User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Τα λάστιχα ήταν με ημερομηνία παραγωγής 38η εβδομάδα του 2018.
Πρόκειται γι'αυτό το λάστιχο.
Φορέθηκαν λίγο καιρό αφότου αγόρασα το GS.
Φόραγε τα προηγούμενα Dunlop με το ίδιο σκάλισμα κι έναν κωδικό(γράμμα & νούμερο) στο τέλος τον οποίο δεν θυμάμαι..Δεν τα έβρισκα οπότε φόρεσα την εξέλιξή τους.
Λάθος ή σωστό δεν ξέρω.Θεωρώ ότι τα προηγούμενα είχαν καλύτερη ποιότητα γόμας,παρότι ξερά.
Τα 24.000 χλμ σίγουρα είναι πολλά σαν νούμερο.Μην ξεχνάτε ότι ΔΕΝ τα ταξίδευα αρκετά λόγω υποχρεώσεων.Από την άλλη το μεγαλύτερο πεδίο τους ήταν τα 50χλμ πηγαιν'έλα στην Πρέβεζα για δουλειά.
Χρήση:Άσφαλτο 99,99%.
Επαρχιακό Ελληνικό Δίκτυο 85%
Ταχύτητες ανάλογα τις συνθήκες.
Όχι απότομες επιταχύνσεις και ξεσπάσματα.
Σχετικά σβέλτα σε στροφούλες θα έλεγα..
Εθνικό δίκτυο 8% συνήθως δικάβαλος.
Μέση ταχύτητα τα 130χαω.
Εξωτερικό μόνο Σκόπια για το υπόλοιπο 7%
Σε όλη τη συμβίωση είχα 5-6 γλιστρήματα.
1)Ένα μπροστινό από δικό μου καθαρά λάθος.
Σε είσοδο/κίνηση σε κυκλικό κόμβο στο δρόμο για Πάτρα από τον παλιό πριν το Αγρίνιο.Έπρεπε να είμαι μια ταχύτητα κάτω αλλά χαλάρωσα.Ευτυχως η κοντρά με το αριστερό πόδι κάτω έσωσε την πτώση.Άσχημη εμπειρία..
2)Ένα πίσω σε γλιστερό σημειο.Δεν ήταν σοβαρό.
3-6)Χωματάκι/γαρμπιλάκι σε οδόστρωμα.Άφηνα τη μηχανή να περάσει χωρίς πανικό αλλά αισθανώσουν το γλίστρημα.
Το λάστιχο σε καλή άσφαλτο ήταν εξαιρετικό.
Σε μέτρια πολύ καλό.
Σε βρεγμένο ήταν επίφοβο εκτός κι αν ήσουν σε εξαιρετική άσφαλτο.
Στη βροχή φυλαγόμουν πολύ.
Στο χώμα λόγω μη εμπειρίας,βάρους της μοτοσυκλέτας κλπ αισθανόμουν άβολα.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΑ εμπιστοσύνη.
Όσες φορές το κυνήγησα σε άσφαλτο ανταποκρίθηκε.
Έπιανε γρήγορα θερμοκρασία και δεν με προβλημάτιζε σε αλλαγές κατεύθυνσης.
Τελευταία οι μετακινήσεις ήταν λιγότερες.Λογικό.
Σε γνώριμα πατήματα με στροφες δεν δίστασα να το πιεσω.Καλά αισθανόμουν.
Γενικά έχουν πολλά χρόνια να μου "τετραγωνίσουν χαρακτηριστικά" λάστιχα.
Μάλλον τα προσέχω στις ευθείες..
Πρόκειται γι'αυτό το λάστιχο.
Φορέθηκαν λίγο καιρό αφότου αγόρασα το GS.
Φόραγε τα προηγούμενα Dunlop με το ίδιο σκάλισμα κι έναν κωδικό(γράμμα & νούμερο) στο τέλος τον οποίο δεν θυμάμαι..Δεν τα έβρισκα οπότε φόρεσα την εξέλιξή τους.
Λάθος ή σωστό δεν ξέρω.Θεωρώ ότι τα προηγούμενα είχαν καλύτερη ποιότητα γόμας,παρότι ξερά.
Τα 24.000 χλμ σίγουρα είναι πολλά σαν νούμερο.Μην ξεχνάτε ότι ΔΕΝ τα ταξίδευα αρκετά λόγω υποχρεώσεων.Από την άλλη το μεγαλύτερο πεδίο τους ήταν τα 50χλμ πηγαιν'έλα στην Πρέβεζα για δουλειά.
Χρήση:Άσφαλτο 99,99%.
Επαρχιακό Ελληνικό Δίκτυο 85%
Ταχύτητες ανάλογα τις συνθήκες.
Όχι απότομες επιταχύνσεις και ξεσπάσματα.
Σχετικά σβέλτα σε στροφούλες θα έλεγα..
Εθνικό δίκτυο 8% συνήθως δικάβαλος.
Μέση ταχύτητα τα 130χαω.
Εξωτερικό μόνο Σκόπια για το υπόλοιπο 7%
Σε όλη τη συμβίωση είχα 5-6 γλιστρήματα.
1)Ένα μπροστινό από δικό μου καθαρά λάθος.
Σε είσοδο/κίνηση σε κυκλικό κόμβο στο δρόμο για Πάτρα από τον παλιό πριν το Αγρίνιο.Έπρεπε να είμαι μια ταχύτητα κάτω αλλά χαλάρωσα.Ευτυχως η κοντρά με το αριστερό πόδι κάτω έσωσε την πτώση.Άσχημη εμπειρία..
2)Ένα πίσω σε γλιστερό σημειο.Δεν ήταν σοβαρό.
3-6)Χωματάκι/γαρμπιλάκι σε οδόστρωμα.Άφηνα τη μηχανή να περάσει χωρίς πανικό αλλά αισθανώσουν το γλίστρημα.
Το λάστιχο σε καλή άσφαλτο ήταν εξαιρετικό.
Σε μέτρια πολύ καλό.
Σε βρεγμένο ήταν επίφοβο εκτός κι αν ήσουν σε εξαιρετική άσφαλτο.
Στη βροχή φυλαγόμουν πολύ.
Στο χώμα λόγω μη εμπειρίας,βάρους της μοτοσυκλέτας κλπ αισθανόμουν άβολα.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΑ εμπιστοσύνη.
Όσες φορές το κυνήγησα σε άσφαλτο ανταποκρίθηκε.
Έπιανε γρήγορα θερμοκρασία και δεν με προβλημάτιζε σε αλλαγές κατεύθυνσης.
Τελευταία οι μετακινήσεις ήταν λιγότερες.Λογικό.
Σε γνώριμα πατήματα με στροφες δεν δίστασα να το πιεσω.Καλά αισθανόμουν.
Γενικά έχουν πολλά χρόνια να μου "τετραγωνίσουν χαρακτηριστικά" λάστιχα.
Μάλλον τα προσέχω στις ευθείες..