R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.292
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Αυτή θα ήταν η πρώτη μεγάλη βόλτα του Himalayan μετά την επισκευή του, κανονίστηκε μεταξύ φίλων η διαδρομή (η μάλλον επιλέχτηκε η πιο κοντινή απο τις 2 που πρότεινα) ....
522 χλμ σε 12 ώρες περίπου ...
Ξύπνησα το πρωί, έφτιαξα καφέ και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα που θα έπαιρνα μαζί μου ...
Είχα κοιμηθεί μόλις 4 ώρες και το μόνο που με κράταγε ξύπνιο ήταν οι μεγάλες τζούρες του καφέ ...
Το καλό με το Himalayan είναι ότι έχουμε όλο τον ταξιδιώτικό εξοπλισμό για αυτό, οπότε δεν υπάρχει άγχος για το τι θα πάρω μαζί μου ή πως θα το μεταφέρω ...
Στην μία βαλίτσα μπήκε μία ισοθερμική τσάντα με τα τρόφιμα και με παγοκύστες να τα κρατούν δροσερά, μαζί με 2 θερμός 1.5Lt έκαστο με παγωμένο νερό και παγάκια, καφές, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα κτλ...
Στην άλλη ήταν μια αλλαξιά ρούχα, το γκαζάκι, μπρίκι, σαμπρέλες, τρόμπες κτλ κτλ ....
Στο tank bag τα αδιάβροχα, η κάμερα και κάτι ψιλά ....
Τα φορτώνω στην μηχανή ... σύντομη στάση για να βάλω καύσιμα και φτάνω για άλλη μια φορά καθυστερημένος κατά ένα τέταρτο στο ραντεβού ....
Το σημείο του ραντεβού ήταν το πάρκινγκ πρίν τα διόδια της Ελευσίνας στι 08:00 το πρωί...
Ο Αποστόλης με το Africa ήταν ο πρώτος που έφτασε και μας περίμενε ...
Τον Ευγένιο με το Daytona τον συνάντησα στο δρόμο στον Σκαραμαγκά ....
Η διαδρομή ξεκίνησε με εθνική και “υψηλές ταχύτητες” μέχρι το Κιάτο ...
Πρέπει να έπιασα και τα 120 ....
Στο βενζινάδικο, πρίν τα διόδια του Κιάτου γεμίζουμε το Himalayan και το Africa, είχα κάψει σχεδόν 4 λίτρα ...
Μετά την επισκευή και την αναβάθμιση του το Himalayan έχει ζωντανέψει, τραβάει πάρα πολύ καλά και δείχνει ότι πλέον το γρανάζωμα τού πρέπει να μακρύνει (αυτό είναι υπό μελέτη)
Έχει ανέβει και η κατανάλωση του περίπου στο μισό λίτρο ανα 100 χλμ.
Ο Ευγένιος είναι λίγο προβληματισμένος γιατί το κιβώτιο του φαίνεται ότι έσφιξε κατά την διάρκεια της διαδρομής και δεν κατεβάζει εύκολα ταχύτητες, στην πορεία μαλάκωσε και δεν του δημιούργησε προβλήμα ...
Το Africa του Αποστόλη δεν παρουσίασε το παραμικρό ...
Μετά την έξοδο από το Κιάτο αρχίζουμε την άνοδο πρός Κλιμέντι με σκοπό να πάμε Στυμφαλία, Φενεό .... μέσω της επαρχιακής οδού Κιάτου – Βυτίνας και κάπου εκεί να σταματήσουμε για καφέ...
Το Himalayan δεν δείχνει να έχει θέμα με την ανηφορική διαδρομή τραβάει δυνατά με τρίτη και μερικές φορές με τετάρτη σχέση μόνο σε πολύ κλειστές φουρκέτες κατεβάζω σε δευτέρα ...
Και ενώ όλα είναι ειδυλλιακά άρχισε να χτυπάει πυράκια όταν άνοιγα το γκάζι μεταξύ 4500 και 5000 στροφές ....
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου αλλά άρχισα να προβληματίζομαι, να είναι το καύσιμο, να είναι ο ψεκασμός ...
Κάπου πρίν την Καστανιά μένω πίσω για να βγάλω φωτογραφίες τα άλλα παιδιά συνέχισαν και ψιλοχαθήκαμε, τα συνάντησα λίγο μετά το χωριό να με περιμένουν αφού έπεσαν τα απαραίτητα τηλεφωνήματα ...
Δεν έχουμε ξαναταξιδέψει και οι τρείς μαζί οπότε θέλουμε λίγο χρόνο για να βρούμε τα πατήματα μας και τον ρυθμό μας ...
Τέρμα οι στάσεις για φωτογραφίες λέω ... ότι τραβήξω από εδώ και πέρα θα είναι εν κινήσει ή όπου κάνουμε στάσεις.
Η φόρμουλα βρέθηκε απλά πρέπει να βελτιώσω την τεχνική ....
Συνήθως όταν ταξιδεύω μόνος μου σταματάω όπου θέλω να βγάλω φωτογραφίες, αλλά όταν είσαι με παρέα πρέπει να ακολουθείς τον ρυθμό της παρέας για να μην τους κουράσεις με το να σταματάς κάθε τρείς και λίγο ...
Καλά τα μοναχικά ταξίδια αλλά με παρέα μπορείς να κάνεις διάλογο ...
Να μοιραστείς απόψεις, σκέψεις, πειράγματα ...

522 χλμ σε 12 ώρες περίπου ...
Ξύπνησα το πρωί, έφτιαξα καφέ και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα που θα έπαιρνα μαζί μου ...
Είχα κοιμηθεί μόλις 4 ώρες και το μόνο που με κράταγε ξύπνιο ήταν οι μεγάλες τζούρες του καφέ ...
Το καλό με το Himalayan είναι ότι έχουμε όλο τον ταξιδιώτικό εξοπλισμό για αυτό, οπότε δεν υπάρχει άγχος για το τι θα πάρω μαζί μου ή πως θα το μεταφέρω ...
Στην μία βαλίτσα μπήκε μία ισοθερμική τσάντα με τα τρόφιμα και με παγοκύστες να τα κρατούν δροσερά, μαζί με 2 θερμός 1.5Lt έκαστο με παγωμένο νερό και παγάκια, καφές, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα κτλ...
Στην άλλη ήταν μια αλλαξιά ρούχα, το γκαζάκι, μπρίκι, σαμπρέλες, τρόμπες κτλ κτλ ....
Στο tank bag τα αδιάβροχα, η κάμερα και κάτι ψιλά ....
Τα φορτώνω στην μηχανή ... σύντομη στάση για να βάλω καύσιμα και φτάνω για άλλη μια φορά καθυστερημένος κατά ένα τέταρτο στο ραντεβού ....
Το σημείο του ραντεβού ήταν το πάρκινγκ πρίν τα διόδια της Ελευσίνας στι 08:00 το πρωί...
Ο Αποστόλης με το Africa ήταν ο πρώτος που έφτασε και μας περίμενε ...
Τον Ευγένιο με το Daytona τον συνάντησα στο δρόμο στον Σκαραμαγκά ....
Η διαδρομή ξεκίνησε με εθνική και “υψηλές ταχύτητες” μέχρι το Κιάτο ...
Πρέπει να έπιασα και τα 120 ....
Στο βενζινάδικο, πρίν τα διόδια του Κιάτου γεμίζουμε το Himalayan και το Africa, είχα κάψει σχεδόν 4 λίτρα ...
Μετά την επισκευή και την αναβάθμιση του το Himalayan έχει ζωντανέψει, τραβάει πάρα πολύ καλά και δείχνει ότι πλέον το γρανάζωμα τού πρέπει να μακρύνει (αυτό είναι υπό μελέτη)
Έχει ανέβει και η κατανάλωση του περίπου στο μισό λίτρο ανα 100 χλμ.
Ο Ευγένιος είναι λίγο προβληματισμένος γιατί το κιβώτιο του φαίνεται ότι έσφιξε κατά την διάρκεια της διαδρομής και δεν κατεβάζει εύκολα ταχύτητες, στην πορεία μαλάκωσε και δεν του δημιούργησε προβλήμα ...
Το Africa του Αποστόλη δεν παρουσίασε το παραμικρό ...
Μετά την έξοδο από το Κιάτο αρχίζουμε την άνοδο πρός Κλιμέντι με σκοπό να πάμε Στυμφαλία, Φενεό .... μέσω της επαρχιακής οδού Κιάτου – Βυτίνας και κάπου εκεί να σταματήσουμε για καφέ...
Το Himalayan δεν δείχνει να έχει θέμα με την ανηφορική διαδρομή τραβάει δυνατά με τρίτη και μερικές φορές με τετάρτη σχέση μόνο σε πολύ κλειστές φουρκέτες κατεβάζω σε δευτέρα ...
Και ενώ όλα είναι ειδυλλιακά άρχισε να χτυπάει πυράκια όταν άνοιγα το γκάζι μεταξύ 4500 και 5000 στροφές ....
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου αλλά άρχισα να προβληματίζομαι, να είναι το καύσιμο, να είναι ο ψεκασμός ...
Κάπου πρίν την Καστανιά μένω πίσω για να βγάλω φωτογραφίες τα άλλα παιδιά συνέχισαν και ψιλοχαθήκαμε, τα συνάντησα λίγο μετά το χωριό να με περιμένουν αφού έπεσαν τα απαραίτητα τηλεφωνήματα ...
Δεν έχουμε ξαναταξιδέψει και οι τρείς μαζί οπότε θέλουμε λίγο χρόνο για να βρούμε τα πατήματα μας και τον ρυθμό μας ...
Τέρμα οι στάσεις για φωτογραφίες λέω ... ότι τραβήξω από εδώ και πέρα θα είναι εν κινήσει ή όπου κάνουμε στάσεις.
Η φόρμουλα βρέθηκε απλά πρέπει να βελτιώσω την τεχνική ....
Συνήθως όταν ταξιδεύω μόνος μου σταματάω όπου θέλω να βγάλω φωτογραφίες, αλλά όταν είσαι με παρέα πρέπει να ακολουθείς τον ρυθμό της παρέας για να μην τους κουράσεις με το να σταματάς κάθε τρείς και λίγο ...
Καλά τα μοναχικά ταξίδια αλλά με παρέα μπορείς να κάνεις διάλογο ...
Να μοιραστείς απόψεις, σκέψεις, πειράγματα ...








