KTM's 790 Adventure concept...

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εμενα δεν μου αρέ....Και τώρα βαρουτε ολοι μαζι....
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Καλό και αγιο το 790 και αλλα και εκεινο το 390 adventure το ρημάδι που είναι?
Με προλαβες... Λογικα κατα το 2020 θα το δουμε
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
με βαση τα 93 αλογα που δυναμομετρηθηκε το duke
με βαση τα κιλα που μαλλον ειναι 20 κατω απο 990


κυριοι ο διαδοχος του πολυαγαπημενου 990 σημερα ντεπουταρει....
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
KTM 790 ADVENTURE & R 2019 στην EICMA

Φονέας γιγάντων

“To ζητήσατε, το φτιάξαμε”, λέει η ΚΤΜ για το νέο 790 Adventure. Μας λέει επίσης πως είναι εξίσου ευτυχισμένο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, κι αυτό για την έκδοση Adventure, που είναι προσανατολισμένη περισσότερο για γενική χρήση, ενώ υπάρχει και η έκδοση Adventure R, ακόμα πιο χωματερή.

Ο παράλληλος δικύλινδρος των 799cc που ήδη έχουμε δει στο Duke, αλλά με αλλαγές στην διαχείρισή του για να αποδίδει την ροπή του χαμηλότερα, παράγει 95ΗΡ/8.000 και 9kgm ροπής στις 6.600. Είναι ο μικρότερος σε διαστάσεις κινητήρας στην κατηγορία, κάτι που βοηθά συνολικά την σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Έτσι, το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων είναι χαμηλά τοποθετημένο, και δίνει μια αυτονομία της τάξης των 450km, όπως και χαμηλό ύψος σέλας (830/850mm στο Adventure, 880 στο Adventure R). Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι πως στο πάνω μέρος του είναι στενό, κάτι που βοηθά τις κινήσεις του αναβάτη όταν οδηγεί, ειδικά στο χώμα. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος, και η οδήγησή του γίνεται με ντίζα και όχι υδραυλικά.

Το πλαίσιο, αλλά και το υποπλαίσιο, είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, με το πρώτο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, και το δεύτερο να είναι αρκετά ανθεκτικό για να κουβαλάει δύο άτομα με τις αποσκευές τους. Στο Adventure η γεωμετρία είναι ελαφρά πιο γρήγορη σε σχέση με το Adventure R, και το μεταξόνιο λίγο μικρότερο. Το R έχει και τρία εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στα 26,3. Το βάρος ανακοινώνεται στα 189kg και για τις δύο εκδόσεις, χωρίς καύσιμο, ενώ με γεμάτο ρεζερβουάρ ανεβαίνει στα 203.

Οι αναρτήσεις της WP, upside down μπροστά (48mm στο R, 43 στο Adventure) και PDS πίσω χωρίς μοχλικό, έχουν διαδρομές 200mm (R: 240), ενώ οι τροχοί και στα δύο μοντέλα έχουν τις κλασικές χωματερές διαστάσεις των 21/18 ιντσών, με ελαστικά 90/90-21 και 150/70-18 Avon Trailrider για το Adventure και Metzeler Karoo III για το R. Το R έχει και ψηλό φτερό, που δεν στομώνει στις λάσπες. Την επιβράδυνση φροντίζουν δύο δίσκοι των 320mm μπροστά, με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, κι ένας 260mm πίσω. Το ABS είναι το 9.1ΜΡ της Bosch, με λειτουργία cornering και δυνατότητα απενεργοποίησης.

Η φιλοσοφία της ΚΤΜ στα ηλεκτρονικά είναι πως πρέπει να σου επιτρέπουν να απολαμβάνεις τις επιδόσεις, χωρίς να στερούν την χαρά της οδήγησης. Υπάρχουν τα Street, Offroad και Rain riding modes, όπως και το έξτρα Rally mode, που αλλάζουν τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα, την ρύθμιση του traction control και ανάλογα με το mode, την μέγιστη ισχύ. Η έγχρωμη οθόνη TFT των 5" μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να βλέπει ο αναβάτης τις πληροφορίες, κι από κει, με το σύστημα KTM MY RIDE μπορείς να ασχολείσαι με το τηλέφωνο ή την μουσική, κι αν έχεις την έξτρα εφαρμογή, να κάνεις πλοήγηση με οπτικές και ακουστικές οδηγίες.

Η ΚΤΜ μας λέει επίσης πως τα 790 Adventure έχουν εξελιχθεί παρέα με το KTM 450 RALLY, που ενσωματώνει την πείρα από τις 17 της νίκες στο Dakar, και το video της παρουσίασης στην EICMA έδειχνε τον Marc Coma να κάνει… αυτό που ξέρει, αδιαφορώντας αν ήταν πάνω στο 450 ή στο 790.

Βασίλης Καραχάλιος
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-790-adventure-r-2019-stin-eicma-video


GS is the best way to lot of time on the roads
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Πλήρης υγρών 203 κιλά !!!!!!!!!!!!!

GS is the best way to lot of time on the roads
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
ασχημούτσικο είναι αλλά νομίζω πως ήρθε για να καθαρίσει τους τελευταίους καννίβαλους των 990. Τα ηλεκτρονικά τους πλέον σε πηγαίνουν σε άλλη εποχή και πραγματικά κάνουν την οδήγηση πολύ απολαυστική. Αυτό που δεν καταλαίνω είναι η συμπλέκτης με ντίζα..??? ΜΑ ΓΙΑΤΙ??

Πάντως τουλάχιστον για τη χώρα μας έχω την εντύπωση πως θα δούμε πολλά τέτοια στον δρόμο.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Για το 390 adventure: "To ζητήσατε; Σας γράψαμε!"

Καλό το 790 adventure, ελπίζω να μην τιμολογηθει στην Ελλάδα όπως και το 790 duke, ώστε να το πάρει και κανένας...
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Για το 390 adventure: "To ζητήσατε; Σας γράψαμε!"

Καλό το 790 adventure, ελπίζω να μην τιμολογηθει στην Ελλάδα όπως και το 790 duke, ώστε να το πάρει και κανένας...

κάτω από 13.000 δεν παίζει! αυτά διαβάζω από "αριστερά-δεξιά". Και εννοείται πως το R θα είναι κοντά στα 14.000.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Όλα τα μοτο έχουν πάρει την ανιούσα τι γίνεται που θα πανε ποσό ακόμα .....
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αυτό που δεν καταλαίνω είναι η συμπλέκτης με ντίζα..??? ΜΑ ΓΙΑΤΙ??
Βαγγέλη ξεχνάς τι μπελά πέρασαν τα 950,990,.. με τις τρόμπες συμπλεκτη;Άνω-Κάτω..

Πρισωπικά θεωρώ σωστή κίνηση σε μια μοτοσυκλέτα που θα τραβήξει "ταλαιπωρία" εντός κι εκτός να είναι με ντίζα.Η ντίζα όπου κι αν σε αφήσει με μια εφεδρική ή με συρματόσχοινο και βαρελάκι έφυγες..
Ζημιά στα τρομπάκια... άντε γειά.. φέξε μου και γλίστρησα.

Θα πλήρωνα εξτρα να είχε και το GS ντίζα..
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Εγώ δεν είχα τέτοιο θέμα στο 990 μου πάντως. Και στην τελική το θέμα που λες με μια aftermarket των 100-150€ αν θυμάμαι καλά λυνόταν μια και καλή!
Το θέμα ξεκινούσε συνήθως γιατι οι ιδιοκτήτες ξεχνούσαν να αλλάξουν τα υγρά του συμπλέκτη.

Από τότε που πέρασα από μηχανάκι με ντιζα στον συμπλέκτη σε μηχανάκι με υδραυλικό συμπλέκτη είπα "ποτέ ξανά". Αντιλαμβάνομαι βέβαια την πρακτικότητα του θέματος όπως το λες... αλλά ας βρουν τα σωστά εξαρτήματα έτσι ώστε να μη σε αφήσει ποτέ.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
και μολις πιασει μακα το συματοσχοινο, φεξε μου....
σφυξε,ξεσφυξε....
υδραυλικος αναλειωτη αισθηση,οχι συρματοσχοινο..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
και μολις πιασει μακα το συματοσχοινο, φεξε μου....
σφυξε,ξεσφυξε....
υδραυλικος αναλειωτη αισθηση,οχι συρματοσχοινο..
Δεν θα τα χώσω στην ΚΤΜ για τον συμπλέκτη όταν εχω δει προβληματα στο παρελθόν με υδραυλικούς οι οποίοι κόστισαν σε χρόνο και χρήμα για πολλούς.
Ήξεραν τι εκαναν για να βάλουν ντίζα.Δεν νομιζω η ΚΤΜ θα στεκόταν στο κόστος...
Επειδή λοιπόν δεν ειμαστε χθεσινοί κι οδηγήσαμε μερικές μοτοσικλέτες μεχρι σήμερα,όλες με ντίζα,μάθαμε να μην τεμπελιάζουμε και να τις έχουμε στην πένα..
"Αναλείωτη αίσθηση" με ντιζούλα.. Ταπεινά.. Χωρίς πολλά καλούδια για να μην καλομαθαίνουμε και στεκόμαστε στο δέντρο χάνοντας το δάσος..
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Δεν θα τα χώσω στην ΚΤΜ για τον συμπλέκτη όταν εχω δει προβληματα στο παρελθόν με υδραυλικούς οι οποίοι κόστισαν σε χρόνο και χρήμα για πολλούς.
Ήξεραν τι εκαναν για να βάλουν ντίζα.Δεν νομιζω η ΚΤΜ θα στεκόταν στο κόστος...
Επειδή λοιπόν δεν ειμαστε χθεσινοί κι οδηγήσαμε μερικές μοτοσικλέτες μεχρι σήμερα,όλες με ντίζα,μάθαμε να μην τεμπελιάζουμε και να τις έχουμε στην πένα..
"Αναλείωτη αίσθηση" με ντιζούλα.. Ταπεινά.. Χωρίς πολλά καλούδια για να μην καλομαθαίνουμε και στεκόμαστε στο δέντρο χάνοντας το δάσος..
ο συμπλεκτης που την ακουγε αφουρουσε το 950/990...δεν το εφτιαξε ποτε,το φταχναν οι ιδιοκτητες με ενα 100σταρικο..
στα επομενα δεν εχουμε φαινομενα..
υδραυλικος για μονιμη αποδοση..οχι ξεχειλωματα
 
Top Bottom