Καλορίζικο και καλοταξιδο....πες μας και με το sh 350 τι απέγινε και αν το έχεις ακομαΜια νεα μιγαδο-ταΰλανδεζικη μοτο Ηonda Cbr500r θα περασει στις υπηρεσιες μου οποτε και θα τεσταριστει .... διεξοδικα ...!
Stay tuned , θα κλαψουν μανουλες ... again ....!
View attachment 52774
Υπεμονη λόγω της 1ης ημέρας ...θα "στρώσει"....!
Καλορίζικο και καλοταξιδο....πες μας και με το sh 350 τι απέγινε και αν το έχεις ακομα
Στελάρα καλοτάξιδο και καλόστριφτο, αναμένω εντυπώσεις γιατί έχω κάτι στο μυαλό μου για μια αρχάρια φίλη.Μια νεα μιγαδο-ταΰλανδεζικη μοτο Ηonda Cbr500r θα περασει στις υπηρεσιες μου οποτε και θα τεσταριστει .... διεξοδικα ...!
Stay tuned , θα κλαψουν μανουλες ... again ....!
View attachment 52774
Καλοταξιδο να είναι Στέλιο, όμορφη πολύ!!!!Μια νεα μιγαδο-ταΰλανδεζικη μοτο Ηonda Cbr500r θα περασει στις υπηρεσιες μου οποτε και θα τεσταριστει .... διεξοδικα ...!
Stay tuned , θα κλαψουν μανουλες ... again ....!
View attachment 52774
Ή αλλαγή των σινεμπλόκ του κινητήρα με σιλικονουχους...Καλορίζικο και καλοτάξιδο , αν έχει τον ίδιο συντονισμό που έχουν όλα τα CB , εκεί γύρω στις 5000 στροφές, η λύση είναι να το πηγαίνεις 7000
Πολύ θα με ενδιέφερε να μου εξηγήσεις τι ακριβώς είναι τα ''σινεμπλόκ του κινητήρα'' και που βρίσκονται αυτά στο CBR500R.Ή αλλαγή των σινεμπλόκ του κινητήρα με σιλικονουχους...
Παίζει να μην έχει κανένα Honda τέτοιο πράγμα εδώ και...40 χρόνια. Και λέω 40 γιατί δεν ξέρω αν είχαν πιο πριν.Το ψηλά τοποθετημενο ντεπόζιτο να δεις ότι μαλλον δεν θα έχει μέσα του σωστη διαχωριστική διαμόρφωση (ή μισο-χωρισμα )
Και εμένα.....Πολύ θα με ενδιέφερε να μου εξηγήσεις τι ακριβώς είναι τα ''σινεμπλόκ του κινητήρα'' και που βρίσκονται αυτά στο CBR500R.
Φωτό ακόμα καλύτερα ή και με part number που να αντιστοιχούν στα εξαρτήματα αυτά
Παίζει να μην έχει κανένα Honda τέτοιο πράγμα εδώ και...40 χρόνια. Και λέω 40 γιατί δεν ξέρω αν είχαν πιο πριν.
Οτι Honda ντεπόζιτο έχει περάσει από τα χέρια μου, είναι συμπαγής εσωτερικός χώρος, χωρίς χωρίσματα και διαχωριστικά. Μόνο τα εξαρτήματα τύπου αντλία βενζίνης και φλοτέρ μετρητή, χαλάνε την συμπαγότητα, άιντε και κάτι RC45 που είχαν σωλήνες ramair να περνάνε μέσα.
Αν τόσο πολύ σε προβληματίζει, κάνε ότι κάνουν οι αγωνιζόμενοι: Σφουγγάρι βενζίνης μέσα στο ντεπόζιτο.
Αυτο μου ελεγαν προχθες και δυο γνωστες ....
Άμα πας με 60 χαω να ξες ότι θα πέσεις.
Νομος!
Η μοτό δεν αμάξι .
Θα σου βάλω και σιλικονούχα συνεμπλόκ στο μοτέρ θα γίνει βιλούδου.... Αλλά τι να κουβέντισζουμε τώραΑφου τοσο παει ο @Pan-dvs στις εκδρομες , εγω ..... προσπερασματα δεν κανω ...!
Οι αγωνιζόμενοι το βάζουν ΚΥΡΙΩΣ γιατί είναι υποχρεωτικό από τους κανονισμούς, και οι κανονισμοί το έχουν ΚΥΡΙΩΣ για λόγους ασφαλείας, αν πέσει η μηχανή και τρυπηθεί το ντεπόζιτο, να ελαχιστοποιηθεί η ροή της βενζίνης από την τρύπα.
Στον δρόμο, το θέμα ''μου κουνάει την μηχανή το καύσιμο'' δεν υφίσταται, είναι τόσο ασήμαντο, που πρακτικά δεν υφίσταται, για αυτό και οι εταιρίες, όλες οι εταιρίες όχι μόνο η Honda, δεν βάζουν διαχωριστικά και τέτοια πράγματα. Δεν είναι αεροπλάνο να μοιράζει την κατανάλωση καυσίμου στα φτερά, μην τυχόν και βαρύνει από την μια μεριά.
Δεν μπορώ να καταλάβω με τόσο προκατειλημμένο mindset, που ψάχνει να εφερεύσει προβλήματα που δεν υπήρξαν ποτέ εδώ και δεκαετίες, τι πήγες και πήρες τέτοια μηχανή. Γιατί δεν πήρες π.χ. ένα RC390 που είναι ''ευρωπαικό'' και δεν θα ψάχνεις τα διαφράγματα στο τάνκερ και θα άλλαζε και τις ταχύτητες βούτυρο. Αυτόματα, επειδή απλά είναι ''ευρωπαικό''.