Brixton Cromwell 1200

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ένα άγνωστο σχετικά μηχανάκι ,με πρόσφατη παρουσία στην ελληνική αγορά,είχα την ευκαιρία να κανω τέστ για καμμιά ώρα εχτές,επειδή μου αρέσει πάρα πολύ αισθητικά,και είναι σε λογική τιμή για αυτά που προσφέρει.Προκειται για το Brixton Cromwell 1200,που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα,η KSR,η αυστριακή εταιρεία,με την εμπορική ονομασία BRIXTON (κάτι σαν τον Γκοργκολη με την εμπορική ονομασία Daytona).Tο συγκεκριμένο μοντέλο, παράγεται από την κινεζική GAOKIN ,και είναι το GAOKIN 1200.Στην Ευρώπη έρχεται σαν BRIXTON Cromwell 1200.
Ο κινητήρας είναι ένας δικυλινδρος εν σειρά 1220 κυβικά εκατοστά,ένας "κλώνος" Triumph Τ120,με 82 ίππους στις 6500 στροφές,και ροπή 11 kgm στις 3100 στροφές.
Στην πράξη τώρα, ανεβαίνοντας πάνω στο μηχανάκι ,με σέλλα στα 800mm ύψος,και στα 235 κιλά βάρος,αισθάνθηκα χωρίς πλάκα ,σαν να οδηγώ ποδήλατο,εν σχέσει με το ψηλότερο και στυλ αντβεντιουρ voge 500ds που έχω,Παρ όλο το μεγαλύτερο βάρος.Τιμονι χαμηλό σχετικά,και λιγωτερο φαρδύ από το voge, καμμία άνεμο κάλυψη,καθ' ότι γυμνό, γωνίες για τα γόνατα,πολύ καλές,επίπεδη σέλλα,όπως παλιά,μια κλασσική μηχανή,όπως ήταν παλιά οι μηχανές,την δεκαετία του 70-80.
Οι ομοιότητες σταματούν εκεί,διότι τα υπόλοιπα είναι σημερινά.Φρενα nissin,2 δισκόφρενα μπροστά,1 πίσω,ABS Bosch 9,1, και ηλεκτρονική, αναρτήσεις Kayaba,μπρος πίσω, λάστιχα και ζάντες με ακτίνες όπως ταιριάζει στον ρετρό χαρακτήρα της μηχανής.
Και βάζοντας μπροστά,έχουμε έναν μπάσο γουργουριστο, δικυλινδρο κλασσικό ήχο,που σε φτιάχνει,έναν γλυκό με ελάχιστους κραδασμούς κινητήρα και ροπή,ροπή,ροπή.
Μια ροπή που έρχεται από το μηδέν και σε συνεπαίρνει.Μεχρι τις 3100 στροφές που κορυφώνεται Άλλη αίσθηση ,που μόνο οι μεγάλου κυβισμού χαμηλοροπες μοτό σου δίνουν.Πρακτικα από τις 1500 στροφές βάζεις μια 6η και φεύγεις.Δεν χρειάζεται να κατεβάζεις στο κιβώτιο.Το μηχανάκι έχει 2 modes, λειτουργίας,eco και sport,που διαφοροποιούνται στην δύναμη στο άνοιγμα του γκαζιού,και στο sport, ανοίγει πολύ γρήγορα στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού.Απολαυση.Φρενα πολύ καλά,ειδικά το πίσω,Σταμάταει σαν μπροστινό,ευχάριστο ABS, ελάχιστα επεμβατικό,αναρτήσεις καλές για το βάρος μου (140 κιλά),με κλασσικά 2 αμορτισέρ πίσω,και ένα συμβατικό πηρούνι μπροστά,επίπεδη σέλλα όπως παλιά,που αν και λεπτή δεν κουράζει,γενικά μια αίσθηση ρετρό,γνώριμη για μας τους γέρους,που μας γεμίζει αναμνήσεις.Μηχανακι ποδήλατο,με χαμηλό κέντρο βάρους,στενό χωράει παντού,και με μια γκαζια,με την εκπληκτική του ροπή,φεύγει γρήγορα παντού.Ευχαριστο, γουργουριστο,απλό.Κιβωτιο λίγο σκληρό,αλλά όχι ενοχλητικό, ελαφρός συμπλέκτης,και γενικά μια κλασσική αγχολυτικη λειτουργία,που σε πάει πίσω σε αναμνήσεις,αλλά με τα σύγχρονα καλουδια.Αν ήθελα να το χαρακτηρίσω με 3 λέξεις,θα έλεγα "Η ροπή προσωποποιημενη".
Μου άρεσε και με έβαλε σε πειρασμό .
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Φίλος ώριμος έχει αγοράσει μάλλον το πρώτο στην Ελλάδα προς 1,5 έτους....

Ευχαριστημένος με την επιλογή, πήγε εκεί μετά από Tiger 1050 του 14, δίχως προβλήματα η αλλά παρατράγουδα ..

Αισθητικα αν δεν δεις τα σήματα λες ότι είναι thruxton, πολύ προσεγμένο παντού ..

Νομίζω του βγήκε 10.500€...δεν ξέρω πόσο έχει τώρα ...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ένα άγνωστο σχετικά μηχανάκι ,με πρόσφατη παρουσία στην ελληνική αγορά,είχα την ευκαιρία να κανω τέστ για καμμιά ώρα εχτές,επειδή μου αρέσει πάρα πολύ αισθητικά,και είναι σε λογική τιμή για αυτά που προσφέρει.Προκειται για το Brixton Cromwell 1200,που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα,η KSR,η αυστριακή εταιρεία,με την εμπορική ονομασία BRIXTON (κάτι σαν τον Γκοργκολη με την εμπορική ονομασία Daytona).Tο συγκεκριμένο μοντέλο, παράγεται από την κινεζική GAOKIN ,και είναι το GAOKIN 1200.Στην Ευρώπη έρχεται σαν BRIXTON Cromwell 1200.
Ο κινητήρας είναι ένας δικυλινδρος εν σειρά 1220 κυβικά εκατοστά,ένας "κλώνος" Triumph Τ120,με 82 ίππους στις 6500 στροφές,και ροπή 11 kgm στις 3100 στροφές.
Στην πράξη τώρα, ανεβαίνοντας πάνω στο μηχανάκι ,με σέλλα στα 800mm ύψος,και στα 235 κιλά βάρος,αισθάνθηκα χωρίς πλάκα ,σαν να οδηγώ ποδήλατο,εν σχέσει με το ψηλότερο και στυλ αντβεντιουρ voge 500ds που έχω,Παρ όλο το μεγαλύτερο βάρος.Τιμονι χαμηλό σχετικά,και λιγωτερο φαρδύ από το voge, καμμία άνεμο κάλυψη,καθ' ότι γυμνό, γωνίες για τα γόνατα,πολύ καλές,επίπεδη σέλλα,όπως παλιά,μια κλασσική μηχανή,όπως ήταν παλιά οι μηχανές,την δεκαετία του 70-80.
Οι ομοιότητες σταματούν εκεί,διότι τα υπόλοιπα είναι σημερινά.Φρενα nissin,2 δισκόφρενα μπροστά,1 πίσω,ABS Bosch 9,1, και ηλεκτρονική, αναρτήσεις Kayaba,μπρος πίσω, λάστιχα και ζάντες με ακτίνες όπως ταιριάζει στον ρετρό χαρακτήρα της μηχανής.
Και βάζοντας μπροστά,έχουμε έναν μπάσο γουργουριστο, δικυλινδρο κλασσικό ήχο,που σε φτιάχνει,έναν γλυκό με ελάχιστους κραδασμούς κινητήρα και ροπή,ροπή,ροπή.
Μια ροπή που έρχεται από το μηδέν και σε συνεπαίρνει.Μεχρι τις 3100 στροφές που κορυφώνεται Άλλη αίσθηση ,που μόνο οι μεγάλου κυβισμού χαμηλοροπες μοτό σου δίνουν.Πρακτικα από τις 1500 στροφές βάζεις μια 6η και φεύγεις.Δεν χρειάζεται να κατεβάζεις στο κιβώτιο.Το μηχανάκι έχει 2 modes, λειτουργίας,eco και sport,που διαφοροποιούνται στην δύναμη στο άνοιγμα του γκαζιού,και στο sport, ανοίγει πολύ γρήγορα στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού.Απολαυση.Φρενα πολύ καλά,ειδικά το πίσω,Σταμάταει σαν μπροστινό,ευχάριστο ABS, ελάχιστα επεμβατικό,αναρτήσεις καλές για το βάρος μου (140 κιλά),με κλασσικά 2 αμορτισέρ πίσω,και ένα συμβατικό πηρούνι μπροστά,επίπεδη σέλλα όπως παλιά,που αν και λεπτή δεν κουράζει,γενικά μια αίσθηση ρετρό,γνώριμη για μας τους γέρους,που μας γεμίζει αναμνήσεις.Μηχανακι ποδήλατο,με χαμηλό κέντρο βάρους,στενό χωράει παντού,και με μια γκαζια,με την εκπληκτική του ροπή,φεύγει γρήγορα παντού.Ευχαριστο, γουργουριστο,απλό.Κιβωτιο λίγο σκληρό,αλλά όχι ενοχλητικό, ελαφρός συμπλέκτης,και γενικά μια κλασσική αγχολυτικη λειτουργία,που σε πάει πίσω σε αναμνήσεις,αλλά με τα σύγχρονα καλουδια.Αν ήθελα να το χαρακτηρίσω με 3 λέξεις,θα έλεγα "Η ροπή προσωποποιημενη".
Μου άρεσε και με έβαλε σε πειρασμό .
Θείο ,καμια φωτό με αυτόγραφο δε παίζει;
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
ΜΗΧΑΝΑΡΑ!

Κρίμα να μην έχει δυο κλασικά στρογγυλα αναλογικά όργανα αλλά μια ρημαδοTFT κι αυτη η λεπτομέρεια τα χαλάει όλα :(
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Και εμενα μου την δινουν τα ηλεκτρονικα...


αλλα αυτα αναλογικιζουν....

 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Είναι πανέμορφο μηχανάκι και αυτό. Κρίμα που "θάβονται" εδώ απο την ανυπαρξία της αντιπροσωπείας.

Yπαρχει θεμα ανταλλακτικων; Η απλα δεν ειναι πολυ δραστηριοι...για πες μιας και εισαι ιδιοκτητης
 

leto

new member
Δημοσιεύσεις
66
Ηλικία
44
Περιοχή
Αττική
Μοτοσυκλέτα
Brixton crossfire 500
Όνομα
Βασίλης
Yπαρχει θεμα ανταλλακτικων; Η απλα δεν ειναι πολυ δραστηριοι...για πες μιας και εισαι ιδιοκτητης
Σε ερώτηση που έκανα στην ίδια την αντιπροσωπία για το που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ η απάντηση ήταν ένα λινκ απο το site με την λίστα των εμπόρων - συνεργείων. Φυσικά πριν ρωτήσω είχα ψάξει σε αυτά τα καταστήματα (και σε άλλα) χωρίς να βρω το οτιδήποτε.

Κάποια στιγμή πήρα την απόφαση να βάλω κάγκελα στο μοτέρ για προστασία. Σκέφτηκα να πάρω τα κάγκελα της ίδιας εταιρίας. Δεν τα έβρισκα πουθενά online και είχε φτάσει ο καιρός για το service. Ρώτησα στο συνεργείο (που είναι μέσα στη λίστα με τα προτεινόμενα συνεργεία). Ούτε αυτοί δεν βρήκαν που λογικά ξέρουν καλύτερα απο μένα που να ψάξουν ή να έχουν καλύτερη επικοινωνία με την αντιπροσωπία (δική μου υπόθεση).

Ψάχνω κάθε βδομάδα τυχαία ανταλλακτικά, (τιμόνια, φανάρια ) έτσι για να δω αν θα δω εξέλιξη. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει το οτιδήποτε.

Λογικά για τα περιφεριακά (φρένα, αμορτισέρ) και για το μοτέρ που είναι κλώνος Ιαπωνικού θα βρίσκεις, δεν μου έχει χρειαστεί ακόμα.

Υ.Γ. Εκτοτε έχω στείλει κανα δυο mail στην αντιπροσωπία με ερώτηση που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ χωρίς να έχω πάρει την παραμικρή απάντηση πέραν του αυτοματοποιημένου mail.
 

Viper1

new member
Δημοσιεύσεις
69
Ηλικία
49
Περιοχή
Greece
Όνομα
George
Σε ερώτηση που έκανα στην ίδια την αντιπροσωπία για το που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ η απάντηση ήταν ένα λινκ απο το site με την λίστα των εμπόρων - συνεργείων. Φυσικά πριν ρωτήσω είχα ψάξει σε αυτά τα καταστήματα (και σε άλλα) χωρίς να βρω το οτιδήποτε.

Κάποια στιγμή πήρα την απόφαση να βάλω κάγκελα στο μοτέρ για προστασία. Σκέφτηκα να πάρω τα κάγκελα της ίδιας εταιρίας. Δεν τα έβρισκα πουθενά online και είχε φτάσει ο καιρός για το service. Ρώτησα στο συνεργείο (που είναι μέσα στη λίστα με τα προτεινόμενα συνεργεία). Ούτε αυτοί δεν βρήκαν που λογικά ξέρουν καλύτερα απο μένα που να ψάξουν ή να έχουν καλύτερη επικοινωνία με την αντιπροσωπία (δική μου υπόθεση).

Ψάχνω κάθε βδομάδα τυχαία ανταλλακτικά, (τιμόνια, φανάρια ) έτσι για να δω αν θα δω εξέλιξη. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει το οτιδήποτε.

Λογικά για τα περιφεριακά (φρένα, αμορτισέρ) και για το μοτέρ που είναι κλώνος Ιαπωνικού θα βρίσκεις, δεν μου έχει χρειαστεί ακόμα.

Υ.Γ. Εκτοτε έχω στείλει κανα δυο mail στην αντιπροσωπία με ερώτηση που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ χωρίς να έχω πάρει την παραμικρή απάντηση πέραν του αυτοματοποιημένου mail.
Και γιατί δεν στέλνεις ένα email στην Κίνα στην μαμά εταιρία?
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.489
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που κανουν πισω γιατι η τεχνικη υποστηριξη σε αρκετα κινεζικα ειναι ελλιπεστατη.Καποιες εταιρειες εχουν κανει σοβαρο δικτυο αντιπροσωπων αλλα βλεπω οτι και αυτοι εχουν καποια θεματα με ανταλλακτικα.Ο καιρος θα δειξει αν μπορουν να σταθουν διπλα στους λεγομενους μεγαλους της αγορας.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Σε ερώτηση που έκανα στην ίδια την αντιπροσωπία για το που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ η απάντηση ήταν ένα λινκ απο το site με την λίστα των εμπόρων - συνεργείων. Φυσικά πριν ρωτήσω είχα ψάξει σε αυτά τα καταστήματα (και σε άλλα) χωρίς να βρω το οτιδήποτε.

Κάποια στιγμή πήρα την απόφαση να βάλω κάγκελα στο μοτέρ για προστασία. Σκέφτηκα να πάρω τα κάγκελα της ίδιας εταιρίας. Δεν τα έβρισκα πουθενά online και είχε φτάσει ο καιρός για το service. Ρώτησα στο συνεργείο (που είναι μέσα στη λίστα με τα προτεινόμενα συνεργεία). Ούτε αυτοί δεν βρήκαν που λογικά ξέρουν καλύτερα απο μένα που να ψάξουν ή να έχουν καλύτερη επικοινωνία με την αντιπροσωπία (δική μου υπόθεση).

Ψάχνω κάθε βδομάδα τυχαία ανταλλακτικά, (τιμόνια, φανάρια ) έτσι για να δω αν θα δω εξέλιξη. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει το οτιδήποτε.

Λογικά για τα περιφεριακά (φρένα, αμορτισέρ) και για το μοτέρ που είναι κλώνος Ιαπωνικού θα βρίσκεις, δεν μου έχει χρειαστεί ακόμα.

Υ.Γ. Εκτοτε έχω στείλει κανα δυο mail στην αντιπροσωπία με ερώτηση που θα βρω ανταλλακτικά και αξεσουάρ χωρίς να έχω πάρει την παραμικρή απάντηση πέραν του αυτοματοποιημένου mail.
Ευχαριστω για την ενημέρωση, διότι με έσωσες,από το να κάνω το λάθος.Πιστευω ότι το μηχανάκι (το 1200 ,όπως και αυτό που έχεις εσύ το 500αρι, με τον κινητήρα κλώνο του Χόντα) είναι μια χαρα, όμως αν η αντιπροσωπεία είναι για τον μπεο καβάλα,που λέει κι ο λαός,τότε θάβεται εξ ολοκλήρου.Δυστυχως όταν το έκανα τεστ συνολικά 3 φορές,2 στην αντιπροσωπεία,και μια σε εξωτερικό συνεργάτη,συνολικά για 1μιση ώρα και τις τρεις φορές,η αντιπροσωπεία,που αντιπροσωπεύει και τα Καβασάκι και τα μορινι,και κάτι πολύ όμορφα πάπια,μου έδωσε εικόνα,υποπροωθησης των προϊόντων της,ενώ ο συνεργάτης της ,στην Αγία Παρασκευή,πάνω απ' την ΕΡΤ δεξιά που έχει πάρει την αντιπροσωπευση,ενώ πριν πούλαγε και αυτοκίνητα Σκόντα,ήταν καταπληκτικός σε εξυπηρέτηση.Δυστυχως όμως και σύμφωνα μ' αυτά που μας επισημανες,δεν αρκεί η καλή πρόθεση των συνεργατών,αν η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να ανταποκριθεί.Εξ ου και η ανυπαρξία της Καβασάκι και Μορινι στην ελληνική αγορά.Ειδικα της Καβασάκι που την θεωρώ εξαιρετική εταιρεία,ανώτερη της γιαμαχα,η οποία όμως διαχρονικά είχε εξαιρετική αντιπροσωπεία,τουλάχιστον πριν 30,έως 20 χρόνια,που είχα το XJ το 900.Εχω καλό μάθει απ' την εξαιρετική εξυπηρέτηση της Voge και δύσκολα θ αλλάξω.
 

leto

new member
Δημοσιεύσεις
66
Ηλικία
44
Περιοχή
Αττική
Μοτοσυκλέτα
Brixton crossfire 500
Όνομα
Βασίλης
Εχω update.
Πήγα σε συνεργείο για ερώτηση που ήθελα να κάνω για το μηχανάκι. Ακριβώς δίπλα υπάρχει μαγαζί που πουλάει τα συγκεκριμένα μηχανάκια.
Μπήκα να πω τον πόνο μου για τα ανταλλακτικάκαι είχαμε μια εκτενή συζήτηση με τον άνθρωπο.
Και το συνεργείο και το μαγαζί με τα ανταλλακτικά ήταν ηλιαχτίδα ελπίδας. Μου είπε οτι έχει οτι χρειάζομαι, βέβαια ετοιμοπαράδοτη ήταν μόνο η μία απο τις δύο μπάρες. Προσπάθησε να με καθυσηχάσει λέγοντάς μου οτι οτιδήποτε χρειαστώ υπάρχει. Στην ερώτησή μου γιατί δεν βρίσκω πουθενά τίποτα ανέφερε οτι οι dealers έχουν άλλη πλατφόρμα για ανταλλακτικά και δεν έχουμε πρόσβαση εμείς, οι απλοί χρήστες.

Εκεί έκραξα λίγο αυτή την τακτική γιατί στην αγορά υπάρχει η φήμη (την οποία διαδίδω και εγώ) οτι δεν βρίσκεις ανταλλακτικά και θα ήταν καλή κίνηση απο μεριάς τους να αναφέρουν οτι έχουν. Τώρα αν πιάσει τόπο αυτό δεν ξέρω, πάντως ήταν μια ανακάλυψη που μου έφτιαξε τη μέρα (και αναμένω και τις μπάρες).
 
Top Bottom