Daytona DY 125 carb - Λύνεται το πατινάρισμα συμπλέκτη;

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
τα δισκακια συνολικα (φιμπερενια και μεταλλικα ) εχουν ολα μαζι ενα παχος

η δεν τα εβαλες με την σωστη σειρα
η ξεχασες να βαλεις καποιο μεταλικο
η δεν κανει ολη την διαδρομη και δουλευει μεχρι εκει που πιεζουν τα ελατηρια
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
τα δισκακια συνολικα (φιμπερενια και μεταλλικα ) εχουν ολα μαζι ενα παχος

η δεν τα εβαλες με την σωστη σειρα
η ξεχασες να βαλεις καποιο μεταλικο
η δεν κανει ολη την διαδρομη και δουλευει μεχρι εκει που πιεζουν τα ελατηρια

Κάπου μπερδεύτηκες ή έκανες quote σε εμένα ενώ ήθελες να κάνεις σε κάποιον άλλο.

Δεν έχω αλλάξει δισκάκια, το μηχανάκι φοράει τα δικά του.
Δεν έχω ανοίξει κινητήρα
Το μηχανάκι δεν έχει κάνει ούτε 5000 χλμ. Δεν το πολυκυκλοφορώ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.229
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αθώα μου παιδιά...

Πόσο αθώα και γουτσουγουτσιάρικα είστε :p

Επειδής μου έχει πέσει το ζάχαρο και υποχωρεί ο διαβήτης, πλησιάζουν και αι μέραι που θα πάω στας Λόντρας για λακριντί με το αίσθημα, πλησιάζει και η AthensCon να γουστέρνω με τα βιντεογκέΙμς ασούμε, είμαι στις καλές μου, και ας όψεται αυτή η σαύρα από τα δυτικά που θα γεράσουμε μαζί και με τσιγκλάει...

Το λοιπόν, βρήκα φώτος από την αλλαγή το 2016 στους δίσκους του δικού μου τότες, ας είναι πολλές οι μέρες του Γούγλη Φώτος που τις κρατάει.
Η αλλαγή είχε γίνει στα 50 χιλιάδες και κάτι, αν και είχε αρχίσει να πατινάρει από τις 42 χιλιάδες περίπου αλλά δεν με ενοχλούσε.
Δίσκοι και ελατήρΓια από GLX δεν κάνουν είναι πιο στενή η καμπάνα του και θα πατινάρει ξανά σε ελάχιστα χιλιόμετρα. Το μοτεράκι είναι ακριβές αντίγραφο του Supra, ουδεμία σχέση έχει με το σάπιο και υπερτιμημένο Innova. Ούτε ροδέλες στις βίδες των ελατηρίων θα κάνουν δουλειά, αυτά είναι κόλπα για κάγκουρες τύπου @Ωmega και @SHOOTER045 σε πλήρη συνάρτηση με τον γεροκάγκουρα @apache για να έχουν καλύτερη πέδη οι δίσκοι στη σύμπλεξη αφού πιέζονται περισσότερο από τις ροδέλες, για να κάνουν σούζες πιο άνετες :D

Δίσκοι Newfren για Supra, ελατήρια πιο σκληρά πάλι για Supra, λαδάκι αυστηρά ορυκτέλαιο 20W-50 που τα θερμοδιαγράμματα το δίνουν από -10 έως +40 και τέλος τα προβλήματα. Το μοτέρ έχει ανοχές μπουργάνα και το ψιλό το καίει σαν τα τσίπουρα που κατεβάζει ο ινδιάνος στα Λαγκαβούλια.
Κόστος σε συνεργείο εδώ στας Αθήνας 25-30 ευρώ, τόσο μου είχε πάει κι εμένα που το έκανα μόνος μου γιατί είχα καφέδες και ζαμπονοτυρόπιτες.

Tip 1 Φλάντζα δεν χρειάζεται μένει κολλημένη πάνω στο καπάκι, αν χρειαστεί έχει 2 ευρώ.
Tip2 Οι δίσκοι να μουλιάσουν σε λάδια καμιά ώρα πριν τοποθετηθούν. Όλη η δουλειά δεν είναι πάνω από 3 ώρες.

Αυτά, και τα ξαναλέμε τον Μάϊο που θα ζεστάνει ο καιρός και θα ξαναπάρω τις πινακίδες για το μηχανάκι από την εφορία.
:p:);)














Μη με συγχήσεις άλλο, αυτό είναι από το Ε4 που είναι τελείως διαφορετικό το μοτέρ και αντίγραφο του Innova.
Το μανουαλ το ανέβασα για να δεί τι μπορεί να κάνει το λάδι στους δίσκους, παλιοκαγκουρα ....
 

kotsos

new member
Δημοσιεύσεις
29
Ηλικία
44
Περιοχή
Heraklion
Όνομα
Konstantinos
Εξειδικευμένο σχετικά ερώτημα, επειδή μάλλον δεν συμβαίνει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
Ο εργάτης μου πάπιος δίνεται με πρόταση από το εργοστάσιο (αντιπροσωπεία) για λάδι 20-50w με το οποίο δουλεύει μια χαρά τους ζεστούς μήνες, αλλά επειδή εδώ πάνω τους χειμερινούς μήνες μπορεί να έχει ήλιο αλλά και -2 βαθμούς έξω δυσκολεύεται να γυρίσει το λάδι κατά την εκκίνηση και να πάρει μπροστά.
Η λύση που βρήκα είναι πιο λεπτόρρευστο λάδι. Ένα λάδι 10-40w. Με αυτό το λάδι ναι μεν έχω άμεση εκκίνηση ακόμη και τα πρωινά του χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι υπάρχει ένα ελαφρύ πατινάρισμα. Όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά μου σπάει τα νεύρα.

Αλλάζω δίσκους συμπλέκτη;
Βάζω στην αρχή της άνοιξης 20-50 και στην αρχή του φθινοπώρου 10-40 με δύο αλλαγές τον χρόνο;
Κάτι άλλο;
Φίλε μου να σου κάνω μία ερώτηση γιατί είμαι εντελώς άσχετος.
Καταλάθος για να αλλάξω λάδια
Εξειδικευμένο σχετικά ερώτημα, επειδή μάλλον δεν συμβαίνει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
Ο εργάτης μου πάπιος δίνεται με πρόταση από το εργοστάσιο (αντιπροσωπεία) για λάδι 20-50w με το οποίο δουλεύει μια χαρά τους ζεστούς μήνες, αλλά επειδή εδώ πάνω τους χειμερινούς μήνες μπορεί να έχει ήλιο αλλά και -2 βαθμούς έξω δυσκολεύεται να γυρίσει το λάδι κατά την εκκίνηση και να πάρει μπροστά.
Η λύση που βρήκα είναι πιο λεπτόρρευστο λάδι. Ένα λάδι 10-40w. Με αυτό το λάδι ναι μεν έχω άμεση εκκίνηση ακόμη και τα πρωινά του χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι υπάρχει ένα ελαφρύ πατινάρισμα. Όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά μου σπάει τα νεύρα.

Αλλάζω δίσκους συμπλέκτη;
Βάζω στην αρχή της άνοιξης 20-50 και στην αρχή του φθινοπώρου 10-40 με δύο αλλαγές τον χρόνο;
Κάτι άλλο;
Καλημέρα να σε ρωτήσω κάτι γιατί είμαι εντελώς άσχετος πήγα να αλλάξω λάδια στο μηχανάκι αλλά καταλάθος ξεβιδψσα την άλλη βίδα και βγήκε ένα ελατήριο κι ένας πυρος.
Έτρεξε μια στάλα λάδι (πολύ λίγο) αλλά δεν ξέρω πώς να ξαναβάλω τον πυρο σωστά.
Δεν είναι οι άκρες του ίδιες και επειδή φοβάμαι μην τον βάλω λάθος και κάνω ζημιά θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει;
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
133
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Μια βοήθεια ρε παιδιά

Μήπως να δοκίμαζες να βάλεις από τη μία πλευρά και να δεις αν κουμπώνει χωρίς να κάνει τζόγο; Δυστυχώς δεν είναι και εφικτό να βρεις τα σχέδια του συγκεκριμένου μοντέλου στο internet...
 

hobbyist

member
Δημοσιεύσεις
1.320
Ηλικία
45
Όνομα
Alex
10W50 να βαλεις, Αν πατιναρει δεν φταιει το λαδι βεβαια, θελει δισκο-πλατό-ρουλεμαν... ε συγνωμη δισκακια
 

kotsos

new member
Δημοσιεύσεις
29
Ηλικία
44
Περιοχή
Heraklion
Όνομα
Konstantinos
Μήπως να δοκίμαζες να βάλεις από τη μία πλευρά και να δεις αν κουμπώνει χωρίς να κάνει τζόγο; Δυστυχώς δεν είναι και εφικτό να βρεις τα σχέδια του συγκεκριμένου μοντέλου στο internet...
Φίλε μου ευχαριστώ για την άμεση απάντηση γιατί πρέπει να τελειώσω να πάω για δουλειά.
Άκου με
Έψαξα και βρήκα και κατάλαβα ότι ο πείρος είναι για τον τεντωτηρα της καδένας εκκεντροφόρου.
Είδα ένα βίντεο και κατάλαβα ότι το μαύρο πλαστικό που έχει στην μια άκρη πάει πάνω.δηλδ μέσα στον Κινητήρα για να είναι πιθανό *****ό εκεί που ακουμπάει.

Το θέμα είναι αν τον βάλω σωστά το κλείσω και μετά αλλάξω λάδια θα είναι εντάξει το μηχανάκι η θα πάθω καμία ζημιά;;;

Σε ευχαριστώ πολύ ♥️
Αν μπορείς να μου απαντήσεις σύντομα θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Ξανά σε ευχαριστώ πολύ ♥️

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ♥️
 

kotsos

new member
Δημοσιεύσεις
29
Ηλικία
44
Περιοχή
Heraklion
Όνομα
Konstantinos
Μήπως να δοκίμαζες να βάλεις από τη μία πλευρά και να δεις αν κουμπώνει χωρίς να κάνει τζόγο; Δυστυχώς δεν είναι και εφικτό να βρεις τα σχέδια του συγκεκριμένου μοντέλου στο internet...
Εντ μεταξύ έτρεξε λίγο λάδι μόλις βγήκε.
Αλλά πολύ ελάχιστο.
Ίσα ίσα που έπεσε λίγο λάδι κάτω και σταμάτησε.
Είναι κρύος ο κινητήρας και δεν είχε λάδι σε όλη την μηχανή
 

kotsos

new member
Δημοσιεύσεις
29
Ηλικία
44
Περιοχή
Heraklion
Όνομα
Konstantinos
Δεν θα πάθεις τίποτα κλείσε πείρο άλλαξε λαδια. φυγε για δουλειά
Δες
Καταρχήν σε υπέρ ευχαριστώ
Έβγαλα την τάπα ξανά και είχε μείνει ο πείρος μέσα
Τελικά ταρακούνησα το μηχανάκι και έπεσε.

Τον είχα βάλει ανάποδα τώρα πρέπει να το βάλω σωστά

Σου παραθέτω φωτό βίντεο μάλλον
 

kotsos

new member
Δημοσιεύσεις
29
Ηλικία
44
Περιοχή
Heraklion
Όνομα
Konstantinos
Δεν θα πάθεις τίποτα κλείσε πείρο άλλαξε λαδια. φυγε για δουλειά
Έφυγε το πλαστικό και δεν ξέρω από ποια μεριά μπαίνει...
Σκατά τα έχω κάνει..
 
Top Bottom