- Δημοσιεύσεις
- 26.526
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Gilera είναι ένας Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε στο Arcore το 1909 από τον Giuseppe Gilera. Το 1969 η εταιρεία αγοράστηκε από την Piaggio .
Ιστορία
Το 1935, η Gilera απέκτησε δικαιώματα για τον τετρακύλινδρο κινητήρα Rondine . Ήταν εκείνη τη στιγμή, ο ισχυρότερος κινητήρας στον κόσμο με 45 kW (60 hp). Η πρώτη τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα με το πλαίσιο ήταν ο αγωνιστής 1939 Gilera 500 Rondine . Είχε εκκεντροφόρους διπλής κεφαλής, συμπιεσμένο με συμπιεστή υπερσυμπιεστή και ψύχθηκε με νερό, παράγοντας 60 kW (80 hp) @ 9000 και είχε μέγιστη ταχύτητα 230 km / h. [1] Αυτό αποτέλεσε τη βάση για τα αγωνιστικά μηχανήματα της Gilera για σχεδόν σαράντα χρόνια. Από τα μέσα της δεκαετίας του '30, η Gilera ανέπτυξε μια σειρά τετράχρονωνμηχανές μηχανών. Οι κινητήρες κυμαίνονταν από 100 έως 500 cc, το πιο γνωστό είναι το Saturno του 1939. Σχεδιασμένο από τον Giuseppe Salmaggi, το Saturno ήταν εμπνευσμένο από τον προπολεμικό Gilera VTEGS 500 cc "Otto Bulloni" αλλά ήταν αρκετά διαφορετικό λόγω της κατασκευής του. [2]
Μετά την αποχώρηση από το διαγωνισμό το 1957, η Gilera άλλαξε απότομα την κατεύθυνση. Υποβάλαζαν την έως τώρα επιτυχημένη σειρά τετράχρονων singles και άρχισαν να επικεντρώνονται σε εκδηλώσεις για μοτοκρός και εκτός δρόμου σε συνεργασία με τον ανεξάρτητο ειδικό Elmeca. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά τη δεκαετία του 1960 και από το 1968 η εταιρεία ήταν υπό αναγκαστική διαχείριση. [3]
Το 1969, η Gilera έγινε μέλος του ομίλου Piaggio. Το 1992, η Gilera επέστρεψε στην αρένα του Grand Prix και η Piaggio συνεχίζει να παράγει μοτοσυκλέτες μικρής εκτόπισης με το όνομα Gilera. Το περίφημο εργοστάσιο του Arcore έκλεισε το 1993 και τώρα οι μοτοσυκλέτες (μόνο σκούτερ) που φέρουν το όνομα Gilera παράγονται από την Piaggio στην Pontedera.
Περιεχόμενα
Ιστορία
Το 1935, η Gilera απέκτησε δικαιώματα για τον τετρακύλινδρο κινητήρα Rondine . Ήταν εκείνη τη στιγμή, ο ισχυρότερος κινητήρας στον κόσμο με 45 kW (60 hp). Η πρώτη τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα με το πλαίσιο ήταν ο αγωνιστής 1939 Gilera 500 Rondine . Είχε εκκεντροφόρους διπλής κεφαλής, συμπιεσμένο με συμπιεστή υπερσυμπιεστή και ψύχθηκε με νερό, παράγοντας 60 kW (80 hp) @ 9000 και είχε μέγιστη ταχύτητα 230 km / h. [1] Αυτό αποτέλεσε τη βάση για τα αγωνιστικά μηχανήματα της Gilera για σχεδόν σαράντα χρόνια. Από τα μέσα της δεκαετίας του '30, η Gilera ανέπτυξε μια σειρά τετράχρονωνμηχανές μηχανών. Οι κινητήρες κυμαίνονταν από 100 έως 500 cc, το πιο γνωστό είναι το Saturno του 1939. Σχεδιασμένο από τον Giuseppe Salmaggi, το Saturno ήταν εμπνευσμένο από τον προπολεμικό Gilera VTEGS 500 cc "Otto Bulloni" αλλά ήταν αρκετά διαφορετικό λόγω της κατασκευής του. [2]
Μετά την αποχώρηση από το διαγωνισμό το 1957, η Gilera άλλαξε απότομα την κατεύθυνση. Υποβάλαζαν την έως τώρα επιτυχημένη σειρά τετράχρονων singles και άρχισαν να επικεντρώνονται σε εκδηλώσεις για μοτοκρός και εκτός δρόμου σε συνεργασία με τον ανεξάρτητο ειδικό Elmeca. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά τη δεκαετία του 1960 και από το 1968 η εταιρεία ήταν υπό αναγκαστική διαχείριση. [3]
Το 1969, η Gilera έγινε μέλος του ομίλου Piaggio. Το 1992, η Gilera επέστρεψε στην αρένα του Grand Prix και η Piaggio συνεχίζει να παράγει μοτοσυκλέτες μικρής εκτόπισης με το όνομα Gilera. Το περίφημο εργοστάσιο του Arcore έκλεισε το 1993 και τώρα οι μοτοσυκλέτες (μόνο σκούτερ) που φέρουν το όνομα Gilera παράγονται από την Piaggio στην Pontedera.
Περιεχόμενα
Τελευταία επεξεργασία: