User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Όπως μου έρχονται...
Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.
Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.fgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..
Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.
Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.
ΒΜW μοτοσυκλέτα... fgh
Πιο παλιό από το CBF.. fgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..
Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!!
Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...
Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... fgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι;
Μήπως έκανα μ@λ@κία; k
Ποιος ακούει τη Σοφία...
Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..
Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.
Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!
Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..
Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..
Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..
Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.
Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..
Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.
Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.
Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..
Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..
Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..
Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..
Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..
Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..
Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.
Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..
Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.
Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..
Απλά για το σήμα της..
Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..
Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.
Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..
Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..
Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.
Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.fgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..
Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.
Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.
ΒΜW μοτοσυκλέτα... fgh
Πιο παλιό από το CBF.. fgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..
Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!!
Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...
Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... fgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι;
Μήπως έκανα μ@λ@κία; k
Ποιος ακούει τη Σοφία...
Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..
Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.
Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!
Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..
Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..
Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..
Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.
Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..
Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.
Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.
Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..
Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..
Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..
Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..
Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..
Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..
Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.
Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..
Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.
Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..
Απλά για το σήμα της..
Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..
Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.
Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..
Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..