Αποστόλη έχουν περάσει δεκάδες μηχανές από τα χέρια μου.Όλων των ειδών από ss μέχρι καθαρά και φυσικά σε παντός είδους τερέν.
Αυτό που υπογράφω είναι ότι το teleler σε συνθήκες ταξιδιού απλά δεν παίζεται .Παρόμοια εμπιστοσύνη μόνο σε ένα multistrada 1000 είχα νιώσει κι εκεί απίστευτο στήσιμο.
Για το μαρκετινγκ δεν το σχολιάζω,σαν λέξη εί αι υπερτιμημένη και όλα τα αποδίδουμε σ αυτό.Δεν είναι όμως έτσι,το marketing απλώς βοηθάει το 10 να γίνει 12 ή 14 όχι 100. Τα προτερήματα μιας μοτοσυκλέτας σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο (στην προκείμενη τα ταξίδια) μεταδίδονται σε ένα κλειστό κύκλο,σαν των μοτοσυκλετιστών,σαν τη φωτιά στο άχυρο.Αν ενα μηχανάκι δεν είναι καλό ΔΕΝ πρόκειται να πουλήσει όσο και να χτυπάει τον κόλο της η εταιρεία.Δέχομαι ότι η bmw το πήγε παραπέρα με τις διαφημισεις τύπου περιπέτειας κλπ αλλά ηταν και το μηχανάκι καλό και της βγήκε.
Τον παν είναι να πιάσεις το σφυγμό του κόσμου και να του δώσεις αξιοπρεπείς λυσεις σε αυτό που ζητάει.Δεν χρειάζονται extreme πράγματα για να κεντρίσεις τον καταναλωτή τον κουράζεις.Πάρε παράδειγμα το multi 1200,μενού-υπομενού,enter για βγάλεις απλώς το ΑΒΣ ή 5 επίπεδα traction.
Ο αναβάτης θέλει απλοτητα οχι όμως εις βάρος της ποιότητας.Κλασσικό δείγμα τα β στρομ.Τι είχανε? ένα κινητήρα διαμάντι που σε ταξίδευε στο Nordcap με την ίδια άνεση που σε πήγαινε δίπλα για τσιγάρα.Καλη ανεμοκάλυψη αλλα και αρκούντως μπουγιάρικο ώστε να ικανοποιεί και τα adventure γουστα του καθενός (γι αυτό και τα επόμενα πάτωσαν.)Αποτέλεσμα: πουλαγε τον πάτο του για 10 χρόνια και εξακολουθεί να κραταει τιμη.Υπήρχε marketing πίσω απ αυτό? Με τιποτα.
Το ίδιο και η άλλη *****....εεε... επιτυχία το tracer(σε πειραζω μωρή σουπιά λαίλαπιάρη).Μοτέρ ξυράφι από τα καλυτερα της Υamaha εβερ,ικανοποιητικά περιφερειακα και έδεσε το γλυκό,πρωτες θεσεις στις ταξινομησεις για πολλά εξάμηνα.Εντάξει εχει κι αυτό τα θεματάκια του οπως επεσημανε ο Μάνος καπου δω μέσα αλλα αυτά είναι ήσσονος σημασίας,το θέμα είναι να γουστάρεις το μηχανάκι κι ας βγάζει και κάτι τις.
Εν κατακλείδι, μερικά μηχανακια ειναι καταδικασμένα να μην πουλήσουν καθόλου είτε γιατί είναι κακές αντιγραφές ειτε γιατί ακολουθησαν την πρακτική εν τω πολλώ το εύ και τελικά βγηκε μια μετριότητα.
Αλλα θέμα μάρκετινγκ ΔΕΝ ειναι.