User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Από την Καθημερινή
12/01/2003
Των Στρατή Χατζηπαναγιώτου - Κώστα Δημητρέλη
Πριν από 22 χρόνια, πρώτη η BMW εισήγαγε στην αγορά ένα νέο είδος μοτοσικλέτας, τη μεγάλη εντούρο τουρισμού. Ηταν Σεπτέμβριος του '80 όταν παρουσιάστηκε η BMW R 80 GS
(από τα αρχικά των λέξεων Gelande Strasse = χώμα/άσφαλτος), η μοτοσικλέτα που θα γινόταν συνώνυμο του αγώνα Παρίσι - Ντακάρ τα επόμενα χρόνια και θα άνοιγε τον δρόμο για τη διάδοση του είδους. H GS 1150R είναι ο μακρινός της απόγονος...
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Η πρώτη εντύπωση στη σέλα της μοτοσικλέτας είναι η πληθωρικότητα που τη διακρίνει. Με σχετικά μεγάλο ύψος, βάρος και όγκο, η σουπερεντούρο αυτή με την περίεργη όψη, ξενίζει τον αναβάτη εν στάσει. Το ύφος της μοτοσικλέτας είναι πραγματικά πρωτότυπο χάρη στα διπλά ασύμμετρα φώτα, τη διάφανη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις και το δεύτερο φτερό πάνω από τον μπροστινό τροχό. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το φτερό αυτό λειτουργεί καλύτερα ως... αεροτομή, δημιουργώντας περισσότερη αρνητική άνωση στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ από την άλλη κατευθύνει τον αέρα στο μετωπικό ψυγείο λαδιού κάτω από τα φώτα.
12/01/2003
Των Στρατή Χατζηπαναγιώτου - Κώστα Δημητρέλη
Πριν από 22 χρόνια, πρώτη η BMW εισήγαγε στην αγορά ένα νέο είδος μοτοσικλέτας, τη μεγάλη εντούρο τουρισμού. Ηταν Σεπτέμβριος του '80 όταν παρουσιάστηκε η BMW R 80 GS
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Η πρώτη εντύπωση στη σέλα της μοτοσικλέτας είναι η πληθωρικότητα που τη διακρίνει. Με σχετικά μεγάλο ύψος, βάρος και όγκο, η σουπερεντούρο αυτή με την περίεργη όψη, ξενίζει τον αναβάτη εν στάσει. Το ύφος της μοτοσικλέτας είναι πραγματικά πρωτότυπο χάρη στα διπλά ασύμμετρα φώτα, τη διάφανη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις και το δεύτερο φτερό πάνω από τον μπροστινό τροχό. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το φτερό αυτό λειτουργεί καλύτερα ως... αεροτομή, δημιουργώντας περισσότερη αρνητική άνωση στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ από την άλλη κατευθύνει τον αέρα στο μετωπικό ψυγείο λαδιού κάτω από τα φώτα.