Kawasaki Z 900 (1972-1975) κινητήρας αερόψυκτος διάμετρος 66 x 66 mm διαδρομή 903 cc συμπίεση 8.5:1 4 x 28mm Mikuni VM28SC. 82 hp/8500rpm 5speed 230 kg 12,3 δευτ/400m-220km/h
Η 900 Z1 παρουσιάστηκε το 1972, πιο γνωστή ως Z 900 - έχει εισέλθει στην ιστορία της μοτοσικλέτας για να γίνει ένα μυθικό μηχάνημα χάρη στην ασύγκριτη σχεδίαση, τη γραμμή της, και της τέλειας κομψότητας. Η δυναμική της απόδοση θα ξεπεράσει την
Honda 750 που ήταν αναφορά την εποχή εκείνη. Με περισσότερη ιπποδύναμη,
150cc περισσότερα, διπλό εκκεντροφόρο άξονα, περισσότερη ροπή, κορυφαία ταχύτητα και ανώτερη επιτάχυνση, η τεχνολογία αιχμής της και μερικά νέα χαρακτηριστικά για την εποχή, το
Z 900 σηματοδότησε μια ολόκληρη γενιά αναβατών..
Το κλασικό τετρακύλινδρο
Z1 903cc της Kawasaki σχεδιάστηκε αρχικά ως μοτοσικλέτα
750cc από το
McFarlane Design ( ΗΠΑ )με πρόγραμμα παραγωγής για το
1970. Αλλά με την εκπληκτική εισαγωγή της Honda
CB750 του 1968, η ιστορία της αλλάζει,
η Kawasaki προώθησε την κυκλοφορία της
Z1, αναβαθμίζοντας τον κυβισμό της μοτοσυκλέτας στα
903cc ως απάντηση στα
750cc της
Honda.
Η φωτογραφία του ματαιωμένου
750cc Z1, είναι από τη συλλογή του
Jeff Krause (που εργαζόταν στη McFarlane Design). Το πρωτότυπο εμφάνισης σε αυτήν τη φωτογραφία δημιουργήθηκε από τη
McFarlane Design για τηνAmerican
Kawasaki το 1968 ή το 1969.
Εκτός από τη σπανιότητα της φωτογραφίας, ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι αυτό το πρωτότυπο εμφάνισης επηρέασε προφανώς το στυλ των δίχρονων τρικύλινδρων της Kawasaki στα μέσα της δεκαετίας του '70.
Ο Jeff Krause λέει: "Παρουσιάζω την εικόνα ως απόδειξη ότι το στυλ ολόκληρης της σειράς της Kawasaki μέχρι τη δεκαετία του 1970 αναπτύχθηκε στην πραγματικότητα εδώ στις ΗΠΑ, όχι στην Ιαπωνία. Και ότι το Z1 προοριζόταν πάντα να είναι DOHC, ακόμη και το 1968 ή 1969 όταν τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία, πιθανώς στο στούντιο σχεδιασμού στη Σάντα Μπάρμπαρα.
" Η McFarlane Design εξειδικεύτηκε στο "Human Factors" και στο σχεδιασμό οχημάτων, σχεδίασε το στυλ των πρώτων λεωφορείων του Universal Studios, μεταξύ πολλών άλλων εξίσου σημαντικών σχεδιασμών.
Η φωτογραφία του ματαιωμένου
750cc Z1, είναι από τη συλλογή του
Jeff Krause