητισμός δεν περιμένει κανέναν", είπε ο Mick. "Αλλά έχει ήδη δείξει ότι μπορεί να κερδίζει αγώνες με ένα χέρι. Κέρδισε έξι πρωταθλήματα MotoGP και δεν μπορείς να πάρεις αυτό το αποτέλεσμα αν είσαι *****ός. Είναι ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών. Είναι είκοσι εννέα ετών. Είναι ακόμα νέος. Αν είναι σωματικά ικανός, αν μπορεί να αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο, αν κερδίζει ήδη μόνο με ένα χέρι... Νομίζω ότι θα τα καταφέρει με δύο χέρια και δύο πόδια".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda θέλει τον Marc Marquez στη δοκιμή του Misano στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου​

Από τον BikerSpirit

Η επανεμφάνιση του Marc Marquez μπορεί να είναι πολύ πιο κοντά από ό,τι σχεδόν όλοι θα μπορούσαν να φανταστούν.

Ακόμη περισσότερο αφού ακούσαμε τον ίδιο τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να λέει αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αυστρία ότι φιλοδοξεί να τρέξει “έναν αγώνα” στο υπόλοιπο της χρονιάς.

O Marquez θα υποβληθεί σε κρίσιμο ιατρικό έλεγχο στις 25 ή 26 Αυγούστου, αυτή την εβδομάδα, κατά τον οποίο θα πραγματοποιηθεί αξονική τομογραφία για να επιβεβαιωθεί ότι το οστό που χειρουργήθηκε τον Ιούνιο, για τέταρτη φορά, έχει κολλήσει οριστικά.

Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, ο Alberto Puig , διευθυντής της ομάδας HRC, ελπίζει ότι ο οδηγός μπορεί να είναι παρών στη δοκιμή που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Grand Prix του Misano , σε δύο εβδομάδες.

Ο Alberto Puig , διευθυντής της Repsol Honda, μιλώντας στο DAZN, στην εκπομπή του Jorge Lorenzo και του Carlos Checa μαζί με τον Ernest Riveras, εκτός της ανάλυσης που έκανε για την δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η Hoda, διαβεβαίωσε πως περιμένουν τον Marc για το τεστ MotoGP που θα διεξαχθεί στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου στο Misano.

«Θα ήταν πρόβλημα αν δεν ήταν εκεί για το τεστ στο Misano.»

«Ακολουθήθηκαν όλα τα βήματα που είπαν οι γιατροί μετά την επέμβαση. Αυτή την εβδομάδα θα κάνουν αξονική τομογραφία και οι γιατροί μας είπαν ότι “Αν το κόκκαλο είναι καλά, αφυπνιστείτε”. Ας δούμε πώς θα είναι το κόκαλο»

«Προσωπικά πιστεύω ότι για τον αγώνα στο Misano δεν θα είναι εκεί, αλλά μπορεί να είναι εκεί για τη δοκιμή, και ακόμα κι αν δεν είναι να κάνει 100 γύρους την ημέρα, αλλά αν μπορεί να κάνει τέσσερις εξόδους και να μας πει “ναι, όχι ή αυτό πως φαίνεται”. Είναι πολύ σημαντικό.»,
τόνισε.

Για τη Honda είναι ζωτικής σημασίας ο αναβάτης να μπορεί να δώσει τον τόνο για να δουλέψει με τη μοτοσυκλέτα του επόμενου έτους.

«Αν δεν είναι στο τεστ Misano, θα είναι περισσότερο το ίδιο, αφού δεν τον έχουμε στα τεστ εδώ και πολύ καιρό και θα είναι και πάλι περίπλοκο.»

Για τη Honda, η αναμονή του Marc στο τέλος της σεζόν ή για το τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο αργεί.

«Κανονικά το τεστ Misano είναι πολύ σημαντικό για την προετοιμασία ενός πρωτότυπου για το τεστ της Βαλένθια, αν ο Marc δεν είναι στο Misano, θα πάμε και πάλι στα τυφλά όπως ήμασταν μέχρι τώρα.»

«Πάντα είχαμε έναν αναβάτη που καθόριζε την πορεία, αυτός που γνωρίζει περισσότερο αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι ο Marc, λόγω του χρόνου που οδηγούσε και της ποιότητας των αγώνων που έκανε. Δεν είναι ότι οι άλλοι αναβάτες δεν καταλαβαίνουν την μοτοσυκλέτα, αλλά αυτός που την καταλαβαίνει πραγματικά είναι αυτός που έχει κερδίσει τις περισσότερες φορές με αυτή την μοτοσυκλέτα. Αν δεν είναι εκεί, δεν είναι δικαιολογία, αλλά δυσκολεύει τη δουλειά μας»,
είπε ο Puig.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - Ξεκινά προπονήσεις με μοτοσυκλέτα​

Πήρε το πράσινο φως από τους γιατρούς

Μετά από τις τελευταίες ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη, ο Marc Marquez πήρε το πράσινο φως για να ξεκινήσει ξανά τις προπονήσεις με μοτοσυκλέτα.

Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα ακόμα ιατρικό τεστ στο νοσοκομείο Ruber Internacional Hospital της Μαδρίτης. Η ιατρική του ομάδα που αποτελείται από τους γιατρούς Joaquin Sanchez Sotelo, Samuel Antuña και Angel Cotorro, δήλωσε ικανοποιημένη με την πορεία της ανάρρωσης του δεξιού βραχιόνιου οστού του.

Έτσι οι γιατροί του έδωσαν την έγκριση τους ώστε ο Marquez να εντατικοποιήσει την προπόνηση του, προσθέτοντας περισσότερα βάρη και εισάγοντας μεγαλύτερη ποικιλία στο πρόγραμμα ασκήσεων του.

Παράλληλα, συμφώνησαν να ξεκινήσει προπονήσεις με μοτοσυκλέτα, ώστε να διαπιστωθεί καλύτερα, και στο ζητούμενο αντικείμενο, η πρόοδος της ανάρρωσης του χεριού του.

Μέσα από τα παραπάνω βήματα ο Marquez και η Repsol Honda Team θα εκτιμήσουν την κατάσταση και θα σχεδιάσουν τα επόμενα απαραίτητα βήματα στην πορεία αποκατάστασης του Ισπανού.

Δρ Joaquin Sanchez Sotelo: "Είχα την ευκαιρία να εξετάσω τον Marc Marquez σχετικά με την πορεία του χειρουργημένου του χεριού στη Mayo Clinic. Ευτυχώς, ο Marc Marquez ανέκτησε μεγάλη καμπύλη κίνησης, και ανάρρωσε καλά και από μυικής άποψης. Επιπλέον εξετάστηκε μέσω ακτινογραφίας και αξονικής τομογραφίας, με αμφότερες τις εξετάσεις να δείχνουν πλήρη ανασύνθεση του οστού.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Marquez στην πρώτη του προπόνηση με μοτοσυκλέτα στο Aragon μετά την τελευταία του εγχείρηση​

Από τον BikerSpirit

Ο Marc Marquez με φωτογραφίες και ένα τεράστιο χαμόγελο μας γνωστοποίησε μέσω των Social Media ότι οδηγεί και πάλι μοτοσυκλέτα.

Με μία CBR 600 βρέθηκε ο Ισπανός στην πίστα του Aragon μετα την 4η και τελευταία καθοριστική εγχείρηση στο χέρι του!

Ο ίδιος έγραψε: «Σήμερα δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω Μετά από μια τεράστια προσπάθεια είμαι ξανά πάνω σε μια μοτοσυκλέτα. Ευχαριστώ όλους εσάς που πάντα με πιέζετε! Ας συνεχίσουμε έτσι»

Ο στόχος του Marquez είναι να είναι σε καλό δρόμο στις δοκιμές μετά το gp στο Misano που έχουν προγραμματιστεί για τις 6 και 7 Σεπτεμβρίου για να δώσει μια κατεύθυνση στην ανάπτυξη του επόμενου RC213V.




Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marquez_return.jpg

Είναι επίσημο!
Ο Marc Marquez επιστρέφει στην Aragon


Έχοντας ολοκληρώσει μια γόνιμη διήμερη δοκιμή στο Misano και συνεxίζοντας την εντατική προπόνηση στο σπίτι, ο Marc Marquez και η Repsol Honda Team έχουν ορίσει την ημερομηνία για την επιστροφή του: το Grand Prix της Αραγονίας.

110 ημέρες αφότου αγωνίστηκε για τελευταία φορά με μοτοσυκλέτα MotoGP στο Ιταλικό Grand Prix στις 29 Μαΐου, ο Marc Marquez θα επιστρέψει στους αγώνες αυτό το Σαββατοκύριακο στο MotorLand Aragon. Από τότε που υποβλήθηκε σε μια επιτυχημένη τέταρτη επέμβαση στο δεξί βραχιόνιο οστό, ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ακολούθησε τις αυστηρές οδηγίες της ιατρικής του ομάδας προκειμένου να διευκολύνει την πλήρη ανάρρωση. Μετά από πολυάριθμους ελέγχους, διαβουλεύσεις και εξετάσεις, όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι ικανοποιημένοι με την ανάρρωση και ο Marc Marquez θα κάνει τώρα το επόμενο βήμα στην αποκατάστασή του – επιστρέφοντας στους αγώνες.
Ο στόχος για το Σαββατοκύριακο θα είναι να συνεχιστεί η βελτίωση της φυσικής κατάστασης του Marquez και η αξιολόγηση της απόδοσής του κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου και ενός αγώνα Grand Prix. Γεννημένος στην Cervera, η MotorLand Aragon μπορεί πραγματικά να θεωρηθεί ως εντός έδρας αγώνας για τον Marquez και οι οπαδοί της πατρίδας του ανέκαθεν βοηθούσαν στην ενίσχυση της απόδοσής του στην πίστα.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Marc Marquez είναι πλέον μέλος ενός «κλειστού κλαμπ»​

Με άλλους τρεις αναβάτες​




357 ημέρες μετά την τελευταία του εμφάνιση στο βάθρο, ο Marc Marquez έγινε μόλις ο τέταρτος αναβάτης στην ιστορία που ανεβαίνει 100 φορές στο podium των νικητών της κορυφαίας κατηγορίας
Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπαίνει στο «κλειστό κλαμπ» που έφτασε αυτό το νούμερο στο MotoGP, μετά τους Valentino Rossi, Jorge Lorenzo και Dani Pedrosa.
Σε 152 εκκινήσεις, ο Marquez έχει 59 νίκες και τερμάτισε στην πρώτη τριάδα στο 65% των αγώνων του στην κορυφαία κατηγορία. Η δεύτερη θέση στον αγώνα του Phillip Island τον φέρνει μαζί με τον Ισπανό θρύλο Angel Nieto, με 139 βάθρα σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc_Marquez_.jpg

Marc Marquez: Ακόμα δεν έχω την δύναμη που θέλω
Αλλά νιώθω όλο και καλύτερα


Ο Marc Marquez μπορεί να μην είναι στο επίπεδο που στοχεύει πριν από μια πολυαναμενόμενη σεζόν το 2023, ωστόσο, ο αναβάτης της Honda αισθάνεται «όλο και καλύτερα» μετά την επιστροφή του στη δράση τον περασμένο μήνα.
Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο οποίος έχει ήδη τρεις στιγμές που ξεχώρισαν από την επιστροφή του - pole position στο Motegi, βάθρο στο Phillip Island και μια πρώτη σειρά εκκίνησης στη Sepang - ήταν πολύ πιο κοντά στον Marquez που είδαμε πριν υποστεί τον τραυματισμό του δεξιού ώμου στη Jerez το 2020.
Ο Marquez φαινόταν οτι δεν θα κατάφερνε να προκριθεί από τις ΚΑΤ1 στη Sepang πριν από έναν υπέροχο γύρο που τον είδε να προηγείται του Jack Miller και να παίρνει την δεύτερη θέση.
Ο αναβάτης της Repsol Honda στη συνέχεια επανέλαβε αυτή την προσπάθεια λίγα λεπτά αργότερα στις ΚΑΤ2, παρά το γεγονός ότι είδε το σημείο αναφοράς του, τον Francesco Bagnaia, να πέφτει ακριβώς μπροστά του.

Αν και ο ρυθμός του αγώνα του δεν ήταν αρκετός για να διεκδικήσει το βάθρο, ο Marquez πήρε μια σταθερή έβδομη θέση.
Μιλώντας για τη φυσική του κατάσταση με έναν μόνο γύρο του Πρωταθλήματος να έχει απομείνει, ο Marquez ανέφερε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για τη φυσική μου κατάσταση. Βήμα-βήμα αισθάνομαι όλο και καλύτερα, βήμα-βήμα μπορώ να παίξω περισσότερο με τη μοτοσυκλέτα και βήμα-βήμα μπορώ να απορροφήσω καλύτερα τα προβλήματα της μοτοσυκλέτας".
"Αυτό ήταν κάτι που τα τελευταία δύο χρόνια δεν μπορούσα να κάνω. Για αυτό είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος".
Παρά τα θετικά σημάδια, ο Marquez παραδέχτηκε ότι παραμένει αρκετά μακριά από το να φτάσει στο επίπεδο που θέλει και χρειάζεται για να είναι ανταγωνιστικός σε σταθερή βάση.

Ο Iσπανός αναβάτης, ο οποίος εθεάθη να έχει πολλές διαφορετικές θέσεις οδήγησης στη μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων του περασμένου Σαββατοκύριακου για να πετύχει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, αστειεύτηκε ότι ήθελε να δει πώς ήταν η θέση του σώματός του πριν συνεχίσει να λέει ότι η ισορροπία του σώματός του «δεν είναι τέλεια» προς το παρόν.
"Δεν ξέρω! Θέλω να δω αυτές τις φωτογραφίες", γέλασε ο Marquez. "Αλλά ακόμα δεν έχω την δύναμη που θέλω. Ο μυς εξακολουθεί να μην λειτουργεί με τον καλύτερο τρόπο στο δεξί χέρι".
"Ακόμα δεν λειτουργεί τέλεια. Αυτό τον χειμώνα πρέπει να πάρουμε το μέγιστο από αυτό το χέρι, αλλά στα σκληρά σημεία φρένων πρέπει ακόμα να βρω τον τρόπο για να έχω τη σωστή ισορροπία του σώματος. Ακόμα η ισορροπία του σώματός μου δεν είναι η τέλεια και εξακολουθεί να είναι μια δουλειά που πρέπει να κάνουμε αυτόν τον χειμώνα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Márquez: “Με αυτή την μοτοσυκλέτα δεν μπορούμε να παλέψουμε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα”​


Ο Marc Márquez ολοκλήρωσε την ημέρα των δοκιμών πριν από τη σεζόν 2023 στη Βαλένθια απολύτως απογοητευμένος με αυτό που του έδωσε η Honda.
Μάλιστα δεν δίστασε καθόλου όταν αξιολόγησε αυτό που δοκίμασε στη δοκιμή MotoGP της Βαλένθια. Οδήγησε το νέο πρωτότυπο και δεν πείστηκε. Ξέρει ότι όλα θα παιχτούν «με μια ευκαιρία μόνο» στις δοκιμές της Sepang τον Φεβρουάριο.
«Στο Misano ήμουν χαρούμενος για τον εαυτό μου, γιατί οδηγούσα ξανά και το χέρι αντέδρασε καλά. Εδώ ήταν μια δοκιμή της μοτοσυκλέτας, απλά έδωσα τα σχόλια και θα ήθελα να είχα περισσότερα. Ήθελα ένα βήμα λίγο μεγαλύτερο Δεν ήταν έτσι. Αλλά ήταν ήδη λίγο… όχι αυτό που περίμενε κανείς, γιατί πάντα περιμένεις περισσότερα, αλλά μου είπαν ήδη ότι θα κάνουν ένα ακόμη βήμα για τη Μαλαισία, τον Φεβρουάριο, αλλά ένα βήμα δεν φτάνει. Πρέπει να κάνουν δύο».
«Πάντα θέλεις όλο και περισσότερα. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος γιατί η Honda δουλεύει, προσπαθούν και έχουν φέρει μια νέα μοτοσυκλέτα, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα αν θέλουμε να παλέψουμε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Με αυτή την μοτοσυκλέτα που έχουμε εδώ, δεν μπορούμε να παλέψουμε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».
«Εδώ δοκιμάσαμε μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα με μικρές αλλαγές στον κινητήρα, το πλαίσιο, την αεροδυναμική, αλλά ο χαρακτήρας, η ιδέα, τα προβλήματα της μοτοσυκλέτας έμοιαζαν πολύ με αυτά της φετινής χρονιάς, αυτό που βελτιώθηκε από τη μια πλευρά χειροτέρεψε από την άλλη. Πρέπει να το καταλάβουν για να βελτιωθούν για τον Φεβρουάριο.»
«Για να πάρετε μια ιδέα, οι χρόνοι με μεταχειρισμένο λάστιχο ήταν πολύ παρόμοιοι με την παλιά μοτοσυκλέτα, ήταν γρήγοροι, χαμηλά στο 1:31, αλλά είμαστε σε μια από τις πίστες που ταιριάζει στο στυλ μου. Το πρόβλημα που έχουμε δεν είναι τόσο πολύ σε αυτό το σιρκουί, αλλά σε όλα τα αλλα, ξέρω πώς να αναγνωρίσω τα προβλήματα γρήγορα και το πρόβλημα είναι το ίδιο».
«Θέλω να πιστεύω ότι αυτό είναι απλώς ένα πρώτο βήμα προς τη δοκιμή του Φεβρουαρίου. Αλλά η κατεύθυνση είναι πολύ παρόμοια με αυτή που έχουμε τώρα, η αίσθηση είναι ότι είναι λίγο διαφορετική, παρόμοια με το 2021-2022, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα, καλύτερο κινητήρα, περισσότερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, περισσότερα πράγματα που να δουλεύουν σωστά. Πάντα θέλεις περισσότερα, δεν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος γιατί η Honda δουλεύει, προσπαθούν, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα αν θέλουμε να παλέψουμε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Δεν αρκεί να κερδίσεις»,
προειδοποίησε.
«Μπορείς να το ρισκάρεις αν ξέρεις την κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή, δεν ξέρω ακριβώς… Νομίζω ότι το έχουν λίγο πολύ καθαρό, αλλά δεν μπορείς να ρισκάρεις να “πυροβολήσεις” στον αέρα. Ξέρεις ότι είναι πυροβολισμός και στη Μαλαισία θα είναι One shot. Αυτή η μοτοσυκλέτα που θα έρθει εκεί θα είναι αυτή με την οποία θα αγωνιζόμαστε όλο το χρόνο. Πρέπει να αποφασίσουν. Τους έχω πει ότι δεν με νοιάζει αν ο μπροστινός τροχός είναι πίσω και το πίσω μέρος είναι μπροστά. Θέλω μια μοτοσυκλέτα που να πηγαίνει καλύτερα και αυτό είναι όλο. Ή να είναι σε επίπεδο για να κερδίσω.»

Πώς είδε τον Mir και τον Rins με τη Honda.
«Ο Μιρ ολισθαίνει; Θεαματικό, αλλά όχι πολύ αποτελεσματικό. Όταν βγάζεις καπνό από το ελαστικό… κάνεις έναν γύρο με το *****ό, αλλά δεν είναι ο τρόπος να οδηγείς ένα MotoGP και το ξέρει, γιατί είναι ένας πρωταθλητής.»
«Ο Mir είναι ένας ταλαντούχος τύπος, ο Rins κέρδισε τον τελευταίο αγώνα, θα καταλήξουν να προσαρμοστούν σίγουρα, θα πάνε γρήγορα, αλλά όταν προέρχεσαι από μια τόσο διαφορετική μοτοσυκλέτα χρειάζεσαι χρόνο. Για μένα ήταν σημαντικό να ακούσω τα πρώτα σχόλια, γιατί έρχονται και δεν έχουν ελαττώματα, ήταν ενδιαφέροντα».


«Ο Mir είναι ένας ταλαντούχος τύπος. Ο Rins επίσης. Ήταν ο νικητής του τελευταίου αγώνα εδώ, με άλλη μοτοσυκλέτα. Θα προσαρμοστούν τελικά, είμαι σίγουρος ότι θα προσαρμοστούν και θα πάνε γρήγορα, αλλά όταν έρχεσαι από μια τόσο διαφορετική μοτοσυκλέτα απαιτεί χρόνο. Αλλά, για μένα, ήταν σημαντικό να ακούσω τα πρώτα σχόλια, γιατί έρχονται από άλλη μοτοσυκλέτα και δεν ξέρουν τα ελαττώματα της Honda, αλλά τα πρώτα σχόλια ήταν ενδιαφέροντα.»
«Ήρθαν να ακούσουν. Υπήρχαν διαφορετικά μικροπράγματα, αλλά ο υπεύθυνος κάθε περιοχής έχει έρθει. Αντί να είναι κάποιος εκεί και να τους το δείξει και να τους το περάσει, ε, ήρθε ο υπεύθυνος για κάθε πράγμα και σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα ή να ακούσουν και να δουλέψουν αυτόν τον χειμώνα, που ήταν ο στόχος αυτής της δοκιμής, αυτού του πρώτου πρωτότυπου, αλλά έχουν ήδη δει ότι πρέπει να γίνει ένα ακόμη βήμα».
«Ήρθαν να ακούσουν και το σημαντικό είναι ότι ήρθε ο υπεύθυνος κάθε γκαράζ, για να καταλάβει τι χρειάζεται και να δουλέψει φέτος τον χειμώνα, έχουν ήδη δει ότι πρέπει να κάνουν ένα βήμα παραπέρα».
«Πρέπει να κάνουν άλλα δύο βήματα».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Πες οτι εχεις χασει το θαρρος σου λογω του χεριου σου και της ολης καταστασης εξαιτιας του (και φυσιολογικο ειναι κατ εμε) και ασε την μοτοσυκλετα τωρα. Προφανως θα εφαρμοσεις το μοτό του συμπατριωτη σου του Γιωργου του Λορενθο το "Οι αλλοι φταινε" eye
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Πες οτι εχεις χασει το θαρρος σου λογω του χεριου σου και της ολης καταστασης εξαιτιας του (και φυσιολογικο ειναι κατ εμε) και ασε την μοτοσυκλετα τωρα. Προφανως θα εφαρμοσεις το μοτό του συμπατριωτη σου του Γιωργου του Λορενθο το "Οι αλλοι φταινε" eye
οχι ακριβως.......το μηχανακι ειναι εντελως μπουρδελο απλως και οτι εσωσε φετος το εσωσε το ταλεντο του μαρκεθ οπου αγωνιστηκε.....ο αδερφος του στις δηλωσεις του, που μετακινηθηκε στην ντουκατι,δηλωσε εντυπωσιασμενος απ το ποσο καλυτερα αισθανεται και ο εσπαργκαρο που γυρισε κτμ ειναι με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια...ολη η αγωνιστικη χρονια της χοντα ειναι καθρεπτης!!!!!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Mια απ' τα ίδια με την γιαμαπα.
Εδώ η Suzuki που από τα μέσα σχεδόν είπε ότι φεύγει και είχε καλύτερο μηχανάκι και από τους δύο μεγάλους Ιάπωνες,χωρίς καθόλου εξέλιξη η αναβαθμίσεις.
Κάπου το έχασαν το παιχνίδι.
Η γιαμαπα έκοψε την δορυφορική τής.
Η Honda. την έχει αλλά για πόσο ακόμα?
Υποτίθεται το ένα δορυφορικό ( rins ) θα είναι εργοστασιακό και το άλλο θα είναι το φετινό με κάποιες ψιλοδιαφορες.
Άρα αφού και ο mm λέει ότι είναι μπ@@ρδελο ,που θα πάει το πράμα?
Προβλέπω σε.λιγ.α χρόνια ενιαίο φτουκατι - πραπριλια.
 
Top Bottom