Από την στιγμή που κυνηγάς το απόλυτο, λογική είναι και η προτίμηση σου σε καλύτερα φρένα, περισσότερα κυβικά, περισσότερα άλογα, πιο απόλυτες αναρτήσεις κλπ
Αλλά σε καθημερνές απλές συνθήκες τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πολλές φορές η φιλικότητα ή η άνεση είναι προτιμότερα σε συνθήκες που θα περάσει η μηχανή το 80% της ζωής της. Για αυτό λέω πως τα περισσότερα άλογα ή τα περισσότερα κυβικά δεν κάνουν πάντα ένα μηχανάκι καλύτερο από ένα άλλο. Τοιυλάχιστον απο έναν βαθμό αριθμό κυβικών/αλόγων και πάνω.
Ειχα 3 χρόνια fazer 600. 6 μηνες bandit 650, και οδήγησα και CBF 600 σε κάποια φάση που έψαχνα για street. Οταν πήρα το fazer ήξερα πως είχα το "καλύτερο" επειδή είχε τα πιο πολλά άλογα και ήταν και ψεκαστό την ώρα που το CBF 600 ήταν καρμπ και το Bandit με λιγότερα άλογα και βαρύτερο.
Σήμερα δεν θα έβαζα με τίποτα το fazer στην πρώτη θέση. Κούφιες χαμηλομεσαίες και δύναμη εκει που δεν την χρειάζεσαι στην καθημερινότητα. Ψεκασμός στα χαρτιά καλύτερος απο το καρμπ, αλλά με άφησε απο TPS.
Αυτό που λέω είναι πως τα σπεκς δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια ή την πραγματικότητα που ταιριάζει στον καθένα.