Καταρχάς αναφέρομαι σε μονοκάβαλο ταξίδι. Για δικάβαλο νομίζω δεν... τουλάχιστον όχι ξεκούραστα και για τους δύο.
Με αφορμή την αρχική δημοσίευση του Σάββα διάβασα το ταξιδιωτικό του Billy84 στο Nordkapp.
Από ό,τι γράφει κι έχω διαβάσει κι αλλού βέβαια, το μηχανάκι μπορεί να κινείται όλη μέρα με ταχύτητα 160 χαω και να καίει περίπου 4,5 λ/100.
Με δεδομένη λοιπόν την τέλεια για ταξίδι ταχύτητα που μπορεί να κρατάει το μηχανάκι, ότι η σέλα μπορεί να διορθωθεί και η ζελατίνα να αλλαχτεί με μία μεγαλύτερη, δε βλέπω τις ιδιαίτερες παραχωρήσεις που θα χρειαζόταν να κάνει ένας έστω μέτριου αναστήματος αναβάτης NC σε σχέση με έναν άλλον που θα καβαλούσε ένα καθαρά ταξιδιωτικό μηχανάκι.
Τουλάχιστον αυτά έχω συμπεράνει εγώ, σε θεωρητικό βέβαια επίπεδο, καθώς δεν το έχω οδηγήσει.
Σε μονοκάβαλο αναφέρομαι και εγώ Νίκο και τόχω αναφέρει κατ' επανάληψη ότι αν ενδιαφερόμουν για δικάβαλο θα πήγαινα αλλού πιθανώς.
Σέλα όπως είπα επίσης εξαρτάται από τον αναβάτη. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Να το επεκτείνω κιόλας, σε συνεχή πορεία κανά τριάρι ώρες + βέβαια σταδιακά σηκώνομαι στους μαρσπιέδες ή κάνω κινήσεις να ξεπιάνομαι.
Με τη ζελατίνα τώρα υπάρχει αέρας μπόλικος στο πλάι.
Παρόλα τα παραπάνω όμως θα ξαναπώ ότι αυτά ισχύουν για μένα, για τον Βασίλη για τον Πάνο αλλά και για άλλους πλην όμως όπως βλέπεις άλλοι σύντροχοι δεν συμφωνούν. Η λύση είναι να το οδηγήσεις εσύ για να βγάλεις συμπέρασμα για τον εαυτό σου.
Ασφαλέστατη λύση δε είναι και η γιατί όχι ενοικίαση ενός, υπάρχει η ANDELLI TOURING αν θυμάμαι καλά σε ένα Οδοιπορικό 1821 που ήταν παρόντες και συμμετείχαν που νοικιάζουν μεταξύ άλλων και το συγκεκριμένο. Το παίρνει κάποιος λοιπόν για μια μέρα και τραβάει μια 700άρα. Μετά από αυτή θάχει δει τα πάντα και δεν θα διακινδυνεύσει να κάνει λάθος.
Για όποιον ενδιαφέρεται ιστοσελίδα τους
ΕΔΩ.
Υ.Γ. Εννοείται πως αν θεωρηθεί από τη διαχειριστική ομάδα ως διαφήμιση σβήστε το άμεσα παιδιά.