Ο μοτοσυκλετισμος πεθαινει δυστυχως.
Δεν πεθαίνει αλλά γερνάει. Κι επειδή πλέον οι εταιρίες απευθύνονται σε γέρους, βάζουν όλο και περισσότερα μπλιμπλίκια για ευκολία που τα χρεώνουν και ανάλογα μιας και οι μεγαλύτερες ηλικίες μπορούν να πληρώσουν (και πάλι όχι όλοι). Είναι μεγάλο πρόβλημα πάντως. Τώρα που μπήκα ξανα στο παιχνίδι και ψάχνω, βλέπω πως ενώ παλιότερα αγόραζες μηχανή δεκαετίας αρκετά φτηνά, πλέον κρατάνε τιμές σε αδικαιολόγητο βαθμό. Ωρες ώρες σκέφτομαι μηπως είναι καλύτερο να πάρω κανα Κινεζοευρωπαικό καινούριο με 4000-5000 ευρώ, παρά τα χρέπια που πουλάνε για χρυσάφι.
Θυμάμαι έδωσα το Caponord το '13 για 3300 ευρώ και βλέπω πως σήμερα ένα μοντέλο πρώτης γενιάς (σαν το δικό μου παίζει 300 ευρώ κάτω απο όσο το έδωσα εγώ πριν 6 χρόνια). Έλεος!
Θυμάμαι έδωσα το Τρανσαλπ 600 του ΄99 το 2015 στα 1350 ευρώ και βλέπω τώρα ανάλογα μοντέλα να
ΈΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ! σε τιμή και πουλάνε Τρανσαλπ 600 αντίστοιχης χρονολογίας στα 1500 και 1600 ευρώ. Είδα και κάποια με 2000!
Προχτές κοιτούσα τι παίζει στην περιοχή και είδα KLE 500 του 2006 -2007 με 2500 ευρώ!:confused:
Μιλάμε είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο!
fgh
Είμαι πολύ επιφυλακτικός ως προς το που θα κινηθώ. Για πρώτη φορά μετά απο 15 χρόνια σκέφτομαι να περιμένω λίγο παραπάνω και να ξαναγοράσω καινούριο. Ή να πάρω κάποιο παλιό απολύτως φτηνό και παλιό για να περάσω 1-2 χρόνια μέχρι να μαζέψω για καινούριο.
Άκου 2000 ευρώ τα τρανσαλπ 600 που έχει γυρίσει το κοντέρ τους και μηδένισε 2-3 φορές! Fuck off ρε!