Honda CB1000X και CBR με ένα R! Με βλέμμα στα S1000XR και Multistrada!

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση Honda σε BMW και Ducati

Η Honda σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα του CB1000R σε μία σειρά νέων μοτοσυκλετών δρόμου που βλέπει πως έχουν απήχηση στην Ευρωπαϊκή αγορά. Τα μερίδια πώλησης του S1000XR για παράδειγμα είναι σημαντικά για να συνεχίσει να τα αψηφά, ιδιαίτερα από την στιγμή που έχει έναν έτοιμο κινητήρα που θα μπορούσε εύκολα αποτελέσει την βάση και για μία τέτοια μοτοσυκλέτα. Το ίδιο ισχύει και για την Ducati Multistrada, ιδιαίτερα τώρα που ετοιμάζεται να περάσει στην γενιά των V4 κινητήρων και αναμένεται να αυξήσει το ενδιαφέρον προς την συγκεκριμένη κατηγορία. Αντίστοιχα και η KTM 1290 Super Adventure αναγκαστικά θα αλλάξει εξαιτίας των νέων προδιαγραφών ρύπων.

Η Honda από την άλλη αναμένεται να μείνει πιστή στην φιλοσοφία της και να μην μπλέξει σε μία απευθείας αναμέτρηση ιπποδύναμης, παρόλο που το χαρακτηριστικό του S1000XR, για παράδειγμα είναι κυρίως αυτό, η μεστή και απύθμενη δύναμή του. Η Honda βλέπει πως το ποιο κοντινό ιαπωνικό μοντέλο στα παραπάνω είναι το Tracer 900 που -ναι- δεν είναι απευθείας ανταγωνιστής του S1000XR αλλά αποτελεί μία προσιτή μοτοσυκλέτα επιδόσεων με όρθια θέση οδήγησης. Και έχει εξαιρετική πορεία στην αγορά, πράγμα από το οποίο η Honda θα ήθελε το δικό της κομμάτι. Το CB1000X λοιπόν θα τοποθετηθεί ανάμεσα σε όλους αυτούς ως μία ιαπωνική πιο κοντά στο S1000XR αλλά χωρίς ταυτόχρονα να είναι απευθείας ανταγωνιστής του.



Θα διεκδικήσει έτσι μερίδιο πωλήσεων από περισσότερους, κι αυτή είναι αγαπημένη πρακτική της Honda εδώ και πολύ καιρό.

Το πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει στην EICMA που έδειχνε αυτό το μοντέλο με τον τετρακύλινδρο του CB650 είναι κατά το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine η σχεδιαστική βάση πάνω στην οποία θα κινηθεί η νέα μοτοσυκλέτα. Η πρόωρη αυτή διαρροή μέσω του φαιρέφωνου Young Machine γίνεται για να μετρήσει τις αντιδράσεις της αγοράς. Και σύμφωνα με αυτές θα προχωρήσει και στην πιστότητα της τελικής έκδοσης με τα ψηφιακά σχέδια που βλέπουμε εδώ. Το ότι ετοιμάζει τέτοιο μοντέλο θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο, όπως και το ποια θέση στην αγορά στοχεύει με την έλευσή του.

Παράλληλα ο ίδιος κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα CBR1000R που θα ανήκει στην sport touring κατηγορία. Μπορεί την τελευταία δεκαετία η κάποτε δημοφιλής αυτή κατηγορία να συμπιέστηκε και να λύγισε κάτω από την touring μπότα των Adventure αλλά υπάρχουν κατασκευαστές – όπως η Kawasaki με το 1000SX που έχουν μείνει μόνοι τους εκεί, και αυτό δημιουργεί άσχημο προηγούμενο. Η Honda ξέρει πως δεν πρέπει να αφήνει πολύ καιρό μόνο του κάποιον, σε οποιαδήποτε κατηγορία.

Οι Adventure εξελίχθηκαν σε αυτή την δεκαετία με έμφαση την τελευταία τετραετία σε σημείο που να είναι πιο γρήγορες από τις sport touring σε οποιαδήποτε συνθήκη ασφάλτινου δρόμου και με την πρόσθετη ικανότητα να πατούν χώμα. Οπότε τώρα οι sport touring θα επανέλθουν περισσότερο εξιδεικευμένες, πιο κοντά στο sport. Αυτό θα είναι το CBR1000R: μία μοτοσυκλέτα που με τα τεχνικά δεδομένα της περασμένης δεκαετίας θα μπορούσε να κερδίσει και αγώνα superbike! Τώρα έρχεται για να είναι άνετη στα ταξίδια και ταυτόχρονα εξαιρετικά sport. Για όλους εκείνους που δεν κουβαλούν την γυναίκα τους με 6-7 ζευγάρια παπούτσια, τρεις παγκαζιέρες και ένα τανγκ μπαγκ, βασικά σπάνια θα κουβαλήσουν κάτι περισσότερο από μία μικρή, αεροδυναμική τσάντα πλάτης.



Άνετη σέλα όμως για δύο άτομα θα υπάρχει, εξοπλισμός ταξιδιού και όλα όσα χρειάζεται για να αντιμετωπίσει το 1000SX της Kawasaki. Κάποτε μοτοσυκλέτες όπως το CBR1000R ήταν το απόλυτο όνειρο, τώρα ζούμε σε άλλες εποχές που τα όνειρα διαρκούν λίγο και γίνονται καπνός όταν τα αγγίξεις…





Από εκεί και πέρα, κι επειδή μιλάμε για την Honda, υπάρχει περίπτωση και τα δύο αυτά μοντέλα να φέρνουν κάτι τελείως νέο στην μοτοσυκλέτα, ώστε να μπορούν να πουν ακόμη πιο δυνατά πως δεν μπλέκουν στην μάχη της ιπποδύναμης γιατί τους νοιάζουν πιο πρακτικά πράγματα.



Η Honda έχει μία σειρά από πατέντες με τις οποίες τροποποιεί την θέση οδήγησης μετακινώντας την θέση του τιμονιού και μαζί και την οθόνη και τον πίνακα οργάνων. Διότι απλά σηκώνοντας την ζελατίνα θα εξακολουθούσε να έχει την οθόνη σε μία αφύσικη θέση για όρθια θέση και αντίστοιχα όταν το τιμόνι κατεβαίνει πιο χαμηλά και ο αναβάτης σκύβει. Η τοποθέτηση των οργάνων θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα. Σε γυμνά Z1000 της Kawasaki για παράδειγμα αλλάζεις την γωνία των οργάνων για όταν οδηγείς σκυφτός και πιο σπορ, ή πιο όρθιος και χαλαρά μέσα στην πόλη. Εδώ μιλάμε για μία ηλεκτρονική ρύθμιση που θα μετατρέπει την στάση του σώματος ανάλογα με την χρήση της μοτοσυκλέτας. Οι πιστοί αναγνώστες του ΜΟΤΟ θα αντιλαμβάνεστε έναν συγκεκριμένο σκεπτικισμό που έχουμε αυτή την στιγμή: Πόσο θα αφαίρει σε αίσθηση από τον εμπρός τροχό ένα τέτοιο σύστημα και πιο συγκεκριμένα πώς θα συμπεριφέρεται στο δυνατό φρενάρισμα. Ήδη οι ελαστικές βάσεις που έβαλε η BMW στο νέο S1000XR γιατί έκανε το λάθος να ακούσει τους ιδιοκτήτες -δεν είναι πάντα καλό αυτό- δημιουργούν στρεβλώσεις στο πολύ δυνατό φρενάρισμα και απλά γλιτώνεις κάποιους μικρούς κραδασμούς που έτσι κι αλλιώς δεν ενοχλούσαν πολύ με ένα καλό γάντι…

κατοχύρωση δικαιωμάτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο 2020 για το παρακάτω -γενικό- σχήμα:



Η Honda βλέπει επίσης την BMW να προχωρά με την σειρά XR και το δικύλινδρο των 900ων κυβικών που έβγαλαν τώρα και το ζήτημα να βρουν την σωστή ισορροπία για το δικό τους street με όρθια θέση οδήγησης. Τα πράγματα από πλευράς ανταγωνισμού για το sport touring, το CBR1000R θα είναι πιο απλά…

Πηγή: moto.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Έτσι θα είναι το CBX?
Πίσω στα σχεδιαστήρια!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... αντι να κατσει να επανασχεδιασει το VFR 1200X (με τον τεχνολογικα υπεροχο V4 vtec κινητηρα) .... που της βγηκε αρμα μαχης αγνωστου ταυτοτητος και προσωπικοτητος .... ξαναγυριζει στην σιγουρη και ευκολη λυση του εν σειρα τετρακυλινδρου .... σαν ξεπετα .....!cdefghigi
Καλη επιτυχια , πραγμα που δεν το βλεπω ..... τουλαχιστον στην σοβαρη κατηγορια των μεγαλων τουρισταδικων on-off .....!:cool:
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
..... αντι να κατσει να επανασχεδιασει το VFR 1200X (με τον τεχνολογικα υπεροχο V4 vtec κινητηρα) .... που της βγηκε αρμα μαχης αγνωστου ταυτοτητος και προσωπικοτητος .... ξαναγυριζει στην σιγουρη και ευκολη λυση του εν σειρα τετρακυλινδρου .... σαν ξεπετα .....!cdefghigi
Καλη επιτυχια , πραγμα που δεν το βλεπω ..... τουλαχιστον στην σοβαρη κατηγορια των μεγαλων τουρισταδικων on-off .....!:cool:
Μόνο η Yamaha κοιμάται, η Ευρώπη χρόνια ζητάει ένα Tracer 1000 και αυτή σφυρίζει αδιάφορα.....
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μόνο η Yamaha κοιμάται, η Ευρώπη χρόνια ζητάει ένα Tracer 1000 και αυτή σφυρίζει αδιάφορα.....
Θα κόψει πωλήσεις από το 900 ρε Μάνο.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μόνο η Yamaha κοιμάται, η Ευρώπη χρόνια ζητάει ένα Tracer 1000 και αυτή σφυρίζει αδιάφορα.....
Ας περιμένουμε πρώτα να δούμε πως θα παρουσιάσει το νέο Tenere, αν θα είναι 1200 ή 1000 cc ??
Το αναφέρω διότι αυτό έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Yamaha.. το μόνο όμως μέχρι τώρα που γνωρίζουμε είναι πως θα είναι 3νδρο!!!

Διαβάζω πως υπάρχουν σκέψεις στο εργοστάσιο (οι επικρατέστερες), να παρουσιαστεί το '21 το Tenere ως 1200cc (λόγω και του ανταγωνισμού).. και να εμφανίσει 2 νέα Tracer (1000 & 300cc).
-Θέλοντας έτσι οι Ιάπωνες, να πους μ@μίσουν Όλους!!!

Φήμες αναφέρουν πως η Yamaha ετοιμάζει και νέο 4νδρο!!!!
..αλλά πολύ δύσκολα να παρουσιάσουν κάτι το '21 - αναμένεται αργότερα όταν θα υπάρξει ανανέωση όλης της σειράς ΜΤ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ας περιμένουμε πρώτα να δούμε πως θα παρουσιάσει το νέο Tenere, αν θα είναι 1200 ή 1000 cc ??
Το αναφέρω διότι αυτό έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Yamaha.. το μόνο όμως μέχρι τώρα που γνωρίζουμε είναι πως θα είναι 3νδρο!!!

Διαβάζω πως υπάρχουν σκέψεις στο εργοστάσιο (οι επικρατέστερες), να παρουσιαστεί το '21 το Tenere ως 1200cc (λόγω και του ανταγωνισμού).. και να εμφανίσει 2 νέα Tracer (1000 & 300cc).
-Θέλοντας έτσι οι Ιάπωνες, να πους μ@μίσουν Όλους!!!

Φήμες αναφέρουν πως η Yamaha ετοιμάζει και νέο 4νδρο!!!!
..αλλά πολύ δύσκολα να παρουσιάσουν κάτι το '21 - αναμένεται αργότερα όταν θα υπάρξει ανανέωση όλης της σειράς ΜΤ.

Ετοιμάζεται νέος!
C P 4.
Αμήν Παναγία μου....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μόνο η Yamaha κοιμάται, η Ευρώπη χρόνια ζητάει ένα Tracer 1000 και αυτή σφυρίζει αδιάφορα.....
Αφού έχει τον 2κυλινδρο του 1200 στο xt,τον 4κυλινδρο 1000 του R1 και τον 900 3κυλινδρο των mt, έχουν κλείσει!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αφού έχει τον 2κυλινδρο του 1200 στο xt,τον 4κυλινδρο 1000 του R1 και τον 900 3κυλινδρο των mt, έχουν κλείσει!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μοτέρ έχει, μεκανάκια δεν βγάζει Τανάση...
 
Top Bottom