Επίσης πέραν αυτού που λέει ο Πάνος και από άλλη πλευρά του λόφου ήτοι μηδενικής κατανάλωσης Αποστόλη.
Για μοτό που κυκλοφορεί κάθε μέρα μέσα σε μεγαλούπολη ή όχι
κάνοντας λίγα χλμ που δεν αφήνουν να εξατμιστεί η υγρασία από τα λάδια επιβάλλεται να αλλάζεις συχνότερα.
Σε μοτό που χρησιμοποιείται σε ταξίδια - μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει υγρασία στα λάδια κατ' επέκταση να μολυνθούν και να αρχίσει να επηρεάζεται η ποιότητά τους.
Επισημαίνεται ότι πλέον των χλμ ορίζεται και χρονικά η αλλαγή στα εγχειρίδια που συνήθως σε μοτό δεν υπερβαίνει το χρόνο.
Είτε έχει κάνει πέντε είτε 12.000 χλμ προβλέπεται αλλαγή.
Το άριστο βέβαια θάταν να διέθεταν τα πάντα ωρόμετρα και τα σέρβις να αναφερόντουσαν σε ώρες μιας και το επιβαρυντικό για ότι δουλεύει σε μεγαλούπολη κυρίως είναι και οι περισσότερες ώρες λειτουργίας εν στάση αναμένοντας στα φανάρια κυκλοφορίας.
Ο έρμος λοιπόν ο μάστρο Στέλιος που κοροϊδεύει παραπάνω (
) πού να ξέρει εγώ ο ασχετο *****άκος που πάω και λέω <<Μαστρο Στέλιο για ρίξε μια περιποίηση λαδόξυδα κλπ>> τι κάνω με το κακόμοιρο και πως το χρησιμοποιώ (μέσα και αυτά που λέει ο Πάνος και αν ελέγχει κανείς στάθμη κλπ) ? Οπότε ράβει κοστουμάκι πασπαρτού για όλους για νάναι στην ασφαλή πλευρά και όχι στη σκοτεινή να πάει μετά και να του πει <<εγώ σε σένα τόφερνα και μπουμ>> και να ζητά και τα ρέστα και λέει στα μισά χλμ.