Και νέο βίντεο με την Monster. Να πω ότι το περίμενα πως και πως. Ήθελα πάντα να πάρω μια Ducati για βόλτα μιας και έχω φτιάξει έναν μύθο γύρω από την μάρκα. Αλλά απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Δείτε αν θέλετε το βίντεο και ελπίζω να αρέσει.
Και νέο βίντεο με την Monster. Να πω ότι το περίμενα πως και πως. Ήθελα πάντα να πάρω μια Ducati για βόλτα μιας και έχω φτιάξει έναν μύθο γύρω από την μάρκα. Αλλά απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Δείτε αν θέλετε το βίντεο και ελπίζω να αρέσει.
Τι περιμενες και δεν ειδες απο οτι ειδα μονο στη πολη το κυκλοφορεσεςΑλλά απογοητεύτηκα πάρα πολύ.
Ναι καταλαβαίνω τι λες αλλά όλες μέσα στην πόλη τις οδηγώ. Αν δεις το βίντεο ίσως καταλάβεις καλύτερα. Ή ελπίζω να το περνάω καλά μέσα στο βίντεο. Και το Street triple R μέσα στην πόλη το πήρα και πολύ λίγο στην Αττική οδό. Αλλά με το που γύριζες το γκάζι καταλάβαινες ότι είναι πύραυλος. Δεν ξέρω πως να το πω αλλιώς... ψόφιο ήχο ψόφιο γκάζι αν είναι το πω απλά και δεν έχει να κανει με την πόλη. Και το speed twin μου στην πόλη πάει αλλά είναι πύραυλος.Τι περιμενες και δεν ειδες απο οτι ειδα μονο στη πολη το κυκλοφορεσες
Με καλη πρόθεση παίρνω όλα τα σχόλια και εγώ να γίνω καλύτερος θέλω οπότε δεν σε παρεξηγώ. Αλλά αν μου επιτρέπεις να εξηγήσω αυτό που ήθελα να πω και ίσως δεν εξήγησα καλά. Και οι 2 μηχανές έχουν κοντινά specs φρένα, ίππους κλπ κλπ. Το σχόλιο μου για το γκάζι δεν ήταν για κριτήριο στο ποια από τις 2 μηχανές είναι καλύτερη. Καμία σχέση. Όπως λέω και στο βίντεο και γράφω και παραπάνω, περίμενα να νιώσω κάτι πιο εθιστικό σαν οδήγηση. Έχω φτιάξει έναν μύθο στο μυαλό μου για το Monster όλα αυτά τα χρόνια και δυστυχώς κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν το είδα.αδερφέ ,χωρίς παρεξήγηση και δές το καλόπιστα προς δική σου βελτίωση , το πύραυλος δεν λέει και πολλά , σε ένα Hayabusa τι θα πεις ?
Warp drive ?
Το κάθε Street Triple R είναι πολλά παραπάνω απο το να σου δώσει την αίσθηση πυραύλου αφού είναι ένα πολύ σπορ μοντέλο με αναρτήσεις επιπέδου, σεταρισμένες , πολύ καλά φρένα για συνεχόμενα φρεναρίσματα , μοτέρ υψηλής απόδοσης κλπα. Όλα αυτά με ένα άνοιγμα γκαζιού μόνο, δεν θα πουν και πολλά ή για να είμαι πιο ακριβής, θα πούν λιγότερα απ'ότι αξίζει...
Για να λάμψουν τέτοια μοντέλα και να εκτιμηθούν ,όπως καλή ώρα και το νέο Monster, θέλουν σπορ οδήγηση κάτι που μπορεί να γίνει , τηρουμένων των αναλογιών , σε μια επαρχιακή καλοστρωμένη διαδρομή ή ακόμα καλύτερα σε ένα πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον -> πίστα.
Γνώμη μου πάντα, όρθιος και καλή συνέχεια
Με καλη πρόθεση παίρνω όλα τα σχόλια και εγώ να γίνω καλύτερος θέλω οπότε δεν σε παρεξηγώ. Αλλά αν μου επιτρέπεις να εξηγήσω αυτό που ήθελα να πω και ίσως δεν εξήγησα καλά. Και οι 2 μηχανές έχουν κοντινά specs φρένα, ίππους κλπ κλπ. Το σχόλιο μου για το γκάζι δεν ήταν για κριτήριο στο ποια από τις 2 μηχανές είναι καλύτερη. Καμία σχέση. Όπως λέω και στο βίντεο και γράφω και παραπάνω, περίμενα να νιώσω κάτι πιο εθιστικό σαν οδήγηση. Έχω φτιάξει έναν μύθο στο μυαλό μου για το Monster όλα αυτά τα χρόνια και δυστυχώς κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν το είδα.
Σε παρόμοιους δρόμους τα πήρα και τα 2 και το street triple διαφέρει δραματικά κατά την γνώμη μου. Προφανώς και αν πας σε επαρχιακή οδό θα δεις και άλλα πράγματα και από τις 2 μηχανές, ή από όλες τις μηχανές εδώ που τα λέμε, αλλά το περισσότερο χρόνο των διαδρομών μας το κάνουμε (κακά τα ψέματα) μέσα στην πόλη. Άρα είναι ένα κρητήριο για εμένα. Π.χ. μια μηχανή με 160 ίππους θα σου δείξουν reviews σε πίστα πιθανά και πόσο σκίζει και πως στρίβει κλπ κλπ. Τι να το κάνεις όμως που AN θα πας πίστα 1 φορά τον χρόνο. Χωρίς αυτό να είναι δικαιολογία για εμένα. Αλλά εγώ κάνω βίντεο με ένα test ride 40λεπτο. Δεν είμαι δημοσιογράφος να το έχω μια βδομάδα. Και το λέω 2-3 φορές σε κάθε βίντεο. Μιλάω για την πρώτη αίσθηση που παίρνεις.
Ξαναλέω στις ίδιες συνθήκες πήρα και τις 2 μηχανές. Η μια ήταν πολύ καλύτερη. Αυτό είδα με την μικρή μου εμπειρία και η καλύτερη είναι και κατά 2-3 χιλιάδες πιο φθηνή.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια και την πρόθεση
Μην κλαίς Νότη πιες μια άνευ και χαμόγελα αχχαχαχ. Ξενερουα έτσι χαχααχ άκου άνευΨόφιο monster.
Ω μοντιε.
Ένα mt07 να κάνεις βόλτα στη πόλη, δεν θα ισιώνει πουθενά.
Είμαστε σοβαροί τώρα με τους τάφους που πουλάνε για φτουκατι.
Κλαίω με το entry level.
Στέλιο μου
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην κλαίς Νότη πιες μια άνευ και χαμόγελα αχχαχαχ. Ξενερουα έτσι χαχααχ άκου άνευ
Σε ευχαριστώ για τα καλά σχόλια. Αυτό κάνω που λες. Στην αρχή στο χαμηλό και μετά στο πιο δυνατό. Στο βιντεο ίσως προς το τέλος αν θυμαμαι καλά το βάζω στο δυνατό του αλλά συνέχιζε να έχει την ίδια συμπεριφορά. Μοναδική διαφορα λίγο πιο νευρικό το γκάζι. Και θα γράψω όχι για εσένα για τους φίλους παραπάνω ότι αυτά που ειδα εγώ επιβεβαίωσε και ο αντιπρόσωπος με εμφανή απογοήτευση στο βλέμμα του όταν τα έλεγε.Ωραίο το review και καλές λήψεις.
Αντιλαμβάνομαι πως τα 40 λεπτά είναι πολύ λίγος χρόνος για να στριμώξεις ένα review που ουσιαστικά ειναι απλά ένα συντομο test ride. Αλλά θα πρότεινα, αφού δοκιμάζεις ακριβές μοτο, να μάθεις από τον αντιπροσωπο την αλλαγή των modes καθε φορά ώστε να ξεκινάς με κάποιο urban/rain/city mode το πρώτο 20λεπτο και μετά να βάζεις το sport mode για το επόμενο 20λεπτο που θα έχεις μια μικρή εξοικείωση με τη μηχανή. Μόνο τότε θα έχεις ένα μέτρο σύγκρισης γιατι στο sport η μηχανή ξεδιπλώνει τη σπιρτάδα της.
Δεν νομίζω να σκέφτεται κανείς αν μια χιλιάρα σε urban/rain mode ειναι "ζωηρότερη" μιας άλλης. Το urban στο monster ειναι το αντίσοιχο rain στην Street Triple και το ότι είδες τη monster "σφιγμένη" σ αυτό το mode μάλλον θετικό είναι για να μην τρομάξει το νέο αναβάτη. Τι συμβαίνει όμως στο sport?
Καλή συνέχεια.
Ναι ρε Μπαναή, το συγκεκριμένο είναι για τις φτωχάτζες Ducatisti wana be, χώσε 26000€ να τα πάρεις όλα..Ψόφιο monster.
Ω μοντιε.
Ένα mt07 να κάνεις βόλτα στη πόλη, δεν θα ισιώνει πουθενά.
Είμαστε σοβαροί τώρα με τους τάφους που πουλάνε για φτουκατι.
Κλαίω με το entry level.
Στέλιο μου
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μηπως ειδες μετά φευγοντας , αν κατεβασε τα ρολα και εβαλε φωτια στο μαγαζι του ο ..... αντιπροσωπος?Σε ευχαριστώ για τα καλά σχόλια. Αυτό κάνω που λες. Στην αρχή στο χαμηλό και μετά στο πιο δυνατό. Στο βιντεο ίσως προς το τέλος αν θυμαμαι καλά το βάζω στο δυνατό του αλλά συνέχιζε να έχει την ίδια συμπεριφορά. Μοναδική διαφορα λίγο πιο νευρικό το γκάζι. Και θα γράψω όχι για εσένα για τους φίλους παραπάνω ότι αυτά που ειδα εγώ επιβεβαίωσε και ο αντιπρόσωπος με εμφανή απογοήτευση στο βλέμμα του όταν τα έλεγε.
Δεν πιάνω την ειρωνία για να είμαι ειλικρινής. Εκτός αν λάθος το διάβασα ο γραπτός λόγος πολλές φορές δεν βοηθάει. Δεν είμαι κανένας φαντασμένος ούτε μου αρέσουν τα ψέματα. Αυτό που λέω στην αρχή αυτό μου είπε. Τώρα αν μετά έβαλε φωτιά δεν το ξέρω. Και όλα αυτά που λες τα συγκρίνω στο βίντεο μάλλον δεν το είδες. Και φρένα και βάρος και quickshifter και άλλα. Ξαναλέω στα 40 λεπτά που μου τα δίνουν. Πάντα συζητάω μετά με τον αντιπρόσωπο λίγο να δω αν το έχω πιάσει καλά και δεν μου έχει τύχει κάποιος μετά να πει «τι λε ρε μεγάλε; Μας δουλεύεις;»Μηπως ειδες μετά φευγοντας , αν κατεβασε τα ρολα και εβαλε φωτια στο μαγαζι του ο ..... αντιπροσωπος?
Σοβαρα τωρα , ειδικα για μεσα στην πολη μεγαλη μοτοσυκλετα και ειδικοτερα μια ducati δεν νομιζω πως θα ταιριαζε.
Τωρα στην συντομη βολτα σου δεν αναφερεις αν συγκρινες κρατημα , φρενα, ροπη δικυλινδρου μοτερ , διαχειριση βαρους κ.λ.π. σε υψηλες ταχυτητες εκει που ειναι το ατου των ducati εν σχεση με τα UJM.
Τωρα αν υπαρχουν κατασκευαστικες λειτουργικες αστοχιες στο συγκεκριμενο μοντελο που οδηγησες (αλλα χωρις να ξερεις να το ρυθμισεις οπως και ο ιδιος ειπες στο βιντεο) αυτα τυχαινουν.
Παντως εχε στο νου σου οτι δεν ειναι τυχαια η μοναδικη ευρωπαικη εταιρεια που σφαζει στο γονατο τους γιαπωνεζους στα motogp .... καλα για τους αλλους ευρωπαιους γελανε οι ιαπωνες μαζι τους δεκαετιες τωρα ....!
30άρες για πενφέ και φτουκάτι Μάνο λίγοι μπορούν να διαθέσουν πια.Ναι ρε Μπαναή, το συγκεκριμένο είναι για τις φτωχάτζες Ducatisti wana be, χώσε 26000€ να τα πάρεις όλα..
Ο @stelios62 ξέρει καλά τι λέει...
Με καλη πρόθεση παίρνω όλα τα σχόλια και εγώ να γίνω καλύτερος θέλω οπότε δεν σε παρεξηγώ. Αλλά αν μου επιτρέπεις να εξηγήσω αυτό που ήθελα να πω και ίσως δεν εξήγησα καλά. Και οι 2 μηχανές έχουν κοντινά specs φρένα, ίππους κλπ κλπ. Το σχόλιο μου για το γκάζι δεν ήταν για κριτήριο στο ποια από τις 2 μηχανές είναι καλύτερη. Καμία σχέση. Όπως λέω και στο βίντεο και γράφω και παραπάνω, περίμενα να νιώσω κάτι πιο εθιστικό σαν οδήγηση. Έχω φτιάξει έναν μύθο στο μυαλό μου για το Monster όλα αυτά τα χρόνια και δυστυχώς κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν το είδα.
Σε παρόμοιους δρόμους τα πήρα και τα 2 και το street triple διαφέρει δραματικά κατά την γνώμη μου. Προφανώς και αν πας σε επαρχιακή οδό θα δεις και άλλα πράγματα και από τις 2 μηχανές, ή από όλες τις μηχανές εδώ που τα λέμε, αλλά το περισσότερο χρόνο των διαδρομών μας το κάνουμε (κακά τα ψέματα) μέσα στην πόλη. Άρα είναι ένα κρητήριο για εμένα. Π.χ. μια μηχανή με 160 ίππους θα σου δείξουν reviews σε πίστα πιθανά και πόσο σκίζει και πως στρίβει κλπ κλπ. Τι να το κάνεις όμως που AN θα πας πίστα 1 φορά τον χρόνο. Χωρίς αυτό να είναι δικαιολογία για εμένα. Αλλά εγώ κάνω βίντεο με ένα test ride 40λεπτο. Δεν είμαι δημοσιογράφος να το έχω μια βδομάδα. Και το λέω 2-3 φορές σε κάθε βίντεο. Μιλάω για την πρώτη αίσθηση που παίρνεις.
Ξαναλέω στις ίδιες συνθήκες πήρα και τις 2 μηχανές. Η μια ήταν πολύ καλύτερη. Αυτό είδα με την μικρή μου εμπειρία και η καλύτερη είναι και κατά 2-3 χιλιάδες πιο φθηνή.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια και την πρόθεση