John Works
new member
- Δημοσιεύσεις
- 121
- Ηλικία
- 40
- Όνομα
- john works
Cosworth: 1995 Triumph Daytona Super III 900
Η Triumph Motorcycles Ltd. είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής βρετανικών μοτοσικλετών που επιβίωσε, αλλά δεν ήταν εύκολη διαδρομή για τον κατασκευαστή με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Ολόκληρη η βρετανική βιομηχανία ποδηλάτων κατέρρευσε ουσιαστικά στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και η Triumph πήγε σε αναγκαστική διαχείριση το 1983. Μετά από λίγα χρόνια και πολλές νομικές διαμάχες, ο βρετανός επιχειρηματίας John Bloor κατέληξε στην απόκτηση του ονόματος και των δικαιωμάτων παραγωγής και της "νέας" μοτοσικλέτας Triumph η εταιρεία ξεκίνησε εκ νέου την παραγωγή αθλητικών αθλημάτων στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Μεταξύ του 1992 και του 1997, η Triumph παρήγαγε τον πολύτιμο αλλά τελικά υποβιβασμένο 3κύλινδρο Daytona 900. Αυτή η μοτοσικλέτα ήταν διάδοχος του πρωταρχικού Daytona 750 και κατείχε μια πιο αποδεκτή θέση οδήγησης σχεδιασμένη να αυξήσει την αθλητική του ικανότητα. Αλλά ο λόγος ισχύος προς το βάρος εξακολουθούσε να είναι πρόβλημα, ειδικά σε σύγκριση με άλλα ποδήλατα εκείνη τη στιγμή, όπως το GSX-R και το εξαιρετικά ελαφρύ Fireblade / CBR. Έτσι για το μοντέλο του 1994, το Triumph παρήγαγε το Daytona Super III, ένα πολύ περιορισμένο κύκλο παραγωγής 150 ποδηλάτων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην επανεξισορρόπηση του προβλήματος ισχύος / βάρους για το μεγάλο Triple.
1995 Daytona Super III για την πώληση σε ebay
Το Daytona Super III είχε πολλές αλλαγές από τον προκάτοχό του, με το σημαντικότερο να είναι ένας σημαντικά ισχυρότερος κινητήρας. Οι βελτιώσεις της ισχύος οφείλονταν σε συνεργασία με τους γκουρού tuning στο Cosworth και επιτεύχθηκαν με τη χρήση υψηλότερων εμβόλων συμπίεσης και επανασχεδιαζόμενης κυλινδροκεφαλής. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν μια αύξηση της ισχύος από 97 bhp σε 115 bhp. Συνολικά, το Super III ήταν μια πιο ευαίσθητη και υψηλότερης απόδοσης και είχε επίσης πολλά ανταλλακτικά σε ανθρακονήματα και βελτιωμένα φρένα.
Ενώ το νέο ντεκότα Daytona δεν ήταν τόσο ελαφρύ και ευκίνητο όσο το CBR / Fireblade, ήταν σίγουρα ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και πρόσφερε κάτι που οι υπερ-ελαφριές υπερκινητές δεν το έκαναν. την ικανότητα να χρησιμοποιείται τόσο για τις εκπληκτικές διαδρομές ταχύτητας όσο και για τις μεσαίες περιηγήσεις. Σχεδόν αμέσως μετά την εισαγωγή του, το Super III αναγνωρίστηκε ως ταχύπλοο τέρας. εξετάστε την επόμενη ανασκόπηση από το τεύχος του περιοδικού Motorcyclist του Αυγούστου του 1995.
Η Triumph Motorcycles Ltd. είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής βρετανικών μοτοσικλετών που επιβίωσε, αλλά δεν ήταν εύκολη διαδρομή για τον κατασκευαστή με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Ολόκληρη η βρετανική βιομηχανία ποδηλάτων κατέρρευσε ουσιαστικά στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και η Triumph πήγε σε αναγκαστική διαχείριση το 1983. Μετά από λίγα χρόνια και πολλές νομικές διαμάχες, ο βρετανός επιχειρηματίας John Bloor κατέληξε στην απόκτηση του ονόματος και των δικαιωμάτων παραγωγής και της "νέας" μοτοσικλέτας Triumph η εταιρεία ξεκίνησε εκ νέου την παραγωγή αθλητικών αθλημάτων στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Μεταξύ του 1992 και του 1997, η Triumph παρήγαγε τον πολύτιμο αλλά τελικά υποβιβασμένο 3κύλινδρο Daytona 900. Αυτή η μοτοσικλέτα ήταν διάδοχος του πρωταρχικού Daytona 750 και κατείχε μια πιο αποδεκτή θέση οδήγησης σχεδιασμένη να αυξήσει την αθλητική του ικανότητα. Αλλά ο λόγος ισχύος προς το βάρος εξακολουθούσε να είναι πρόβλημα, ειδικά σε σύγκριση με άλλα ποδήλατα εκείνη τη στιγμή, όπως το GSX-R και το εξαιρετικά ελαφρύ Fireblade / CBR. Έτσι για το μοντέλο του 1994, το Triumph παρήγαγε το Daytona Super III, ένα πολύ περιορισμένο κύκλο παραγωγής 150 ποδηλάτων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην επανεξισορρόπηση του προβλήματος ισχύος / βάρους για το μεγάλο Triple.
1995 Daytona Super III για την πώληση σε ebay
Το Daytona Super III είχε πολλές αλλαγές από τον προκάτοχό του, με το σημαντικότερο να είναι ένας σημαντικά ισχυρότερος κινητήρας. Οι βελτιώσεις της ισχύος οφείλονταν σε συνεργασία με τους γκουρού tuning στο Cosworth και επιτεύχθηκαν με τη χρήση υψηλότερων εμβόλων συμπίεσης και επανασχεδιαζόμενης κυλινδροκεφαλής. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν μια αύξηση της ισχύος από 97 bhp σε 115 bhp. Συνολικά, το Super III ήταν μια πιο ευαίσθητη και υψηλότερης απόδοσης και είχε επίσης πολλά ανταλλακτικά σε ανθρακονήματα και βελτιωμένα φρένα.
Ενώ το νέο ντεκότα Daytona δεν ήταν τόσο ελαφρύ και ευκίνητο όσο το CBR / Fireblade, ήταν σίγουρα ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και πρόσφερε κάτι που οι υπερ-ελαφριές υπερκινητές δεν το έκαναν. την ικανότητα να χρησιμοποιείται τόσο για τις εκπληκτικές διαδρομές ταχύτητας όσο και για τις μεσαίες περιηγήσεις. Σχεδόν αμέσως μετά την εισαγωγή του, το Super III αναγνωρίστηκε ως ταχύπλοο τέρας. εξετάστε την επόμενη ανασκόπηση από το τεύχος του περιοδικού Motorcyclist του Αυγούστου του 1995.