Τα Daytona δεν είναι κινέζικα αλλά κορεάτικα γιαυτό μαμανε... Η συναρμολογηση γίνεται Ελλάδα...
Καμία σχέση Κορεάτικα με Κινέζικα. Η Κορέα είναι σε τεχνογνωσία ελάχιστα πίσω απο Ιαπωνία πλέον (Δες Hyundai, KIA, Hyosung). Η Κίνα είναι 20 χρόνια πίσω. Αλλά τρέχει. Σε 10 χρόνια θα είναι legit ανταγωνιστής.Ε όλα αυτά μοιάζουν τα σχιστοματικα!!!
Απόστολε χαριτολογώντας για τις ασιατομάρκες όπως και στους ανθρώπους που μας φαίνονται όλοι ίδιοι :p!! εννοείται Κορεατες και Ταϊβανεζοι έχουν βελτιωθεί και έχουν φτάσει πάρα πολύ κοντά στα ψηλά και να σου πω για εμένα τους θεωρώ καλύτερους από ότι "ιαπωνικό"φτιάχνεται σε Ινδονησίες /Μαλαισίες κλπΚαμία σχέση Κορεάτικα με Κινέζικα. Η Κορέα είναι σε τεχνογνωσία ελάχιστα πίσω απο Ιαπωνία πλέον (Δες Hyundai, KIA, Hyosung). Η Κίνα είναι 20 χρόνια πίσω. Αλλά τρέχει. Σε 10 χρόνια θα είναι legit ανταγωνιστής.
Για εμάς που ανηκουμε στο κίνημα ΔΚΠ, δεν καβάλαω παπί!! :pενδιαφερον....πολυ ενδιαφέρον
Έλα και θα είμαι μόνος στο δωμάτιοθα σε στρώσω πάνω εγώ!
Τα riding school που πανε με ένα χέρι ή χωρίς χέρια πρέπει να διεξάγονται σε κλειστές πίστες!!εργατης = παπι. παπι που στο ενα χερι δεν εχεις το γκαζι και στο αλλο μια ντουλαπα, δεν ιφιστατε.
Σε αυτό θα συμφωνήσω, πότε δεν λέμε όχι για λιγους ίππους παραπάνω άσχετα αν τους χρειαζόμαστε η όχι!! :DΣτο δοκιμαστικό λέει ότι με το ζόρι πιάνει τα 100. Αυτό πρέπει να είναι οριακά πιο αργό από παπί. Βγαλτε 13-14-15 άλογα μοτοσυκλετακια ρε σεις εταιρίες.